Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> فرق Managed DirectX و Non-Managed DirectX
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

فرق Managed DirectX و Non-Managed DirectX
نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


شنبه 23 بهمن 1389 - 21:26
پاسخ بصورت نقل قول
سلام. آقا من به تازگی کارم رو با dx شروع کردم. چون توی محیط #c هستم و net. باید از نسخه managed استفاده کنم. خوب حالا اینا فرقشون چیه که همه میگن managed قدیمی شده، استفاده نکنید از این حرفا... راستی ! یه سوال من SlimDX رو نصب کردم ولی اصلا توی Reference List من نیومده. در واقع من native خود dx رو نصب کردم حالا این wrapper رو آوردم ولی جواب نمیده !. Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


شنبه 23 بهمن 1389 - 22:20
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM, از اونجایی که ماکروسافت دیگه MDX رو پشتیبانی نمیکنه و در واقع XNA جایگزینش شده شاید برا همینه میگن قدیمی شده ....
SlimDX هم یه wrapper قابل اعتماده و کلا اگه MDX کار کرده باشی راحت میتونی ازش استفاده کنی ...
در مورد Reference دادن بهش هم برو توی تب browse و از اونجا آدرس dll رو بهش بده ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


شنبه 23 بهمن 1389 - 23:14
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, سلام. آره می دونم ولی اگه بخوای پایه کارت روی نوشتن یه موتور مشخص برای بازی خودت بذاری سخت میشه از XNA استفاده کرد.

در مورد refrence هم بگم اصلا dllش رو سرچ کردم پیدا نکرد !. نمی دونم اصلا نصب شده یا نه من دو بار نصبش کردم ولی اصلا نصب نشده.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


1 شنبه 24 بهمن 1389 - 00:13
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوست اون کلمه مدیریت به معنای مدیریت پویا حافظه است که در زبان های دات نت استفاده شده در مورد ایکس ان ای هم باید بگم برای ساخت موتور گزینه ی مناسبی است چون مداری از سختیهای موجود توش رفع شده اما در کل به دلیل اینترپرتر بودن سی شارپ و وجود Garbage collector از میزلن کارایی پایین تر نسبت به سی پلاس برخوردار پس انتظار نداشته باش که موتورت بازی های خیلی سنگین رو بتونه خوب ساپورت کنه

البته راه هایی هست

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


1 شنبه 24 بهمن 1389 - 12:58
پاسخ بصورت نقل قول
vahidpoor, آها ! ایول همین رو می خواستم بدونم. ممنون.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |