Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> مرجع داستان بازي
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  بعدي

مرجع داستان بازي
نويسنده
پيغام
dodo
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 15 دي 1384
تعداد ارسالها: 124
محل سكونت: توی CPU هسته دوم


1 شنبه 19 آذر 1385 - 22:19
پاسخ بصورت نقل قول
سلام من اين تاپيك رو زدم هر كس ايده يا داستاني به مخش خطور (درست نوشتم)كرد بنويسه كه هر كس كه خواست بازي بسازه يكي رو انتخاب كنه واون كسي كه داستان رو نوشته تو بازي سهيم باشه
Laughing Wink Evil or Very Mad

_________________
COMING SOON
www.CGLord.com
بزرگترن پرتال تبادل اطلاعات واموزش برای ایرانیان وخارجی ها
در زمینه گرافیک کامپیوتری
3DMax ,Maya , Virtools, Photoshop,Quest3D,.....

COMING SOON.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

داستان خودم
نويسنده
پيغام
dodo
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 15 دي 1384
تعداد ارسالها: 124
محل سكونت: توی CPU هسته دوم


1 شنبه 19 آذر 1385 - 22:41
پاسخ بصورت نقل قول
اين داستان خودمه
نام داستان يا همان نام بازي:سال 1400
ايران تا سال 1400 پيشرفت زيادي ميكنه وجز كشور هاي جهان اول ميشه Rolling Eyes
جمعي از دانشمندان ايراني به همراه نيروي 4 نفره از بهترين كمندو ها (مجهز به پيشرفته ترين صلاح ها) عازم يك سياره ناشناخته براي انجام تحقيقات شدند
بعد از يك ماه به نزديكي سياره ميرسند كه كه ناگهان يك سفينه بسيار بزرگ در كنار انها ظاهر
ميشود وبعد از 10 دقيقه چهار فروند سفينه جنگي كوچك انها را محاصره ميكند وبه انها اخطار
ميكند كه به داخل سفينه بزرگ بروند وبعد انها كه رفتند وهنگام خارج شدن از سفينه با موجودات
عجيبي مواجه ميشوند ودر ان هنگام از ترس كماندو ها شروع به تير اندازي ميكنند
ولي نيروي دشمن بسيار زياد بود وسه تن از كماندو ها شهيد ميشوند (تو ايران هر كس ميميره لقب شهيد بهش ميدن) ويكي از كماندوها و دانشمندان اسير ميشوند ودانشمندان را در يك محل و
وكماندو را در محلي امن تر محافظت ميكنند بعد از چند روز (تو اين چند روز دموي ازمايش بيگانگان روي دانش مندان رو داريم)كماندو با يك كلك هميشگي(همون مريضي كه كلكش ميگيره اخه اونا نميدونستن كه كلكه)از سلول فرار ميكنه
وبازي شروع ميشه
شما بايد در سفينه به دنبال دانشمندا بگردين نجاتشون بدين بر گردين خونه Laughing

_________________
COMING SOON
www.CGLord.com
بزرگترن پرتال تبادل اطلاعات واموزش برای ایرانیان وخارجی ها
در زمینه گرافیک کامپیوتری
3DMax ,Maya , Virtools, Photoshop,Quest3D,.....

COMING SOON.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


2 شنبه 20 آذر 1385 - 01:28
پاسخ بصورت نقل قول
داستان كشش لازم براي ادامه رو نداره. يعني مثل داستانهاي خيلي قديميه كه الان نميشه ازشون استفاده كرد . مثلا سونيك در سگا ميره پرنده ها رو نجات بده . البته شخصيت پردازي و در گيري هاي بين آنها آنموقع جذاب هم بود ولي اين داستان شما فقط يه ايده شروع داره كه كمي سادست و اونقد تكون دهنده و عجيب نيست كه كنجكاوي آدم رو تحريك كنه.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


2 شنبه 20 آذر 1385 - 01:40
پاسخ بصورت نقل قول
-------------------=

عزیز من.

