razielsina متخصص ساخت بازی
تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385 تعداد ارسالها: 326 محل سكونت: ايران
جمعه 6 ارديبهشت 1387 - 23:02 |
|
|
اول از همه منظور من از بافت خود تانك اين بود كه من از از همون بافت براي برجسته كردن بافت پخود تانك استفاده كردم.
شاتهايي كه گذاشتم فقط براي اين بود كه قدرت اون رو در ابرهاي حجم دار نشون بدم نه قدرت كل موتور رو.
در مورد هنري هم بايد بگم كه اگه crysis رو بازي كرده باشي و به مرحله يخبندان محيطش رسيده باشي ميبيني كه اون ابوهت گرافيكي رو ديگه نداره علتشم اينه كه زيبايي و گرافيك در درختان هستش كه هيچ شركتي مثل اين شركت نميتونه به اين زيبايي درختان رو درست بكنه
اگه سراغ داري نام ببر.
وقتي هم نوشتم كه خود بازيها منبع من هستن يعني با توجه به اينكه در يك بازي چجوري سيستم آتش رو به زيبايي درست كرده و بافت ذره هاش چجوريه و من از اون الگو ميگيرم.
من با توجه به آينده اي كه از موتور خودم ميبينم و با مقايسه اي كه با far cry انجام دادم اون مطلب رو نوشتم كه اگه نشان دهنده غرور من بوده من رو ببخشيد.
موتور من قدرتش در پردازش محيط هاي باز هست نه بسته.
تا 25 همين ماه منتظر يك دموي شگفت انگيز باش كه جواب تمام سوالاتتون رو ميده.تا اون روز خداحافظ |
_________________ اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com |
|