Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> Destructible Meshes in Unity
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

Destructible Meshes in Unity
نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 20:35
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان.

دیروز یکی از دوستای عزیزم مکاتبه ای با کمپانی یونیتی داشت، ازشون پرسید که تو نسخه جدید یونیتی قابلیت Destructible Meshes (مش های تخریب پذیر) وجود خواهد داشت یا خیر؟

متاسفانه سازنده ها در جواب گفتن که این قابلیت تو سایت FeedBack رای نیاورده و به همین دلیل پشتیبانی نمیشه اما گفتن اگه این موضوع براتون خیلی اهمیت داره برید تو سایت "www.feedback.unity3d.com" و درخواست بدید، اگه رای آورد اضافه میکنیم، لطف کنید برید و رای بدید.

خیلی مهمه....

در ضمن نیازی نیست حتما متنی بنویسید فقط 3 تا رای بدید.

http://unity.uservoice.com/forums/15792-unity/suggestions/536687-physics-destructible-meshes

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |