Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> راهنمایی برای این مدل بازیها لطفا
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 9 دي 1390 - 18:00
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
بادرود
ممنون دوست عزیز.همین طور که گفتم بافلش نمیخوام بازی بسازم اگرمیتونم با خودزبان c++کارم روجلوببرم ترجیع میدم از گیم میکر استفاده نکنم میخوام بازیهام باهمین کیفیت ونرمی اجرابشن.بادرنظرگرفتن جواب شمامسیردرست رادارم میرم؟!


C++ زبان استاندارد صنعت بازی هست ... شما اگه بخواید با C++ و از پایه کدنویسی کنید در واقع دارید صحیح ترین و درست ترین مسیر رو انتخاب میکنید Very Happy ... هرچند که نوشتن بازی با C++ سختتر از استفاده از یه موتور آماده هست ... اما نظر شخصی بنده اینه که واقعا به سختیش می ارزه Laughing البته خوشبختانه بازی که در نظر دارید از نظر پیاده سازی حتی با C++ اونقدر سخت نیست ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MEHRDAD_R
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 3 مهر 1385
تعداد ارسالها: 199


جمعه 9 دي 1390 - 20:57
پاسخ بصورت نقل قول
goloshon @

درود

اشاره فرمودید که با فلش مشکل داشتید.آیا برنامه نویسیش براتون سخت بود؟ اگر جواب مثبت است به طور قطع نمی تونید با ++C هم کار کنید.من نمی دونم شما در چه سطح برنامه نویسی هستید ولی اگر نمی تونید در حد متوسط کد نویسی کنید پیشنهاد می کنم از موتور های آماده مثل همین گیم میکر شروع کنید.چرا که کار کردن با این برنامه ها آموزش خیلی خوبی براتون میشه که بعد ها با زبان های اصلی کار کنید. یکباره رفتن به سراغ زبانی مثل ++C شما را بسیار خسته و دلسرد می کند.

در مورد بازی ای که پیوست فرموده بودید : این را با ابتدایی ترین موتور ها هم می شه نوشت . که فلش به نظر این حقیر بهترین گزینه است(البته فلش موتور بازی سازی نیست).فلش پرفورمنس زیاد جالبی "نداشت" ولی الان با خروجی مولهیل داره از GPU نهایت استفاده را می کنه.برای همینه که یونیتی خروجی فلش داره می ده.

نتیجه: تکرار می کنم اگر در ابتدای کد نویسی هستید از موتور های آماده استفاده کنید. تا زود به نتیجه برسید و تشویق بشید.بعد کم کم زبان های اکشن فلش یا حتی ++C و.... را بیارید تو صحنه.

موفق باشید - مهرداد

_________________
وب سايت شخصي بنده.فقط ساخت انيميشن دوبعدي با بهترين كيفيت.

http://www.pershaland.com/
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


شنبه 10 دي 1390 - 10:40
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
تکرار می کنم اگر در ابتدای کد نویسی هستید از موتور های آماده استفاده کنید. تا زود به نتیجه برسید و تشویق بشید.


مهرداد عزیز این جمله رو خیلی قشنگ گفت. واسه همین دوباره تکرارش کردم. ببینید c++ یک راه و موتور آماده یک راه دیگه واسه رسیدن به یک هدف مشترک، یعنی ساخت بازی هستن. مهم اینه که شما بتونید کلیات رو یاد بگیرید. منطق بازی رو روی کاغذ و بعد بصورت الگوریتم و فلوچارت پیاده کنید و در نهایت در قالب منطق کامپیوتری اجراش کنید. از این مرحله به بعد انتخاب زبان یا نرم افزار یا هر واسطه دیگه فقط فرم اجرا رو تغییر میده. وگرنه کلیات و منطق بازی و هر چیز دیگه ای همیشه ثابت هست و ربطی به زبان و نرم افزار مورد استفاده نداره.

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
goloshon
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 5


شنبه 17 دي 1390 - 02:22
پاسخ بصورت نقل قول
بادرود
راهنمایی های شما دوستان خیلی مفیدهست.منم بیشترین بهره را ازش میبرم بازم ممنون.امادر موردفلش باخودبرنامه زیاد ارتباط برقرار نکردم سلیقه ای هست با برنامه نویسی نه مشکلی ندارم بااصول برنامه نویسی آشناهستم بخاطر اینکه حدود1سال ویژوال بیسیک کارکردم همین طور که در پستهای قبل گفتم با گشتوگذارداخل بخشهای مختلف سایت وسوالهایی که دوستان کرده بودن وجوابهایی که داده شده بود به این نتیجه رسیدم که زبانc++روانتخاب کردم واینم میدونم که باopenglدر ویژوال بیسیک میشه بازی ساخت امابااین وجودc++پیشنهادشده بودطبق فایل آموزشی که دانلود کردم.گیم میکر هم دارم کارمیکنم سعی میکنم بازی هم بسازم تا اصول بازیسازی وراه کارش رو یاد بگیرم قبلا هم گفتم چندماهی بیشتر نیست که شروع کردم ولی برام زمان مهم نیست ایده های خودمو میخوام بازی کنم. فقط مسیر درست به طوری که بعدازساخت بازی موردنظرم پشیمون نشم که چرااز اول انتخاب درستی نداشتم بازی اون نرمی وکیفیت رو نداره.
سپاس
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |