Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> يك بازي ساخت ايران را تا حداكثر چه قيمتي ميخريد ؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  بعدي

يك بازي ساخت ايران را تا حداكثر چه قيمتي ميخريد ؟
بازيهاي ساخت ايران اصلا ارزش خريد را ندارد...
7%
 7%  [ 19 ]
حداكثر 1000 تومان
7%
 7%  [ 19 ]
حداكثر 2000 تومان
13%
 13%  [ 32 ]
حداكثر 3000 تومان
13%
 13%  [ 34 ]
حداكثر 5000 تومان
18%
 18%  [ 45 ]
بسته به سبك و كيفيت بازي بيشتر از 5000 تومان
39%
 39%  [ 97 ]
مجموع آراء : 246

نويسنده
پيغام
ارمان
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 6 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 1


3 شنبه 6 ارديبهشت 1384 - 23:42
پاسخ بصورت نقل قول
به نظر من برای اینکه یه سود عادلانه از بازی که ساختیم ببریم باید به یه شرکت خارجی بفروشیم و گر نه کلاهمون پسه مرکه ست امیدوارم روزی در ایران بهتوانیم بازی رو به سازیم که قولهای بازی مسله ایی ای ارت یا کونامی بهمونن تو کف بگید اینشالاه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
هادی
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 2


5 شنبه 8 ارديبهشت 1384 - 23:06
پاسخ بصورت نقل قول
بسته به کیفیت و داستان بازی دارد . حتی با یک داستان خوب و گرافیک متوسط هم حاضر به خرید با قیمتهای بالاتر هستم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
asadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 22 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 2


5 شنبه 22 ارديبهشت 1384 - 17:26
پاسخ بصورت نقل قول
آقا من اصلا به ايران و بازي هاش اعتقاد ندارم برن بمي رن فقط بلدن بازي هاي خارجي رو فارسي كنن همين و بس در ضمن ايران شايد تا 20 سال ديگه تونست يه بازي بسازه

Sad
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
mammad
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 15 دي 1383
تعداد ارسالها: 190
محل سكونت: مفقودالاثر


5 شنبه 22 ارديبهشت 1384 - 19:19
پاسخ بصورت نقل قول
َ Asadi جان .نمی دانم چرا شما همش از نامیدی حرف می زنید .ما در این جا جمع شدیم که بتونیم حداقل یه بازی درست کنیم . اگر به پیشرفت کار بازیه گرای 270 نگاهی بیاندازی به جای بیست سال دیگه شاید تا چند ماه دیگه بهترین بازی فارسی رو ببینید.

_________________
تنها خردمند ترین و نادان ترین انسان ها هیچ وقت متحول نمی شوند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
galaxyroad
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 27
محل سكونت: tehran


جمعه 23 ارديبهشت 1384 - 01:30
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه آقا انقدر آیه یاس نخونید، ما الان داریم روی بازیهایی کار میکنیم که به زودی خواهید دید چه هست، در ضمن ایرانی بهترین هست، گروهی ترین هست و ما هیچ نیازی به امریکایی و خارجی جماعت نداریم.
راه کهکشانی،

_________________
موسسه راه کهکشانی تولید کننده نرم افزارهای سه بعدی، بازیها و شبیه سازیهای سه بعدی galaxyroad.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
اسحاق
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 8 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 561
محل سكونت: تهران


جمعه 23 ارديبهشت 1384 - 14:16
پاسخ بصورت نقل قول
اگه مشکلی بین ایرانی ها(در هر زمینه ای) وجود داره به خاطر طرز تفکرشونه.

نقل قول:

سلام به همه آقا انقدر آیه یاس نخونید، ما الان داریم روی بازیهایی کار میکنیم که به زودی خواهید دید چه هست، در ضمن ایرانی بهترین هست، گروهی ترین هست و ما هیچ نیازی به امریکایی و خارجی جماعت نداریم.
راه کهکشانی،


اگه همه مثل شما فکر می کردن ، وضعیت ما خیلی بهتر از اینها بود Evil or Very Mad

_________________
!؟!

اسماعيل رادپور
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

only galaxyroad....
نويسنده
پيغام
galaxyroad
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 27
محل سكونت: tehran


جمعه 23 ارديبهشت 1384 - 15:09
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه
ما الان هم وضعمون خيلي خوبه فقط نبايد هي مرغ همسايه ها را غاز ببينيم ....
بهرحال آينده مال ماست.... بي تعارف


فهرست خصوصیات موتور (Feature List) PowerX
این برنامه با امکاناتی منحصر به فرد، قابلیتهایی فراتر از یک موتور گرافیکی معمولی دارد و شما را قادر میسازد بهترین و سریعترین بازیها و شبیه سازیهای کاملاً سه بعدی را با بهره گیری از جدیدترین ویژگیهای سخت افزاری و تکنیکهای نرم افزاری تولید نمایید. این رابط گرافیکی، اولین برنامه ای است که در کشور جهت توسعه برنامه های سه بعدی بصورت کاملاً سفارشی (و نه بصورت کپی برداری از موتورهای دیگر) ایجاد شده است و قابلیتهای منحصر به فرد زیر را دارا میباشد، ضمن اینکه تیم توسعه دهنده آن، دائماً در حال اصلاح و بهینه سازی قابلیتهای پیشین و افزودن ویژگی های جدید میباشد:
- طراحی کاملاً شیء گرا، معماری مبتنی بر ساختار COM
- مبتنی بر Microsoft DirectX 9
- استفاده بصورت dll، lib، ActiveX، plug-in
- سیستم ذخیره و بازیابی بازی، طراحی مرحله، قابلیت ساخت دمو
- تشخیص خودکار قابلیتهای سیستم
- پشتیبانی از سیستمهای شبکه ای خدمات دهنده/مشتری، LAN، ارتباط دو طرفه، بازی آن لاین، محیط مجازی (سایبر)، سیستم پیغام رسانی، پروتکلهای UTP و TCP، بهره گیری از DirectPlay
- ویرایشگر مراحل (level editor)، ویرایشگر محیط با قابلیت پیش طراحی لی اوت بازی
- قابلیت رندر بصورت آن لاین
- پشتیبانی از انواع فرمتهای مش ثابت و متحرک (x، mdl، obj، md2، md3، pov، ase...) با قابلیت انیمیشن پوستی (skin)
- ارائه فرمت سه بعدی سفارشی (TAG) به همراه مبدل فرمت فایل
- انیمیشن با تکنیکهای مختلف از جمله فریم کلیدی، اسکلتی، مورف و ترکیب گره ها
- پشتیبانی قدرتمند از طیف وسیعی از دوربینها و نورهای رایج (نقطه ای، پروژکتوری، موازی، محیطی، اشعه ای و نورهای حجمی و رنگی) بکار رفته در بازیها
- آنیزوتروپی، ضد پلگی (anti-aliasing)
- پشتیبانی از سایه زنهای گره، پیکسل، بافت و نور (توسط کد اسمبلی، HLSL، و فرمت سایه زن سفارشی)
- قابلیتهای رندر گوناگون از جمله رندر استریو، رندر اشعه ای (raytracing-raycasting) و نیز رندر چندگانه
- پشتیبانی از توریها (patch) و سطوح درجه بالا
- قابلیت نمایش انواع فونتها (از جمله فارسی) با جلوه های ویژه متنوع (سه بعدی، توخالی، درخشان...)
- پشتیبانی داخلی از الگوریتمهای مختلف هوش مصنوعی از جمله مسیریابی، تصمیم گیری، ماشینهای حالت متناهی (FSM) و هدایت NPCها
- برش هوشمند تصاویر و اشیاء، برش حجمی، برش استنسیل
- ماتی حرکت (motion blur) و عمق دید
- مدیریت بهینه حافظه و منابع، امکانات پیشرفته اشکالزدایی
- مستندات جامع به همراه مثالها و قطعات نمایشی
- قابلیتهای فیزیکی و طبیعی منحصر بفرد از قبیل تشخیص برخورد، نیرو، انرژی، ضربه، جاذبه، اصطکاک، حرکت، اتصال مفصلی، رفتار انسانی (IK)، فیزیک خودرو، اجسام صلب، زمین ناهموار
- مدیریت صحنه شیء گرا و عامل گرا، کنترل داخلی کاراکترها
- قابلیت حذف بخشهای غیرقابل مشاهده (culling) با روشهایی همچون PVS، octree، frustum، bsp، portalها و سایر روشهای ترکیبی و ابتکاری جهت ارائه سریعترین خروجی ممکن
- انواع سایه ثابت و متحرک (سایه حجمی، سایه نرم، سایه نگاشته شده و...) و نگاشتهای نوری (lightmap)، نگاشت محیط
- ارائه طیف وسیعی از سیستمهای ذره ای (از قبیل برف، باران، انفجار، آتش، دود...) با امکان کنترل پارامترهای گوناگون
- قابلیت ایجاد پدیده های طبیعی از جمله شرایط جوی، رعد و برق، ابر، آسمان (بصورت جعبه ای و گنبدی)، درخشش نور
- پشتیبانی از جلوه های ویژه محیطی همچون انواع مه، انعکاس محیط روی اشیاء، بیلبرد
- جلوه های ویژه متفرقه (سطح و عمق و قطره و موج آب، باد، لباس، پارچه، پرچم، طناب، فنر...)
- منحنیها و خطوط و سطوح دقیق ریاضی از قبیل nurbsها و splineها و bezierها
- پشتیبانی از برنامه های تمام صفحه و پنجره ای با عمق رنگ و ابعاد مورد نظر
- قابلیتهای پیشرفته برای کار با بافتها (تکنیکهایی همچون چندبافتی، بافت برجسته، بافت درخشنده)
- قابلیت رندر روی بافت و رندر پشت صحنه (off-screen)
- بهره گیری از تکنیکهای پیشرفته ای چون LOD و mipmap جهت افزایش سرعت
- ارائه چندین روش برای خلق سطوح ناهموار (توسط معادله سیاله، سطح تصادفی، فایلهای raw و نیز سایه زنها)
- رابط گرافیکی کاملاً سفارشی شامل مولفه های پرکاربرد GUI ویندوز (منو، انواع دکمه ها، نوار ابزار، صفحه محاوره، کادرهای ویرایشی و...) به همراه اشاره گرهای کاملاً سفارشی
- امکان بارگذاری فیلم (قطعات avi، mpeg، mov و...) و نمایش آن بصورت مجزا یا حتی بعنوان بافت برای اشیاء بازی توسط کدها و فیلترهای سفارشی DirectShow
- قابلیتهای صوتی و موسیقی (پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی)، صوت کاملاً سه بعدی و نیز پشتیبانی از پدیده های دوپلر، اکو، پن صدا، صوت چند کانالی و استریو، صدای دالبی
- ارائه انواع اطلاعات مورد نیاز به کاربر (از قبیل سرعت اجرا، تعداد گره ها و سطوح، میزان متوسط بازنویسی و...) و نیز امکان گرفتن تصویر (و حتی فیلم) از صحنه های بازی (قابلیت replay)
- امکان اسکریپت نویسی در محیط سفارشی و نیز وارد کردن/خارج کردن کدهای اسکریپت از/به سایر محیطهای رایج اسکریپت نویسی بازیها (از جمله python، LUA)
- ارسال خروجی برنامه به فایل جهت ارزیابی عملکرد و تصحیح خطا
- امکان برقراری ارتباط با هر نوع وسیله ورودی/خروجی مورد استفاده در بازیها از جمله force feedbac و gamepad
- امکان نمایش انواع تصاویر بصورت شفاف، معمولی و ترکیبی (آلفا)
- قابلیت تعامل مناسب با سیستم ورودی خروجی (IO) ویندوز جهت جلوگیری از مشکلاتی همچون فشردن کلیدهای ترکیبی (Alt-Tab، Shift، WinLogo، Ctrl-Alt-Del)
- ساخت برنامه نصب و حذف (install – uninstall) بطور خودکار و سفارشی

_________________
موسسه راه کهکشانی تولید کننده نرم افزارهای سه بعدی، بازیها و شبیه سازیهای سه بعدی galaxyroad.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

Re: only galaxyroad....
نويسنده
پيغام
وصال
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 15 آذر 1383
تعداد ارسالها: 29


1 شنبه 8 خرداد 1384 - 00:50
پاسخ بصورت نقل قول
galaxyroad نوشته:
سلام به همه
ما الان هم وضعمون خيلي خوبه فقط نبايد هي مرغ همسايه ها را غاز ببينيم ....
بهرحال آينده مال ماست.... بي تعارف


فهرست خصوصیات موتور (Feature List) PowerX
این برنامه با امکاناتی منحصر به فرد، قابلیتهایی فراتر از یک موتور گرافیکی معمولی دارد و شما را قادر میسازد بهترین و سریعترین بازیها و شبیه سازیهای کاملاً سه بعدی را با بهره گیری از جدیدترین ویژگیهای سخت افزاری و تکنیکهای نرم افزاری تولید نمایید. این رابط گرافیکی، اولین برنامه ای است که در کشور جهت توسعه برنامه های سه بعدی بصورت کاملاً سفارشی (و نه بصورت کپی برداری از موتورهای دیگر) ایجاد شده است و قابلیتهای منحصر به فرد زیر را دارا میباشد، ضمن اینکه تیم توسعه دهنده آن، دائماً در حال اصلاح و بهینه سازی قابلیتهای پیشین و افزودن ویژگی های جدید میباشد:
- طراحی کاملاً شیء گرا، معماری مبتنی بر ساختار COM
- مبتنی بر Microsoft DirectX 9
- استفاده بصورت dll، lib، ActiveX، plug-in
- سیستم ذخیره و بازیابی بازی، طراحی مرحله، قابلیت ساخت دمو
- تشخیص خودکار قابلیتهای سیستم
- پشتیبانی از سیستمهای شبکه ای خدمات دهنده/مشتری، LAN، ارتباط دو طرفه، بازی آن لاین، محیط مجازی (سایبر)، سیستم پیغام رسانی، پروتکلهای UTP و TCP، بهره گیری از DirectPlay
- ویرایشگر مراحل (level editor)، ویرایشگر محیط با قابلیت پیش طراحی لی اوت بازی
- قابلیت رندر بصورت آن لاین
- پشتیبانی از انواع فرمتهای مش ثابت و متحرک (x، mdl، obj، md2، md3، pov، ase...) با قابلیت انیمیشن پوستی (skin)
- ارائه فرمت سه بعدی سفارشی (TAG) به همراه مبدل فرمت فایل
- انیمیشن با تکنیکهای مختلف از جمله فریم کلیدی، اسکلتی، مورف و ترکیب گره ها
- پشتیبانی قدرتمند از طیف وسیعی از دوربینها و نورهای رایج (نقطه ای، پروژکتوری، موازی، محیطی، اشعه ای و نورهای حجمی و رنگی) بکار رفته در بازیها
- آنیزوتروپی، ضد پلگی (anti-aliasing)
- پشتیبانی از سایه زنهای گره، پیکسل، بافت و نور (توسط کد اسمبلی، HLSL، و فرمت سایه زن سفارشی)
- قابلیتهای رندر گوناگون از جمله رندر استریو، رندر اشعه ای (raytracing-raycasting) و نیز رندر چندگانه
- پشتیبانی از توریها (patch) و سطوح درجه بالا
- قابلیت نمایش انواع فونتها (از جمله فارسی) با جلوه های ویژه متنوع (سه بعدی، توخالی، درخشان...)
- پشتیبانی داخلی از الگوریتمهای مختلف هوش مصنوعی از جمله مسیریابی، تصمیم گیری، ماشینهای حالت متناهی (FSM) و هدایت NPCها
- برش هوشمند تصاویر و اشیاء، برش حجمی، برش استنسیل
- ماتی حرکت (motion blur) و عمق دید
- مدیریت بهینه حافظه و منابع، امکانات پیشرفته اشکالزدایی
- مستندات جامع به همراه مثالها و قطعات نمایشی
- قابلیتهای فیزیکی و طبیعی منحصر بفرد از قبیل تشخیص برخورد، نیرو، انرژی، ضربه، جاذبه، اصطکاک، حرکت، اتصال مفصلی، رفتار انسانی (IK)، فیزیک خودرو، اجسام صلب، زمین ناهموار
- مدیریت صحنه شیء گرا و عامل گرا، کنترل داخلی کاراکترها
- قابلیت حذف بخشهای غیرقابل مشاهده (culling) با روشهایی همچون PVS، octree، frustum، bsp، portalها و سایر روشهای ترکیبی و ابتکاری جهت ارائه سریعترین خروجی ممکن
- انواع سایه ثابت و متحرک (سایه حجمی، سایه نرم، سایه نگاشته شده و...) و نگاشتهای نوری (lightmap)، نگاشت محیط
- ارائه طیف وسیعی از سیستمهای ذره ای (از قبیل برف، باران، انفجار، آتش، دود...) با امکان کنترل پارامترهای گوناگون
- قابلیت ایجاد پدیده های طبیعی از جمله شرایط جوی، رعد و برق، ابر، آسمان (بصورت جعبه ای و گنبدی)، درخشش نور
- پشتیبانی از جلوه های ویژه محیطی همچون انواع مه، انعکاس محیط روی اشیاء، بیلبرد
- جلوه های ویژه متفرقه (سطح و عمق و قطره و موج آب، باد، لباس، پارچه، پرچم، طناب، فنر...)
- منحنیها و خطوط و سطوح دقیق ریاضی از قبیل nurbsها و splineها و bezierها
- پشتیبانی از برنامه های تمام صفحه و پنجره ای با عمق رنگ و ابعاد مورد نظر
- قابلیتهای پیشرفته برای کار با بافتها (تکنیکهایی همچون چندبافتی، بافت برجسته، بافت درخشنده)
- قابلیت رندر روی بافت و رندر پشت صحنه (off-screen)
- بهره گیری از تکنیکهای پیشرفته ای چون LOD و mipmap جهت افزایش سرعت
- ارائه چندین روش برای خلق سطوح ناهموار (توسط معادله سیاله، سطح تصادفی، فایلهای raw و نیز سایه زنها)
- رابط گرافیکی کاملاً سفارشی شامل مولفه های پرکاربرد GUI ویندوز (منو، انواع دکمه ها، نوار ابزار، صفحه محاوره، کادرهای ویرایشی و...) به همراه اشاره گرهای کاملاً سفارشی
- امکان بارگذاری فیلم (قطعات avi، mpeg، mov و...) و نمایش آن بصورت مجزا یا حتی بعنوان بافت برای اشیاء بازی توسط کدها و فیلترهای سفارشی DirectShow
- قابلیتهای صوتی و موسیقی (پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی)، صوت کاملاً سه بعدی و نیز پشتیبانی از پدیده های دوپلر، اکو، پن صدا، صوت چند کانالی و استریو، صدای دالبی
- ارائه انواع اطلاعات مورد نیاز به کاربر (از قبیل سرعت اجرا، تعداد گره ها و سطوح، میزان متوسط بازنویسی و...) و نیز امکان گرفتن تصویر (و حتی فیلم) از صحنه های بازی (قابلیت replay)
- امکان اسکریپت نویسی در محیط سفارشی و نیز وارد کردن/خارج کردن کدهای اسکریپت از/به سایر محیطهای رایج اسکریپت نویسی بازیها (از جمله python، LUA)
- ارسال خروجی برنامه به فایل جهت ارزیابی عملکرد و تصحیح خطا
- امکان برقراری ارتباط با هر نوع وسیله ورودی/خروجی مورد استفاده در بازیها از جمله force feedbac و gamepad
- امکان نمایش انواع تصاویر بصورت شفاف، معمولی و ترکیبی (آلفا)
- قابلیت تعامل مناسب با سیستم ورودی خروجی (IO) ویندوز جهت جلوگیری از مشکلاتی همچون فشردن کلیدهای ترکیبی (Alt-Tab، Shift، WinLogo، Ctrl-Alt-Del)
- ساخت برنامه نصب و حذف (install – uninstall) بطور خودکار و سفارشی




اي ول همشو خودتون نوشتيد
چند نفر بودين و چقد وقت داشتيد
البته با اين حساب كه شما فرموديد اين Engine ميتونه فك اكثر بازيسازهاي حرفه اي دنيا رو بزنه
راستي فروشي نيست؟ Wink
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Miladbat
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 14 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 71
محل سكونت: In 3D view


5 شنبه 26 خرداد 1384 - 23:54
پاسخ بصورت نقل قول
اسماعيل نوشته:
فکر نکنم هیچ ناشری که در آمریکاست این کار رو برای ایرانی ها انجام بده, البته به خاطر تحریم هاست و امکانش هم هست قبول کنند, ضمنا ناشر ها هیچ موقع بازیی رو قبول نمی کنند که احتمال کم فروشی رو داشته باشه و باید قبل از ساخت با اون ها کل کار رو درمیون گذاشت تا/و....

موافقم !!!

_________________
ممنون از توجه شما !!!
http://www.graphicplanet.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
Miladbat
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 14 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 71
محل سكونت: In 3D view


5 شنبه 26 خرداد 1384 - 23:59
پاسخ بصورت نقل قول
galaxyroad نوشته:
سلام به همه آقا انقدر آیه یاس نخونید، ما الان داریم روی بازیهایی کار میکنیم که به زودی خواهید دید چه هست، در ضمن ایرانی بهترین هست، گروهی ترین هست و ما هیچ نیازی به امریکایی و خارجی جماعت نداریم.
راه کهکشانی،

delphi يا ++C ؟
شماها براي يك بازيه ماشين race اين قدر پول بديد؟
من كه اگر شاهزاده ايراني كاره ايران بود بالاي 20000 تومان مي دادم Rolling Eyes

_________________
ممنون از توجه شما !!!
http://www.graphicplanet.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 11 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |