Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> موتور گرافيكي cs
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


جمعه 6 ارديبهشت 1387 - 21:42
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

تانكي رو كه ديدي با بافت خودش براي normal mapping استفاده كردم


شما مطمين هستيد كه معني normal mapping رو مي دونيد ؟! اين طور كه شما نوشتيد از تكسچر خود تانك براي normalmap استفاده كرديد كه واقعا تمام دانش شما زير سوال مي ره ! normalmap در يك تكسچر ذخيره مي شه و 3 رنگ هر پيكسل نشان دهنده مختصات بردار نرمال هستش و اين تكسچر هيچ ربطي به بافت جسم نداره .

نقل قول:

در حدود 2 سال و نيم و منابع مورد نياز من بيشتر بازي كردن بازيهاي به روز و فكر كردن روي اونا تا ببينم كه چه جوري ساخته شدن.


نمي دونستم بازي كردن بازي هاي روز نوعي منبع هستش !!

نقل قول:

و در كل در پايان اين موتور قادره كه صحنه اي با400000 چند ضلعي در حدي بالاتر از موتور far cry1 رندر كنه


شما كه موتوري در حد far cry نوشتيد پس حتما اين رو مي دونيد كه تو دنياي امروز از كلمه "چند" "در حدي " "بالاتر " استفاده نمي شه . از شما بعيده كه اين طوري صحبت كنيد ! بايد مشخص كنيد كه چند مثلث رندر مي شه ...

نقل قول:

چون من خودم با گرافيك آشنايي زيادي دارم به صورت هنري روش دار م كار ميكنم و اين علت پيشرفت منه.


مي شه كمي در مورد "صورت هنري" توضيح بديد . بايد تكنيك جالبي باشه . بگيد تا ما هم به صورت هنري روي ساخت انجين كار كنيم Smile Very Happy

نقل قول:

http://b.imagehost.org/download/0618/untitled.bmp
http://b.imagehost.org/download/0618/untitled2.bmp
http://b.imagehost.org/download/0618/untitled3.bmp
الان دارم رو چرخه شب و روز كار ميكنم.
حالا ميدوني معجون اين چرخه شب و روز چيه


خيلي جالبه . 3 تا شات رو گذاشتي و بعد نوشتي دارم روي چرخه شب و روز كار مي كنم ! Shocked
اين شات هايي كه گذاشتي در حد توتوريال هاي DX هستش . با اين شات ها داري قدرت موتور رو نشون مي دي ؟!!

و در آخر مي خوام اين تاپيكها رو ببيني شايد مفيد باشه : Wink

http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=627&start=0
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=1221

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


جمعه 6 ارديبهشت 1387 - 23:02
پاسخ بصورت نقل قول
اول از همه منظور من از بافت خود تانك اين بود كه من از از همون بافت براي برجسته كردن بافت پخود تانك استفاده كردم.
شاتهايي كه گذاشتم فقط براي اين بود كه قدرت اون رو در ابرهاي حجم دار نشون بدم نه قدرت كل موتور رو.
در مورد هنري هم بايد بگم كه اگه crysis رو بازي كرده باشي و به مرحله يخبندان محيطش رسيده باشي ميبيني كه اون ابوهت گرافيكي رو ديگه نداره علتشم اينه كه زيبايي و گرافيك در درختان هستش كه هيچ شركتي مثل اين شركت نميتونه به اين زيبايي درختان رو درست بكنه
اگه سراغ داري نام ببر.
وقتي هم نوشتم كه خود بازيها منبع من هستن يعني با توجه به اينكه در يك بازي چجوري سيستم آتش رو به زيبايي درست كرده و بافت ذره هاش چجوريه و من از اون الگو ميگيرم.
من با توجه به آينده اي كه از موتور خودم ميبينم و با مقايسه اي كه با far cry انجام دادم اون مطلب رو نوشتم كه اگه نشان دهنده غرور من بوده من رو ببخشيد.
موتور من قدرتش در پردازش محيط هاي باز هست نه بسته.
تا 25 همين ماه منتظر يك دموي شگفت انگيز باش كه جواب تمام سوالاتتون رو ميده.تا اون روز خداحافظ

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 14:56
پاسخ بصورت نقل قول
اينم چند عكس از ويرايشگر كه من باهاش سايه هاي ابر و bloom رو در سطح terrain ايجاد كردم.



_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
مهدي 2190
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 26 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 402
محل سكونت: تهران


شنبه 1 تير 1387 - 15:38
پاسخ بصورت نقل قول
تاپيك قفل شد .
به دليل عدم وجود فايل اجرايي .و ادعاهاي بدون سند و مدرك و تا مشخص نشدن وضعيت كار شما به همين حالت باقي خواهد ماند .
اين انجمن شرايط سخت تري نسبت به انجمن هاي ديگه داره چون انجمن برنامه نويسي هستش .
در صورت تكرار ( ادعاهاي بدون سند ) مجازات هاي سنگين تري براي شما در نظر گرفته خواهد شد .

_________________
به امید روزی که کلمه ای کاش را نگوئیم ....
وبلاگ تیم توسعه سورنا
www.gamedev.ir
ادیتور سورنا
http://sourena.gamedev.ir/
ادیتور سیمرغ
http://simorgh.SourenaGames.com
بازی دوازده رخ - 12 رخ (سیاوش)
www.SourenaGames.com
شرکت نرم افزاری سورنا پردازش
WWW.SOURENACO.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |