Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> کنترل انیمیشن در یونیتی
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

کنترل انیمیشن در یونیتی
نويسنده
پيغام
imansham
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 29 تير 1390
تعداد ارسالها: 36


شنبه 22 مرداد 1390 - 21:28
پاسخ بصورت نقل قول
سلام Very Happy .

چرا انیمیشن توی یونیتی اینقدر اعصاب خورد کنه ؟ Confused
من یک دوربین ساختم ، بهش انیمیشن دادم که مثلا از ثانیه 1 تا 10 بره فلان جا. بعد از 10 تا 40 یک دور بچرخه و ....
بعد وقتی پلی میکنم میبینم ، حرکتش رو خودش تغییر میده ، انگار بهم میزنه کل انیمیشن رو
و مثلا اگه من انیمیشن بدم که مدلم 360 درجه دور خودش بچرخه، میبینم یک دفه به چند تا جهت دیگه هم میچرخه !
علتش چیه ؟
قلق انیمیشن دادن در یونیتی چجوریه ؟ که بشه مهارش کرد؟ Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sobhan1991
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 8 دي 1388
تعداد ارسالها: 104
محل سكونت: تو بازی!


1 شنبه 23 مرداد 1390 - 00:24
پاسخ بصورت نقل قول
سلام وقتی میخوای انیمیت کنی به محور ها دقت کن ... محوری که میخوای روش کار کنی رو انتخاب کن ، واگرنه تغییرات رو همه ی محور ها اعمال میشه .

_________________
http://gm-dev-design.weebly.com/index.html
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
imansham
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 29 تير 1390
تعداد ارسالها: 36


1 شنبه 23 مرداد 1390 - 09:46
پاسخ بصورت نقل قول
چجوری باید این کارو بکنم ؟ هر کار میکنم هی بهم میریزه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sobhan1991
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 8 دي 1388
تعداد ارسالها: 104
محل سكونت: تو بازی!


1 شنبه 23 مرداد 1390 - 12:46
پاسخ بصورت نقل قول
وقتی پنجره انیمیشن رو باز میکنی و آبجکتت رو انتخاب میکنی ، برای جابه جایی از transform استفاده میشه ، منوی ترنسفرم رو که باز کنی (منوی کشویی داره) میتونی 3 محور X , Y ,Z رو ببینی محور مورد نظرت رو انتخاب کن کلید ها را Add کن و بعد شروع کن به انیمیت.

موفق باشی

_________________
http://gm-dev-design.weebly.com/index.html
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
imansham
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 29 تير 1390
تعداد ارسالها: 36


3 شنبه 1 شهريور 1390 - 22:42
پاسخ بصورت نقل قول
من همین کارو میکنم. اما هی به هم میریزه. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hmchenaran.s
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 3 تير 1389
تعداد ارسالها: 2


3 شنبه 8 شهريور 1390 - 16:51
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
من با یه هلی کوپتر رو در تری دی مکس انیمیت کردم به طوری که در 100 فریم به اندازه 360 درجه می چرخه .اما وقتی که اون رو میارم به یونیتی وانیمیشن رو اجرامی کنم این انیمیشن خیلی واقعی به نظر نمیرسه همونطور که می دونین وقتی سرعت بال های هلی کوپتر زیاد میشه واقعا این سرعت قابل حس اما تو یونیتی این طور نیست . خلاصه من می خوام بال های هلی کوپتر رو طوری انیمیت کنم که این افزایش سرعت بالها در یونیتی محسوس باشه خواهش می کنم کمکم کنید خیلی نیاز دارم .
امید اول به خداست بعد هم به خدا ....
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


3 شنبه 8 شهريور 1390 - 17:34
پاسخ بصورت نقل قول
نمی دونم راحی که پیشنهاد میدم درسته یا نه...
ولی به نظرم اصلا واسه بال های هلی کوپتر اصلا نباید از انیمیشن استفاده بشه... به نظرم باید یک wheelCollider بزنی دور بال هلیکوپتر و بعد با کد اونو بچرخونی.
به دمو ها و اموزش های ساخت ماشین برو می فهمی چی میگم..
ولی به نظر منم باید راه دیگه ای باشه واسه این کار.. بهتریه دوستان هم نظر بدن

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir.nemati63
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 16 مهر 1391
تعداد ارسالها: 33
محل سكونت: شاهین شهر


شنبه 18 آذر 1391 - 14:39
پاسخ بصورت نقل قول
'hmchenaran.s

در مورد پره های پنکه و یا ملخ هواپیما و هلیکوپتر ، به دلیل سرعت چرخش بالاشون در واقعیت ؛ شما هر چقدر هم این سرعت چخش رو در نرم افزار های ساخت انیمیشن و یا یونیتی بالا ببرید ، باز هم به دلیل محدودیت فریمها در هر ثانیه در نرم افزار و همینطور محدودیت تعداد فریم درک شده در چشم و مغز بیننده ،موقع play کردن میبینید انگار انیمیشن میپره و واقعی نیست.
راهش اینه به افکت motion blur متوسل بشید تا یه هاله ی محوی در هر فریم دور تیغه های ملخ ترسیم کنه.
موفق باشید. Evil or Very Mad

_________________
انجمن هاي آموزشي استديو بلوبالك افتتاح شد

http://www.bluebulk.info/community
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


شنبه 18 آذر 1391 - 15:13
پاسخ بصورت نقل قول
بهتر نبود اول یه نگاهی به تاریخ پست مینداختی؟ ماله 1 سال پیشه.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir.nemati63
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 16 مهر 1391
تعداد ارسالها: 33
محل سكونت: شاهین شهر


1 شنبه 19 آذر 1391 - 20:01
پاسخ بصورت نقل قول
بعد که جواب دادم دیدمSmile

حالا اشکال نداره شاید مشکل کس دیگه ای با این جواب حل شه.Smile

_________________
انجمن هاي آموزشي استديو بلوبالك افتتاح شد

http://www.bluebulk.info/community
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |