Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> فیزیک
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


2 شنبه 13 ارديبهشت 1389 - 18:40
پاسخ بصورت نقل قول
asp.net2 نوشته:
سلام و خسته نباشید
چطور میتونم یک فواره وسط یک حوض درست کنم؟
با پارتیکل سیستم خود یونیتی ! اما اینکه مقادیرشو چجوری تنظیم کنی رو باید خودت تمرین کنی تا دستت بیاد.

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


2 شنبه 13 ارديبهشت 1389 - 20:21
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از پاسختون
میدونم با پارتیکل میشه
ولی آیا کسی تا حالا روشی را برای این کار اجرا کرده تا توضیح بده برای من و سایر علاقه مندان

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


3 شنبه 14 ارديبهشت 1389 - 15:33
پاسخ بصورت نقل قول
asp.net2 جان برای این کار از particle emiter استفاده کن، بعد تنظیمش کن که مثل فواره برات عمل کنه، خیلی راحته فقط یه کوچولو دقت لازم داره. Mr. Green موفق باشی.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


3 شنبه 14 ارديبهشت 1389 - 16:08
پاسخ بصورت نقل قول
فكر كنم موضوع تاپيك "فيزيك" بود ... Shocked
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


4 شنبه 15 ارديبهشت 1389 - 17:47
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشید جناب مدیر
من فکر کردم شاید برای ایجاد حالت سقوط فواره باید از یکی از موارد فیزیک استفاده بشه

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 4 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |