Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> يك سوال در مورد room
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

يك سوال در مورد room
نويسنده
پيغام
sadeqgm
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 50


جمعه 19 خرداد 1385 - 06:45
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام :
مي خواستم بدونم چه جوري مي شه تغييراتي كه در room اول يك بازي اتفاق افتاده در room بعدي باز از اول نياد.مثلا اگه ما يك امتياز در يافت كرديم در room بعدي آن امتياز را داشته باشيم.
يا اينكه مثل بازي فوتبال وقتي تيمي را انتخب مي كنيم در room بعدي اين تيم در زمين حاضر شود؟
مثلا من اگر بخواهم بازي طراحي كنم كه در مرحله هاي قبل پول كسب كرده و در مراحل جديد آنها را خرج كنم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
zaghaghi
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 6 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 120


جمعه 19 خرداد 1385 - 15:13
پاسخ بصورت نقل قول
من فكر نمي كنم اين ربطي به روم داشته باشه مي توني از يك متغير global استفاده كني اگر كار كردن با متغير رو بلد نيستي مي توني از همون score خود گيم ميكر استفاده كني مثلا اگه يه پولي رو گرفتي به امتيازهاي قبلي اضافه كني و هر جا كه خواستي ازش استفاده كني

_________________
becoming number one is easier than remaining number one
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sadeqgm
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 50


شنبه 20 خرداد 1385 - 05:55
پاسخ بصورت نقل قول
در مورد فوتبال چي ؟
اگر بخواهم بازيكن تيمش رو انتخاب كنه يا اينكه مثل يك بازي جنگي مثل شورش در شهر بازيكن يك مبارز رو انتخاب كنه؟

_________________
بازي رو بايد از ته دل بنويسي نه از سر بي كاري.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sadeqgm
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 50


شنبه 20 خرداد 1385 - 13:53
پاسخ بصورت نقل قول
از جوابتون ممنونم.

_________________
بازي رو بايد از ته دل بنويسي نه از سر بي كاري.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


شنبه 20 خرداد 1385 - 17:59
پاسخ بصورت نقل قول
بهترین کار استفاده از متغیر های گلوبال هستش. اگه میخواین این سیستم حافظه جوری باشه که مثلا بعد از بستن و اجرای دوباره بازی هم تمامی مشخصات حفظ شده باشن ، باید بطریقی این متغیر گلوبال رو توی یه فایل بنویسین و توی هارد کاربر ذخیره کنین... گیم میکر این امکان رو داره و در اختیارتون قرار میده...



علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sadeqgm
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 50


شنبه 20 خرداد 1385 - 18:54
پاسخ بصورت نقل قول
ممنونم علي آقا .
گفته شما كمك بزرگي به من كرد.
ولي باز هم اين مخ من گيراي اين امر نيست.پس لطفا بيشتر توضيح دهيد.

_________________
بازي رو بايد از ته دل بنويسي نه از سر بي كاري.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |