Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با Unreal Development Kit یا UDK -> سوال جواب UDK
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي

سوال جواب UDK
نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


شنبه 2 بهمن 1389 - 20:40
پاسخ بصورت نقل قول
سلام. سوال جواب هاتون رو اینجا مطرح کنید.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


شنبه 2 بهمن 1389 - 20:41
پاسخ بصورت نقل قول
این افکت چیه ؟


_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Xhizors
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 ارديبهشت 1389
تعداد ارسالها: 251
محل سكونت: 127.0.0.1


1 شنبه 3 بهمن 1389 - 13:45
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM, فکر نمی‌کنم از شیدر خاصی-به جز یک کم specular- استفاده کرده باشه. بیشتر مانورش روی normal map بوده و توی zBrush. بعد هم با فتوشاپ عکس سنگ رو تبدیل کرده به تکسچر یا از adjustments استفاده کرده. در کل با کیت‌توسعه فقط رندر گرفته.
از یکی شنیدم یا جایی خوندم که برای طبیعی تر شدن این سنگ‌ها معمولن کانال رنگ سبز رو حذف می‌کنن یا یه همچین چیزی.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


1 شنبه 3 بهمن 1389 - 13:48
پاسخ بصورت نقل قول
parallax

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


1 شنبه 3 بهمن 1389 - 15:54
پاسخ بصورت نقل قول
Xhizors, پسر خیلی پیچیده اش کردی ! اینا همش با یه افکته.

vahidpoor, من این عکس سنگهارو از HDR پیدا کردم. مطمئنی parallax ؟ البت یه نمونه دیدم ازش فکر کنم همینه.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 3 بهمن 1389 - 15:55
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM, منظورت از افکت چیه ؟ PostProcess ؟ Material آبجکت ؟

برا PostProcess فکر کنم SSAO + شایدم SSDO + ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
TXIR
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 13 دي 1389
تعداد ارسالها: 13


4 شنبه 6 بهمن 1389 - 12:08
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان یه سوال
من نسخه 11_2010 رو استفاده میکنم
تو بهش کیزمت یه سری بزار رو ندارم مثل switch delaye
میخواستم ببینم میشه به ابزار های کیزمت چیزی اضافه کرد
و چرا من این ابزار رو ندارم
ابزار خیلی مهمیه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
TXIR
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 13 دي 1389
تعداد ارسالها: 13


4 شنبه 6 بهمن 1389 - 12:09
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان یه سوال
من نسخه 11_2010 رو استفاده میکنم
تو بهش کیزمت یه سری بزار رو ندارم مثل switch delaye
میخواستم ببینم میشه به ابزار های کیزمت چیزی اضافه کرد
و چرا من این ابزار رو ندارم
ابزار خیلی مهمیه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Xhizors
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 ارديبهشت 1389
تعداد ارسالها: 251
محل سكونت: 127.0.0.1


4 شنبه 6 بهمن 1389 - 13:32
پاسخ بصورت نقل قول
TXIR نوشته:

تو بهش کیزمت یه سری بزار رو ندارم مثل switch delaye

و؟

TXIR نوشته:

میخواستم ببینم میشه به ابزار های کیزمت چیزی اضافه کرد

نه.

TXIR نوشته:

و چرا من این ابزار رو ندارم

کیت توسعه customize نداره. نسخه‌های جدید رو ندیدم اما اگه یه‌قابلیت رو نداشته باشی هیچکس نداره، حذف شده احتمالن .

نقل قول:
ابزار خیلی مهمیه

خب باید قبل از switch یه Delay‌ ::‌ Action->Misc->Delay بذاری.
مثلن این http://www.up.iranblog.com/images/natsj723egn1fwi03e3.png
بعد توی Delay node مقدار Delay رو مشخص کن.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
TXIR
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 13 دي 1389
تعداد ارسالها: 13


5 شنبه 7 بهمن 1389 - 14:00
پاسخ بصورت نقل قول
مرسی داداش دمت گرم Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 8 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |