Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> تابع rotate و C#
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

تابع rotate و C#
نويسنده
پيغام
khatarat
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 11 بهمن 1387
تعداد ارسالها: 10


جمعه 11 بهمن 1387 - 11:49
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
اساتید محترم لطفا راهنمایی کنید که تابع زیر رو چطور پیاده سازی کنم.
من می خوام یه مش رو که لود کردم هر وقت تابع زیر رو برای کلاس اون شی اجرا کردم شی به اندازه درجه مشخص شده در پارامتر و حول نقطه مشخص شده بچرخد.زاویه بصورت اویلر باشد.
void rotate(vector3 angle,vector3 center)m
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |