3dmajid در حال رشد
تاريخ عضويت: جمعه 18 اسفند 1385 تعداد ارسالها: 39 محل سكونت: تهران
1 شنبه 30 خرداد 1389 - 14:27 |
|
|
نقل قول: |
كاري به مدير و مديريت نداره.اشتباهاتمون رو بايد قبول كنيم!
اگه گفتم كد رو بزار واسه اينه كه زودتر به نتيجه برسي.اگه ميگم اموزش رو از كجا گرفتي واسه اينه كه اگه لينك داري بگو تا دانلودش كنم ببينيم چي هست تا بازهم زودتر به نتيجه برسي!
اگه ميگم عكس رو كوچيك كن واسه اينه كه قالب رو ريخته بهم و در ضمن كساني كه با dialup كار ميكنن 2 دقيق بايد صبر كنن تا عكس لود بشه تا بتوني جواب رو زودتر بگيري!!!
اينها همه واسه خاطره خودت يود.
حالا متوجه شدي؟
در ضمن خداحافظ. |
بله من اشتباه کردم قبول دارم ... معذرت میخوام
امیدوارم منو ببخشی
دوستان مشکلم حل شد.
هر فایل انیمیشنی اطلاعات انیمیشن رو در خودش ذخیره میکنه، بنابراین وقتی تو Unity انیمیشن پلی میشه طبق اون اطلاعاتی که ثبت کرده تغییر مکان میده.
راه حلشم اینه که باید آبجکت مورد نظر رو زیر مجموعه ی آبجکت دیگه قرار بدیم.
واسه این کار بهتره با CreateEmpty یه آبجکت جدید درست کنیم و بعد آبجکتی که انیمیشن داره رو به زیر مجموعه ی اون منتقل کنیم.
مشکل بر طرف میشه
من بازم ازتون معذرت میخوام نمیدونم چی شد یه هو اونجوری جواب دادم
موفق باشید همه تون |
_________________ وقتی همه خوابن تو باید بیدار باشی ..... !! |
|