Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> اسكريپت هاي كاربردي game maker
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4

نويسنده
پيغام
html
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 26 آذر 1387
تعداد ارسالها: 4


5 شنبه 28 آذر 1387 - 07:37
پاسخ بصورت نقل قول
من مي خوام با game maker بازي chiken invaders2 رو بسازم
كسي اسپرايتاش داره بهم بده
بازي رو اينجا آپلود كردم

http://rapidshare.com/files/167434999/Setup.exe.html

من تازه كارم در ضمن خيلي عجله دارم
خواهش مي كنم كمكم كنيد
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


3 شنبه 10 دي 1387 - 23:18
پاسخ بصورت نقل قول
html, عزیز جان از مدیر تالار درخواست کن. Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hz
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 28 آذر 1387
تعداد ارسالها: 220
محل سكونت: I live in...


جمعه 9 مرداد 1388 - 15:50
پاسخ بصورت نقل قول
لینک ایراد داره و Error می دهد...

_________________
خدایا من در کلبه تنهایی خویش چیزی دارم که تو در بارگاه کبریایی خود نداری که من چون تويی دارم و تو چون خودی نداری . . . !
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MEHRANDINIO
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 30 تير 1388
تعداد ارسالها: 71
محل سكونت: راه شيري


شنبه 21 شهريور 1388 - 14:49
پاسخ بصورت نقل قول
بله لينك ايراد داره. Crying or Very sad

_________________
Unreal Engine
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mehrdad3dgs
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 61
محل سكونت: system32


شنبه 21 شهريور 1388 - 17:36
پاسخ بصورت نقل قول
اگه ميشه يه لينك ديگه بذاريد
با تشكر Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
my computer
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 4 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 1


2 شنبه 5 بهمن 1388 - 15:50
پاسخ بصورت نقل قول
خوب شما كه اينهمه زحمت كشيديد ُ اسكريژت ها رو هم معرفي كنين Embarassed
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ali.cpu
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 23 مرداد 1389
تعداد ارسالها: 37
محل سكونت: همه جای ایران سرای من است


5 شنبه 4 شهريور 1389 - 17:55
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی خوبه
موفق باشید بازم از این کارا بکنید

_________________
...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
rahro
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 9 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 15


3 شنبه 23 شهريور 1389 - 10:50
پاسخ بصورت نقل قول
mory نوشته:
(Collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notm)

اين دستور در بازي هاي جنگي اساسا يك دستور كليدي به حساب مياد . به وسيله اين دستور ميشه تشخيص داد كه مانعي در مسير تير يا ديد قرار داره يا نه . obj اسم آبجكتيه كه ميخوايد ببينيد در مسير قرار داره يا خير . حالا اگه چند تا مانع داشتيد مثل كوه و تپه و ماشين و درخت راهش اينه كه براي همه موانع يك پدر يا parent تعريف كنيد و اسم اون parent رو اينجا قرار بديد . من معمولا بدين شكل استفاده ميكنم .

(Collision_line(x1,y1,x2,y2,ob_parent_mask,1,0

اما:
اين دستور يك خطي بين 2 نقطه ميكشه و اين خط با هر چيز برخورد كرد اين تابع مثبت ميشه و در غير از اون عددي منفي رو برميگردونه كه معمولا تا اونجايي كه من ديدم -4 هست .
پس بهتره <<<<<در بررسي نتيجه اين تابع از true و false استفاده نكنيد>>>>>>

نكته مهم :
اين تابع وقتي مثبت شد يعني مانع وجود داره ولي مهم تر اينه كه اين تابع مقداري كه برميگردونه همون ID جسميه كه مانع شده كه خيلي هم به درد ميخوره و مهمه .

واقعا این دستور غوغا می کنه
فقط اگه چند تا جسم سر راه باشن ID اولی فقط بر می گرده

کاش دوستان توضیحات فارسی اسکریپت هاشون رو بذارن
prec اگه 1 باشه به معنی اینه که با دقت نقاط تماس رو چک کن
notme هم اگه 0 باشه یعنی تماس با خودش رو هم حساب می کنه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
csharpisatechnology
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 29 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 6


5 شنبه 13 تير 1392 - 15:36
پاسخ بصورت نقل قول
به نظرم به کارتون نظم بدید و اسکریپت رو به صورت فایل GMk یا GM6 یا GM8 یا فایل اصلی gameMaker بذارید که شامل همه ی محتوا و اسپریت ها و ... باشه.
اینطوری ما خودمون میریم رویدادها و اکشن ها رو نگاه می کنیم و بهتر سر در میاریم.
مثال:
این یک سورس برای پرواز هواپیمای دوبعدی به صورت top_view(دوربین از بالا):
http://project3011.persiangig.com/air.gm81
---
نکته: با IDM دانلود کنید ویلا ممکنه سورس رو بریزه توی مرورگرتون بیرون
===
نظر یادتون نره Razz
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 4 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |