Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> تفاوت سی شارپ و سی پلاس پلاس
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4

نويسنده
پيغام
alireza_gladyator
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 16 دي 1390
تعداد ارسالها: 17
محل سكونت: ایران


1 شنبه 18 دي 1390 - 23:04
پاسخ بصورت نقل قول
گفتم جاوا اسکریپت چون تو تاپیک کتاب مبانی ساخت گیم با یونیتی که قراره بیاد بیرون مولف گفته بود زبانش جاوا اسکریپت هست
منم میخوام با این کتاب کامل دور سی شارپ و سی پلاس پلاس رو خط بکشم

_________________
تو این دور و زمونه امضا اهمیت خاصی نداره
پس امضا بی امضا
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 18 دي 1390 - 23:11
پاسخ بصورت نقل قول
البته فکر کنم منظور ایشون جاوااسکریپت یونیتی باشه ( UnityScript ) که خب اون هم یه زبان هست برپایه دات نت فقط از لحاظ syntax یکم شاید آسون تر از C# باشه ...

اما در مورد جاوا ... زبان ها یا بهتره بگم پلتفرم هایی مثل دات نت و جاوا رو اصلا نمیشه با C++ مقایسشون کرد چون فلسفه ای متفاوت دارند ...
C++ رو باید با زبانهایی مثل C یا D مقایسه کرد ...

پلتفرم جاوا باید با پلتفرم .net مقایسه بشه ... یکی از دلایل محبوبیت جاوا قدمت اش نسبت به دات نت هست و یکی هم وجود ( یا امکان وجود ) JVM رو پلتفرم ها و Device ها مختلفه ...

alireza_gladyator,

شما همون یونیتی و زبان C# رو کار کن ، بهتره ...
اینقدر گیر نده این زبان بهتره با اون Confused
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 18 دي 1390 - 23:15
پاسخ بصورت نقل قول
alireza_gladyator,

همزمان پست دادیم !!
خب همون UnityScript هم خوبه برا کار با یونیتی بعدا هم اگه خواستی C# کار کنی کار سختی نخواهد بود ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alireza_gladyator
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 16 دي 1390
تعداد ارسالها: 17
محل سكونت: ایران


2 شنبه 19 دي 1390 - 00:03
پاسخ بصورت نقل قول
دوست من الان موتور یونیتی پیشرفت های چشمگیری داشته
شما اگر تریلر های بازی نبرد در خلیج عدن رو دیده باشین میتونین به قدرت گرافیکی موتور یونیتی پی ببرین
برای همین این موتور رو انتخاب کردم
و دلیل اینکه اسکریپت رو انتخاب کردم بخاطر همون کتابی هست که قراره تا 2 هفته دیگه منتشر شه
کتاب کاملی هست

_________________
تو این دور و زمونه امضا اهمیت خاصی نداره
پس امضا بی امضا
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


2 شنبه 19 دي 1390 - 00:28
پاسخ بصورت نقل قول
آقا من آخرین پستم رو بدم دیگه هم دور این تاپیک رو خط میکشم.

alireza_gladyator, شما برا اثر جو گرفتگی نباید بازی بسازی، اینطوری میبینی که هی می خوای شروع به کار بکنی بعدش بخاطر اینکه کارت رو نمی تونی ببری جلو (بدلیل نداشتن تجربه و مهارت) هی شکست می خوری. باید با عشق وارد کار بازی سازی شد نه جو!

در مورد زبون ها هم زیاد سخت نگیر، الآن شما هر کدومشو یاد بگیری بهت میگن برنامه نویس! Idea اگه می خوای واقعا بهت بگن بازی ساز برو ساخت انجین رو یاد بگیر، اگه می خوای بشی Game Developer بهتره که هر چه زود تر کارت رو با انجین های آماده شروع کنی و آینده خوبی هم داره.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
alireza_gladyator
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 16 دي 1390
تعداد ارسالها: 17
محل سكونت: ایران


2 شنبه 19 دي 1390 - 00:35
پاسخ بصورت نقل قول
دوست من ممنون از کمک هاتون
هیچ جو گرفتنی در کار نیست یه برنامه 2 تا 3 ساله داریم
اگه خدا بخواد تا 2 یا 3 سال دیگه یه استودیو احداث میکنیم
که با احتمال 60 % تو مشهد خواهد بود
اینو مطمءن باشین دوستان به خاطر همینه سوال پیچتون کردم نمیخوایم یک گام اشتباه برداریم
ساخت انجین هنوز برای ما زوده اما شاید اون کار رو هم کردیم Cool

_________________
تو این دور و زمونه امضا اهمیت خاصی نداره
پس امضا بی امضا
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


2 شنبه 19 دي 1390 - 20:07
پاسخ بصورت نقل قول
این حرف اقا ماهان که میگه سی شارپ برای بازیهای متوسطخوبه رو تایید می کنم.
والا من کتابخانه باست اصلی رو داشتم با باستی که کرای دیو هم بود مقایسش کردم هیچ تفاوتی مشاهده نکردم. من خط به خط همه چیز رو مقایسه نکردم ولی کلی که مقایسه کردم تعداد خطوط ، تعداد فایلهاشون و ... یکی بودن. Idea
بله کاملا حق با شماست ولی یک چیزی من بگم نوشتن هسته گرافیکی انجین از بزرگترین پروسه های ساخت بازی و وقت گیر هم هست. خوب برای یک شرکتی مثل کرایتک این امکان وجود داره ولی برای یک شرکت کوچیک نه. خوب پس معقول میاد که شرکت های کوچک بیان و از موتور های گرافیکی استفاده کنن. ببینید مثلا همین اگره شما همینجوری می گید اگره ولی تا به حال رفتید ببینید که چه فکری پشتش خوابیده. خداوکیلی چند نفر شاید بیشتر نشید. حالا وقتی یک همچین چیزی هست خوبم کار می کنه خوب چرا ادم حد اقل وقت دو ماه تیم رو بگیره تا هسته گرافیکی بنویسه تازه به حد اگره هم شاید نرسه. البته قبول دارم اگره یا کلا اینجور پروژه ها باگ دارن که خودش باید وقت بگذاری و دوباره چک کنیش ولی خوب بدم نیست.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alireza_gladyator
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 16 دي 1390
تعداد ارسالها: 17
محل سكونت: ایران


2 شنبه 19 دي 1390 - 21:27
پاسخ بصورت نقل قول
دوست من
توانایی مالی احداث استدیو رو داریم
برای جذب افراد با تجربه و نیروی کار جوان هم نقشه هایی داریم
فقط همت میخواد که ما ایرانی ها نداریم
حتی توانایی مالی ساخت یه انجین عالی رو هم داریم
میگم عالی
اگه خدا بخواد که میخواد احداث میکنیم
میگن :
امریکایی ها میگن میتونیم در هر شرایطی
ژاپنی ها میگن میتونیم مگر بلایی نازل شه
ایرانی ها میگن نمیتونیم مگر فرجی نازل شه

_________________
تو این دور و زمونه امضا اهمیت خاصی نداره
پس امضا بی امضا
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


2 شنبه 19 دي 1390 - 22:17
پاسخ بصورت نقل قول
نه حاجی من کاملا مخالفم با حرفت. زیرا ایرانی ها میگن اگه خدا بخواهد ، امریکایی ها میگن سود داره؟
ببین ما ایرانی ها سنگم باشه خرد می کنیم ولی احساسی برخورد می کنیم و لج بازیم. امریکایی ها شامه اقتصادی دارن فکر میکنن سود داره باسشون انجام می دن نداشته باشه نمی دن.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
padidehco
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 7 خرداد 1391
تعداد ارسالها: 24


2 شنبه 8 خرداد 1391 - 01:03
پاسخ بصورت نقل قول
نه دوست عزیز
هر دوتاش یکی هست
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 4 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |