Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> مشکل در render کردن sprite ها
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

مشکل در render کردن sprite ها
نويسنده
پيغام
cna
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 9 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 28
محل سكونت: تهران


1 شنبه 26 مهر 1388 - 03:28
پاسخ بصورت نقل قول
باسلام

من مشکلی با sprite ها دارم. در کد زیر


كد:
spriteTexture = TextureLoader.FromFile(device, @"..\..\logo.tga");

using (Surface s = spriteTexture.GetSurfaceLevel(0))
{
    SurfaceDescription desc = s.Description;
    textureSize = new Rectangle(0, 0, desc.Width, desc.Height);
}
sprite = new Sprite(device);


وقتی render می کنم ابعاد texture همیشه بصورت یک مربع دیده میشه و اندازش غلطه
مشکل از کجاست؟ در ضمن وقتی از این متد :

كد:
texture = TextureLoader.FromFile(device, "file.png", width, height, 0, Usage.Dynamic, Format.X8R8G8B8, Pool.Default, Filter.None, Filter.None, 0);


استفاده می کنم همه چیز درسته ولی AlphaBlend تصویر کار نمیکنه.
اگه ممکنه راهنمایی کنید. مورد دومی هم واسم مهمه!

ممنون! Embarassed
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

حل شد!!!
نويسنده
پيغام
cna
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 9 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 28
محل سكونت: تهران


1 شنبه 26 مهر 1388 - 08:45
پاسخ بصورت نقل قول
ديشب نشستم روش كار كردم فهميدم مشكل چيه!

اگه خط مورد نظر رو با خط زير عوض كنيم مشكل AlphaBlend حل میشه
كد:
texture = TextureLoader.FromFile(DME.virtual_device, srcFile, width, height, 0, 0,
         Format.Unknown, Pool.Managed, Filter.Linear, Filter.Linear,        System.Drawing.Color.FromArgb(0, 0, 255).ToArgb());


چون من براش رنگ AlphaBlend تعیین نمیکردم Transparency رو نمایش نمی داد!
الان آبي رو براي AlphaBlend قرار دادم.
Embarassed
باز هم ممنون!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |