|
مشکل در render کردن sprite ها
|
|
نويسنده |
پيغام |
cna در حال رشد
تاريخ عضويت: 1 شنبه 9 مرداد 1384 تعداد ارسالها: 28 محل سكونت: تهران
1 شنبه 26 مهر 1388 - 03:28 |
|
|
باسلام
من مشکلی با sprite ها دارم. در کد زیر
كد: |
spriteTexture = TextureLoader.FromFile(device, @"..\..\logo.tga");
using (Surface s = spriteTexture.GetSurfaceLevel(0))
{
SurfaceDescription desc = s.Description;
textureSize = new Rectangle(0, 0, desc.Width, desc.Height);
}
sprite = new Sprite(device);
|
وقتی render می کنم ابعاد texture همیشه بصورت یک مربع دیده میشه و اندازش غلطه
مشکل از کجاست؟ در ضمن وقتی از این متد :
كد: |
texture = TextureLoader.FromFile(device, "file.png", width, height, 0, Usage.Dynamic, Format.X8R8G8B8, Pool.Default, Filter.None, Filter.None, 0); |
استفاده می کنم همه چیز درسته ولی AlphaBlend تصویر کار نمیکنه.
اگه ممکنه راهنمایی کنید. مورد دومی هم واسم مهمه!
ممنون! |
|
|
بازگشت به بالا |
|
|
حل شد!!!
|
|
نويسنده |
پيغام |
cna در حال رشد
تاريخ عضويت: 1 شنبه 9 مرداد 1384 تعداد ارسالها: 28 محل سكونت: تهران
1 شنبه 26 مهر 1388 - 08:45 |
|
|
ديشب نشستم روش كار كردم فهميدم مشكل چيه!
اگه خط مورد نظر رو با خط زير عوض كنيم مشكل AlphaBlend حل میشه
كد: |
texture = TextureLoader.FromFile(DME.virtual_device, srcFile, width, height, 0, 0,
Format.Unknown, Pool.Managed, Filter.Linear, Filter.Linear, System.Drawing.Color.FromArgb(0, 0, 255).ToArgb());
|
چون من براش رنگ AlphaBlend تعیین نمیکردم Transparency رو نمایش نمی داد!
الان آبي رو براي AlphaBlend قرار دادم.
باز هم ممنون! |
|
|
بازگشت به بالا |
|
|
صفحه 1 از 1 |
تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
|
|
شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد. شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد
|
|
|