داستان شما در واقع داستان نیست ، بلکه ایده ای است برای نوشتن یک داستان.

دلیل این حرفم رو میشه از بی مقدمه بودن و همچنین ناموزون بودن در بیان دید.

متن شما در واقع یک ایده برای ساخت داستان است که دوست دارد یکسری جزئییات در آن باشد ..... همین!

البته اگر روی آن کار کنید به نتیجه های بهتری میرسید.

-------------------=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
dodo
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 15 دي 1384
تعداد ارسالها: 124
محل سكونت: توی CPU هسته دوم


2 شنبه 20 آذر 1385 - 11:09
پاسخ بصورت نقل قول
منظور من هم اين بود كه يك ايده است وكامل كردن رو به دوستان ميسپارم

_________________
COMING SOON
www.CGLord.com
بزرگترن پرتال تبادل اطلاعات واموزش برای ایرانیان وخارجی ها
در زمینه گرافیک کامپیوتری
3DMax ,Maya , Virtools, Photoshop,Quest3D,.....

COMING SOON.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


2 شنبه 20 آذر 1385 - 11:17
پاسخ بصورت نقل قول
dodo جان
پي ام هات رو چك كن.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
meshki
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 14 آذر 1385
تعداد ارسالها: 105
محل سكونت: در محضر خداوند متعال


3 شنبه 28 آذر 1385 - 14:35
پاسخ بصورت نقل قول
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام٬
dodo ٬ فكر مي كنم ايده قديميه٬ يعني دورش تموم شده. (شايدم دوره من تموم شده)
ولي حالا بريم سر ايده شما
سال 1400 خيلي زوده٬ يعني بايد يك كم واقع بينانه نگاه كرد. شايد سال 1500 يا حداقل 1450 مناسب باشه. اون تاريخي كه شما ميگيد زمانيه كه ما بتونيم يك سفينه درست و حسابي هوا كنيم تا بره ماه يا حداكثر مريخ. Evil or Very Mad
اين كه بعد از يك ماه به سياره ناشناخته برسه تناقضه به اين دليل:
سياره ناشناخته يعني سياره اي كه حداقل خارج از منظومه شمسيه. حالا ما بايد براي رسيدن به ماه چقدر زمان صرف كنيم؟؟ رسيدن به سياره ناشناخته چي؟! Sad
در ضمن اگه بازي قابليت چند نفره شدن داشته باشه ميشه از همه كماندوها استفاده كرد. يعني دموي اول (نميدونم درست ميگم يا نه٬ منظورم همون فيلم اوله) بازي بستگي به بازيكن داشته باشه كه اگر تك نفره باشه همين چيزي باشه كه تو ميگي ولي اگه چند نفره باشه٬ بستگي به تعداد كماندوها زنده بمونن. (فكر كنم اين حرفم خيلي خيال پردازي شد! Shocked )

_________________
امام سجاد(ع):
خدايا من در كلبه فقيرانه خود چيزي دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري٬ من چون تويي دارم و تو چون خود نداري!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


4 شنبه 29 آذر 1385 - 19:19
پاسخ بصورت نقل قول
من براي ساخت بازي به سبك ماجرايي به داستان احتياج دارم . اين 4 داستان به ذهنم رسيده اين داستانها ايده كلي هست و می شه بهشون شاخه داد يا قسمت هايي حذف بشن . می خوام بدونم به نظر شما كدوم يكي انگيزه بيشتري به بازيكن براي ادامه بازي ميده اگه هم كه هيچ كدوم بگيد تا بيشتر فكر كنم
شما ايده اي نداريد ؟؟؟
الف)
يه نفر در حال دويدن هست مضطرب هست و دائما پشت سرش رو نگاه می كنه بعد از گذشتن از چند دقيقه خودش رو جلوي يك هتل می بينه وارد هتل می شه بعد از گرفتن يه اتاق وارد اتاقش می شه و شب رو اونجا می گذرونه فردا صبح از يه تلفن عمومي با رئيس تماس می گيره و رئيس بهش می گه اگه می خواي مدارك رو به پليس تحويل ندم بايد از موزه اصلي شهر عتيقه X رو بدزدي ( ميثم متخصص باز كردن قفلها و سيستم هاي امنيتي هست ) . ميثم مجبور می شه قبول كنه و رئيس بسته پولي براش مي فرسته تا وسايل مورد نياز رو خريداري كنه بعد از خريد وسايل آماده دزدي می شه . قسمت اعظم داستان در مورد معماها درون موزه و روش دزدي هستش . بلاخره دزدي انجام می شه و ميثم از موزه خارج می شه و به هتل می ره ............ ميثم پس از برخورد با يك پليس مخفي و متحول شدن Smile تصميم می گيره كه دست رئيس رو كنه . بعد از چند قسمت كه مربوط به پيدا كردن محل سكونت رئيس هست ( يك ويلا در شمال ) ميثم وارد ويلاي رئيس می شه و پس از معماهايي به مدارك عليه خودش دسترسي پيدا می كنه و اونها رو برميداره و بعد از خارج شدن از ويلا با پليس تماس می گيره ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


4 شنبه 29 آذر 1385 - 19:27
پاسخ بصورت نقل قول
ب)
شخصيت اول داستان يه پسر 20 ساله به اسم محراب هست . محراب از خواب بيدار می شه و پدر و مادرشو صدا می كنه ولي كسي جواب نمي ده وقتي وارد اتاق می شه می بينه كسي نيست تلوزيون رو روشن می كنه و همه شبكه ها برفك هستند و همه شماره هاي تلفن بوق آزاد می زنند ولي كسي جواب نمي دهد وقتي از خانه بيرون ميرود هيچ كس رو تو خيابون نمي بينه ولي نظرشو يه چيزي جلب می كنه يه سفينه فضايي بزرگ كه خيلي دور هست محراب تصميم می گيره كه از موضوع سردر بياره براي رسيدن به سفينه بايد وارد يه وسيله نقليه گير بياره كه اين قسمت شامل معماهاي منطقي هست بعد از رسيدن به سفينه متوجه می شه كه آدم هاي فضايي مردم رو داخل سفينه جمع كردند و می خواهند آنها را پس از اموزش به تسلط خود دربياورند.. محراب متوجه می شود كه نزديك هر شهري در كل جهان از اين سفينه ها وجود دارد كه سفينه مادر در اصفهان قرار دارد محراب توسط چند وسيله و طي چند اتفاق بلاخره به اين سفينه می رسد . محراب در طي سفر خود به اين نتيجه می رسد كه ماده اي خاص مثلا شهد يك گل اين موجودات را بخواب می برد پس از ريختن اين ماده به سيستم آشاميدني آنها اين موجودات به خواب می روند و پس از ازبين بردن منبع انرژي آنها در سيستم مادر (كه به موجودات فضايي امكان زندگي در كره زمين را ميداده است ) همه سفينه ها به حالت اضطراري می روند و انسانها در سراسر جهان آزاد می شوند و پس از مدت خاصي مثلا 10 دقيقه كه انسانها از آن خارج شدند سفينه ها منفجر می شوند ....

ج)
داستان علاالدين

د)
داستان زندگي يك انسان كه وقتي به خواب ميره وارد يه دنياي خيالي پر از معما می شه كه تغييرات در اون دنيا باعث تغيير در زندگي واقعيش می شه ...
يك نوع نوآوري در اين داستان هست كه تركيب سبكهاي ماجرايي هست : دنياي واقعي اول شخص هست و استفاده از تصاوير گرفته شده توسط دوربين و دنياي خيالي سوم شخص هست و استفاده از تصاوير گرافيكي ساخته شده توسط نرم افزار

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 29 آذر 1385 - 20:43
پاسخ بصورت نقل قول
داستان ب عين كارتون سينمايي جيمي نوترون هست.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 10 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |