Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نویسی با زبان های C++ و Delphi و VB -> سوال و جواب سی شارپ
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 25 خرداد 1391 - 22:57
پاسخ بصورت نقل قول
Parham,
الآن اینی که دارم میگم ربطی به سوالت نداره چون اصلا نخوندم ببینم سوالت چیه ولی در مورد اینکه رویدادی رو پیدا نمی کنی؛ همه ی رویداد ها توی اون لیستی که میگیردی نیستن. خیلی از رویداد ها ( منظورم Event Listener هاست )رو باید خودت ایجاد کنی ( با کد نویسی ) صرفاً برای افزایش اطلاعاتت گفتم.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


جمعه 26 خرداد 1391 - 20:38
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
یه سوال دیگه...
یه آرایه رو ما تو سی اینجوری initalize می کردیم:
كد:

char s[4];
s[]={'a','b','c','d'}

تو سی شارپ چجوی میشه؟(شهروز یه راهنمایی کوچیک...)

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛


اين نامه توسط Parham در 4 شنبه 4 مرداد 1391 - 18:05 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


جمعه 26 خرداد 1391 - 20:43
پاسخ بصورت نقل قول
Parham,
من که می دونم آرایه واسه چی می خوای...
گفتم منابع آنلاین و آفلاین غیر مجازه. بعد از مسابقه بهت میگم.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


جمعه 26 خرداد 1391 - 20:47
پاسخ بصورت نقل قول
باشه...پس بیخیال msdn...
چه کنم که بات وجدانم... Wink

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


4 شنبه 4 مرداد 1391 - 18:01
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
به دودلیل تاپیک رو بالا آوردم.
چون هیچ کس سوالاش رو اینجا نمی ذاره.
و خودم سوال دارم.
من راه و چاه GDI+ رو تا جایی یاد گرفتم.این کد رو هم پیاده کردم:>
كد:

public PaintEventArgs pev;

protected override void OnPaint(PaintEventArgs e)
{
base.OnPaint(e);

Graphics g=e.Graphics;
g.clear(Color.black);
g.drawimage(image.fromFile(),10,10);
g.dispose();
}

----

private void Timer_Ticker(Object sender,EventArgs e)
{
base.OnPaint(pev);
base.Refresh();
}

//آقا آواتارم کو؟!
من حدس می زنم میدونین با چه اشکالی مواجه می شم.
با m basij صحبت کردم...اونم گفت اینجوری میشه.
ببینید ما تو دی تری دی ترسیمات رو تو یه بافر انجام میدیم و بعد با swap chain اونو بن اسکرین منتقل می کنیم تا کاربر متوجه رندر شدن نشه.
اما اینجا من بافری پیدا نمی کنم...یعنی دانشم در این حد نیست.
یه کمکی به ما برسونید...
ممنونم.
پرهام

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 5 مرداد 1391 - 00:03
پاسخ بصورت نقل قول
بچه ها یکی نیست بیاد کمک کنه؟
لا اقل یه انتقادی...ضد حالی بزنین امیدوار شیم...
علف...(؟) زیر پام سبز شد... Wink

مرسی

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 5 مرداد 1391 - 00:36
پاسخ بصورت نقل قول
Parham, الآن میشه بگی میخوای چیکار کنی؟ +GDI خیلی ساده است!

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 5 مرداد 1391 - 12:21
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM,
ماهان جون...منم می دونم ساده هست...یعنی با کدی که گذاشتم نفهمیدی؟! Neutral
تا به خدا جواب بدین دیگه...
ایشالله دارم رو یه بازی دو بعدی کار می کنم.
پس لطفا...
یادمه گفتی خاصیت DoubleBufer فرم یا یوزرکنترل رو فعال کنم.
بعدش چه کنم؟
آخه به سلامتی شما الان به انجین دو بعدی داری که ظاهرا باگ نداره... Rolling Eyes
------
انجینت رو با چه API ساختی؟موتور فیزیک هم دارهخ احتمالا؟
موفق باشی. Laughing

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


5 شنبه 5 مرداد 1391 - 13:00
پاسخ بصورت نقل قول
این پرشی که اتفاق می افته به خاطر اینه که از تایمر استفاده میکنی. من بافر ها رو توی gdi+ نمی دونم چجوریه ولی این مشکلت با این کاری که میگم حل میشه.
هر انجینی یک حلقه نامتناهی داره مثل
كد:

while(i == true)
///// engine code

و وقتی می خوان بیان بیرون از بازی مثلا در اینجا i رو برابر false میگذارن. اینطوری همینطوری کدهای بازی مداوم اجرا میشن و هم حرکات صفحه کلید رو میخونن و هم صفحه رو به طور مداوم رندر میکنن. البته انجین های بزرگ مثل کرای انجین یا یو دی کی میان و هر هسته بازی رو مثلا هسته گرافیکی ، اینترفیس و ... رو روی یک نخ اجرا میکنن تا با این کار اگه یک قسمت کارش طول کشید بقیه قسمت ها کارشون ادامه پیدا کنه مثلا توی عملکرد صفحه کلید مشکلی پیش میاد و تا بیاد دکمه وارد شده داخل قسمت مربوطه بیاد به علت یک مشکل دو ثانیه طول میکشه با اینکه این مشکل پیش امده ولی صفحه به طور مداوم رندر میشه و کاربر حس میکنه صفحه کلیدش از کار افتاده و مشکل افت فریم پیدا نمیکنه.
استفاده از تایمر روش غلطی هست. من یک مجموعه ای رو دانلود کردم یک سری داخلش چند تا فایل از 3D Buzz بود کحه یکیشون در مورد GameLoop بود. 25 مگ هم هست. پیداشم نکردی بگو برات اپلودش کنم. ولی توی سایتش حتما هستش. اینو ببین خیلی میتونه توی زمینه لوپ های بازی کمکت کنه.
به صورت کلی باید لوپ ایجاد کنی. البته یک روشی هم هست که داخل شبکه ازش استفاده می کنیم بدون استفاده از لوپ اونم اینه که میاییم مین برنامه رو طوری می نویسیم که وقتی به انتهای برنامه رسید دوباره از اول اجرا میشه. خودم دقیقا نمی دونم در پشت دقیقا چه کاری میکنه ولی به نظرم همه موارد رو دوباره اینتیالیز میکنه. البته غیر از شبکه هم اونم برای نوشتن برنامه های سوکت جایی ندیدم استفاده کنن.
بهترین روشش همین وایلی هست که گفتم. البته برای اینکه سیستم هنگ نکنه باید یک مواردی رو بهش اضافه کنی که مثلا از 60 تا بیشتر توی ثانیه اجرا نشه و غیره که همون اموزشی رو که گفتم ببینی توش توضیح داده.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 5 مرداد 1391 - 13:14
پاسخ بصورت نقل قول
m_basij,
خیلی ممنون.
من برای همین محدود کردن فریم ها تو ثانیه سراغ تایمر رفتم...که اشتباه در اومد.
ما تو .net framework دستوری مثل delay نداریم؟...یا چیزی از این دست... .

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |