Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> انتقادات و پیشنهادات -> تغییر در روند سایت
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

تغییر در روند سایت
نويسنده
پيغام
lord_akinak
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 15 ارديبهشت 1386
تعداد ارسالها: 349
محل سكونت: Hell


5 شنبه 21 آذر 1387 - 22:49
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

مدت قابل توجهیه که سایت خوابیده و همون فعالیت کم هم از بین رفته، بنابراین فکر کردم که باید کاری کرد ...

اما :
تغییر در کل قالب و امکانات سایت اجتناب ناپذیر هست، باید فروم عوض شه و امکانات جدید بهش اضافه شه ( سیستم رنکینگ اعضا ، تاپیک ها و ... ) و حتی سایت تمرکزش رو از فروم برداره و قسمت های دیگه رو فعال کنه یا قسمت های جدید اضافه شه ( مثل wiki که به نظرم خیلی خیلی لازمه )

بازهم اما:
تمام این ها باید از طرف مدیر اصلی سایت انجام بشه که تام الاختیاره ، اسم Persian-Designers تا حالا خوب جلو رفته ولی دیگه داره میره تو موزه، علی آقا اگه علاقه به ادامه کار سایت دارید باید تغییر ها رو انجام بدید ( حالا نمیدونم از قبل به فکرش افتادید یا نه و الان در چه مرحله ای هستید )
در هر صورت نگهداری سایت مشخصا مخارجی داره ، برای چندمین بار از طرف (حداقل) تعدادی از بچه ها میگم که میتونیم از نظر مالی هم کمک کنیم، حتی نیاز به انجام کار خاصی نیست ، یه سیستم donate کردن با شماره حساب کافیه ، منظور یه شماره حسابه که از طرف مدیر اعلام میشه تا کمک های اعضا به سایت جمع بشه ( سیستمی که wikipedia و خیلی جاهایه دیگه دارن )
در مورد مصرف این کمک ها هم ،wikipedia یه page جالب داره:
http://wikimediafoundation.org/wiki/Donate/Questions/en#Are_you_a_charity.3F
که این چند خطش جالب ترن:
كد:
The job of the Wikimedia Foundation is to provide easy access to information, for people all over the world - free of charge, and free of advertising. As a non-profit, it is dependent on your help to do that.

بنابراین ادامه روند بهبود سایت به افزایش کمک ها و به همین ترتیب افزایش به بهبود روند سایت کمک میکنه و زنجیره همچنان ادامه پیدا میکنه ..

در ادامه، اما:
مدیران و یا به عبارتی کابرای فعال ( و به تعریفی هر آن کس که به سایت اهمیت میده ) باید زمانی رو به سایت اختصاص بده، این طور که مثلا امتحان دارم و پروژه دارم و از این حرفا پیش نیاد، یعنی مسئولیت پذیری در مقابل سایت، و در این زمان به قسمت های سایت رسیدگی بشه و اعضا همراه با به روز کردن اطلاعات خودشون ، اطلاعات و محتویات سایت رو هم بروز کنن.

در نهایت اما:
ادامه تمام این صحبت ها منوط به اینه که تصمیم برای تغییر در سایت به کجا میرسه ( رسیده )/
بنابراین از علی آقا هم میخوام که برنامشون رو برای آینده سایت اعلام کنن...

منتظر نتیجه هستیم ...

_________________
And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother mary miscarry
But we pray just like insects
The world is so ugly now
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


جمعه 22 آذر 1387 - 00:01
پاسخ بصورت نقل قول
نكته جالب در مورد خوابيدن سايت اينه كه نه تنها اين سايت بلكه در چند سايت ها مربوط و نامربوط به بازي سازي كه من چك مي كردم چند وقتي هست كه كسي فعاليت نمي كنه ! بگذريم ...

در مورد فعال كردن سايت با پيمان موافقم . اول اينكه مديران براي سايت وقتي رو اختصاص بدن كه در راس اون خود علي آقا هستش . و بعد از اون كاربراني كه از سايت استفاده كنند . چند وقت پيش من و پيمان تصميم گرفتيم كه همچين كاري بكنيم . چند تاپيك هم ايجاد شد ولي به دليل عدم استقبال ما هم دلسرد شديم ...
علي آقا چند وقت پيش اعلام كردند كه براي بهبود سايت نظر بديد ولي اين به نظر من كافي نيست . بايد دنباله كار گرفته بشه . شايد دفعه هاي قبل با اشاره به اين موضوع فعاليت بيشتر مي شد و سايت روند قبليش رو پيش مي رفت ولي اين دفعه فرق مي كنه يك ماهي هست كه واقعا سايت خوابيده !

نخواستن فعاليت از طرف مديران و اميد به فعاليت خود به خودي سايت ... خواهي نخواهي به وضع الان دچار مي شيم ...

درخواست مقالات از طرف مديران ( هر 2 3 هفته يه مقاله كه كار سنگين هم نشه ) - برگزاري مسابقات - دعوت از كاربران فعال قديمي ( مطمينا مي دونيد كدوم دسته از افراد رو مي گم ! ) و كارهاي بسيار ديگه اي كه فقط بايد بخواهيد تا اتفاق بيافته ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


شنبه 23 آذر 1387 - 13:00
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به پیمان و مجتبی عزیز و دوست داشتنی که تو این چند سال در زمینه ساخت بازی کارهای بی نظیری انجام دادین. از آقا پیمان که اول تک پر بود و با جاوا حال می کرد و بعد به pd لطفشو بیشتر نشون داد و مجتبی هم که با برنامه ریزی و مدیریت همایش ها به همراه بقیه دوستان از جمله حسین جامی سنگ تموم گذاشتن. جای هیچ حرفی نیست که تو این مدت من کم کار ترین بودم و لازم هم نیست این مساله رو به خدمت یا چیز دیگه ربط بدم. اما چیزی که گاهی اوقات کمتر بهش توجه میشه هدف اصلی این سایته.

اون اوایل که این سایت تاسیس شد هدفش فقط ارائه کارهای خودم بود. به مرور به سمتی رفتیم که انجمن تاسیس شد و سوال و جوابا شروع شد و مقاله ارائه شد و بازیهای کوچیک ساخته شد و ووو. اینا مد نظر من نبود. براشون تلاشی هم نکرده بودم و خودشون داشتن یواش یواش راه میفتادن. اما من شخصا از این تغییرات راضی بودم و تمام تلاشم برای حمایت از سیستم جدید رو نشون دادم. تمام این مدت هم هدفم این بود که رسالت اصلی یعنی ارائه خدمات، سرویسها، مقالات، تالار و امکانات سایت رایگان باقی بمونه. وگرنه آسونتر این بود که همون سال اول یا دوم دست به تغییر سیستم می زدم و بخش یا بخشهایی از سایت رو از حالت رایگان در میاوردم. شاید این مجانی بودن اطلاعات دل بعضیا رو زد. ارائه مقاله از یه کار دلخواه به یه اجبار تبدیل شد و آپدیت و بروز رسانی سایت که نیازمند صرف وقت و هزینست از الزامات شد.

من کماکان نمی خوام سایت از حالت خدمات رایگان خارج بشه. ولی انتظارات باید متناسب با امکانات باشه. از این که تو این چند ساله امکانات سایت به رایگان ارائه شد هیچ منتی بر سر هیچکس نیست. ولی فکر میکنم من بشخصه کار خودم رو با سرپا نگه داشتن سایت انجام میدم و ایجاد تغییر و تحول و تغییرات انقلابی دیگه رو دوش من نیست. اینا کسی رو میخواد که مثل روزای اول ماها، پر از شور و اشتیاق و انرژی باشه. من و شمایی که از خدمت برگشتیم حال و هوایه دیگه ای داریم و مسایل مهمتری هست که باید بهشون برسیم. بنابراین من بشخصه از تغییرات جدید استقبال می کنم. منتها به شرطی که تا حد امکان هزینه اضافی رو دستمون نذاره Idea و دو اینکه کسی که ایده میده، خودش راههای اجرای اون و احیانا" نفرات لازم برای اجرای تغییرات رو هم داشته باشه. اینطوری اگه باشه خوبه.

در انتها اینم اضافه کنم که آموزش دادن و به دیگران کمک کردن وطیفه ما نیست. اگه بتونیم می کنیم ولی اگه نشد دیگه نشد. بازی ساختن مثل نقاشی با Paint نیست. هزار و یک دنگ و فنگ داره و باید کلی انرژی براش گذاشته بشه. اگه کسی بخواد از همون اول با سوال کردن شروع کنه خودتون می دونین آخرش چی میشه. اگه کسی زبانش خوب نباشه فاتحش همون اول خوندست. اگه کسی حوصله جستجو نداشته باشه باید به بازیهایی تو حد سمپلای گیم میکر قناعت کنه. خلاصه مطلب بهتره اینجا از این به بعد جایی باشه که بیشتر توش اطلاعات افراد با بقیه به اشتراک گذاشته میشه. نه اینکه انتقال اطلاعات فقط بصورت یکطرفه صورت بگیره و یه عده فقط بدن و عده دیگه فقط آماده بخورن.

اوهومممم. خلاصه کلام. من از این به بعد خیلی کمتر از سابق در خدمتتون هستم. اصل کار بر عهده شماهایی هست که هنوز اشتیاق و امید برای کارهای بیشتر تو وجودتون هست. اگه کاری ، باری، سوالی، پیشنهادی بود کماکان از طریق ایمیل ali.nwdo[at]gmail.com در دسترس هستم.

شاد باشین

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
kooshy
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 14 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 784
محل سكونت: آسمون


2 شنبه 25 آذر 1387 - 09:16
پاسخ بصورت نقل قول
مشكل اينجاست كه تو اين چند تا سايت كامل ترين PD هست ولی اینطور که Ali, میگه این سایت بزودی کاملا نابود میشه و حتی دیگه ارزش ماهی یه بار سر زدن هم نداره ! مشکل اصلی این سایت هم امکاناتش نیست بیشتر از همه مدریت نامناسب یعنی آقا Ali, که دلسردن و به قول خودشون اشتیاق ندارن پس از نظر من مدریت رو خودتون اقا Ali, عوض کنید یعنی صاحب سایت باشید ولی مدیر تام را یکی که بهش اطمینان دارید بدید .(که هم شور داشته باشه هم اشتیاق)

_________________
اگه زندگی سخته ……
اگه مشکلات زیاده ……
اگه بیکاری ……
اگه نیاز به سرمایه داری ….

نگران نباش …..
ما برات دعا می کنیم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


2 شنبه 25 آذر 1387 - 21:58
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
کل سایتها بازی سازی چند وقتی هستش که خوابیده و علتش هم معلوم نیستش. من به عنوان یه فعالیت یه بازی اپن سورس رو پیشنهاد میکنم که در جریان طراحی اون تمام اطلاعات نظیر ترفندها یا راهکارهای بکار رفته شده رو به بقیه بچه ها هم اعلام کنیم. این سایت پتانسیل خوبی داره مدلرهایی مثل آقا مجتبی، برنامه نویسهایی خوبی مثل کوچول و پیمان که آبخورده هستن و در آخر طراحان افکت خوبی مثل آقای جامی داخلش فعالیت دارن اگه تصمیم بگیرید میتونیم فعالیتهامون رو متمرکز کنیم و این شکلی هم سایت و هم بازی سازی رو از این حالت بیرون بکشیم. من شخصا بطور کامل اعلام آمادگی می کنم. من تو این مدتی که فعالیتمو کم کردم تمام توجهم رو روی برنامهنویسی گرافیکی متمرکز کرده بودم و جوابهای خوبی رو هم گرفتم.
از بچه های سایت اگه کسی هستش که بخواد با من تو این زمینه همکاری کنه میتونه پیغام بفرسته و یا همین جا اعلام کنه.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
ashkan_203
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 9 آذر 1385
تعداد ارسالها: 794
محل سكونت: همه جای ایران سرای من است


شنبه 30 آذر 1387 - 12:00
پاسخ بصورت نقل قول
دلیل اصلی اینه که یکی مثل من نوعی که یکی از کاربرهای قدیمی این سایت هستم به دلیل این که ای سایت فقط جنبه ی مرجعی داره و مطالبش زود زود به روز نمی شه دیگه زورکی میام تو این سایت و فکر کنم دلایل این امر همون دلسرد شدن مدیریت سایت است
به نظر من راه حل این کار فروختن این سایت به یه شرکت معتبره که بتونه پول خرج کنه و این سایت برای تبلیغات محصولات خودش همونجوری که هست حفظ کنه

_________________

آی گیمز
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |