Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Quest3D -> نهايت قدرت Q3D تا كجاست؟!
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


شنبه 30 دي 1385 - 20:21
پاسخ بصورت نقل قول
مرسی از دوستان که جور مارو کشیدن و دوستمون رو روشن کردن. فقط خواهشا این القاب آب دوغ خیاری و ایرانی بازی رو بزارین کنار. منو همون علی صدا کنین خیلی بهتره...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


2 شنبه 2 بهمن 1385 - 15:06
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

من دقيقا منظور علي آقا رو نمي دونم ولي اين حرف با موتور Quest3D صدق مي كند.
اگر قدرتتان بي نهايت باشد ، امکاناتش هم بی نهایت است. ( البته 98% )

اين شد يه جواب سر راست.
ممنون از دوستان كه منو روشن كردن PDT_001

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mhpcbw
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 15 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 6


جمعه 6 بهمن 1385 - 22:09
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام....
من با questکار های سه بعدی سنگینی انجام دادم...مثل ساختن کل پارک جلو خونمون و یا یه بازی ماشین سواری ولی متاستفانه حتی با گذاشتنloading نتونستم از سنگینی کار کم کنم ... یعنی هر کاری کنی برای اجرای کارات به سیستم قدرتمندی نیاز داری..تو نمونه کارای خود سایتشم مشخصه Mr. Green
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 7 بهمن 1385 - 07:49
پاسخ بصورت نقل قول
خب بستگي به روش استفاده شما از تجهيزات داره كه با چه كارتي سازگار باشه.
بايد در استفاده از تجهيزات ، متریالها ، شیدر ها و تکسچر ها نهایت دقت رو به خرج بدین و در آخر کار هم بجای لود یکجای پروژه ، اون رو بصورت Setup در بیارید ( حتماً بوسیله خود Quest ). استفاده از سیستم های ذره ای کنترل نشده و سایه های نا مناسب در کاهش سرعت بازی نقش موثری دارند.

ولی به طور کلی ، بازی های خیلی ساده ساخت Quest را می توان با کارتهای 64 مگ اجرا کرد.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
mhpcbw
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 15 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 6


جمعه 27 بهمن 1385 - 11:00
پاسخ بصورت نقل قول
یه سوال از جناب آقای مدیر......
پسرم علی میشه یه آموزش ساده ساخت loading رو که تو کارت استفاده کردی برای من و دوستان بزاری...منظورم اینه که چجوری برای تعویضchannel میشه ازش استفاده کرد......
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |