Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> معرفی نرم افزار های ساخت بازی -> دانلود رایگان انجین Quick2D
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

دانلود رایگان انجین Quick2D
نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 8 مهر 1391 - 22:58
پاسخ بصورت نقل قول
انجین Quick2D یک انجین متفاوت، قدرتمند، سبک و در حال توسعه هست.
در حال حاظر امکانات بسیاری برای ساخت بازی فراهم شده است.

دانلود جدید ترین نسخه Stable انجین Quick2D با لینک مستقیم

نسخه های جدیدتر اینجا گذاشته میشه.

آخرین اخبار از گسترش این انجین به فارسی
بلاگ وردپرس این انجین به انگلیسی

تعدادی از آموزش های فارسی این انجین
- آموزش حرکت و انیمیشن کاراکتر
- آموزش تکثیر کردن آبجکت ها
- آموزش دیباگ سریع بازی ها

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info


اين نامه توسط شهروز در 5 شنبه 13 مهر 1391 - 14:41 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


1 شنبه 9 مهر 1391 - 16:36
پاسخ بصورت نقل قول
سلام شهروز. خسته نباشی. آقا من فقط یک تجربه رو منتقل میکنم که تو هم بی نصیب نمونی. من هم اول رفتم سراغ اینکه یه گیم انجین با net. بنویسم ولی به مشکلاتی بر خوردم که منصرف شدم. یکی از مشکل ها هم نبود کتابخونه ی فیزیکی پورت شده برای net. هست. اون پورتی هم توی google code برای box2d هست اصلا کاملا نیست. حتی توش fixture هم نداره که بخوای کار بکنی. موضوع دیگه پردازش هست که من فکر کنم بعدا به مشکل بر بخوری باهاش. و یکسری مسائل دیگه.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 9 مهر 1391 - 17:25
پاسخ بصورت نقل قول
سلام ماهان جان.
مرسی از نصیحتت. هدفم اینه که بعد از این نسخه، پورت کنم روی c++ . البته بدون تغییر یعنی پروژه های ساخته شده با این روی اون هم اجرا بشه.
ولی برای انجین فیزیکس، پیشنهاد میکنم این رو یه نگاهی بندازی : FarseerPhysicsEngineOnlyForVS2008
انجین مناسبیه. ولی خب با همه اینها هم هنوز Particle Engine برای دات نت وجود نداره.

ولی هر کسی که دوست داره میتونه از این انجین استفاده کنه و بعد هم مشکلی براش پیش نیاد چون پورت c++ به نحوی انجام میشه که تغییری در نحوه کارکرد شما نذاره Arrow

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


1 شنبه 9 مهر 1391 - 19:01
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, Farseer فقط با XNA کار میکنه. تا اونجا که یادمه هر نسخه اش رو که گرفتم اینطوری بود.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 9 مهر 1391 - 19:37
پاسخ بصورت نقل قول
این نسخه ی قدیمیشه که جدا از xna کار میکنه. من امتحان کردم که کار میکرد.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 9 مهر 1391 - 20:02
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

شهروز جان تبریک میگم خدمتت ...
در مورد مقایسه C++ و C# من یکم با ماهان اختلاف نظر دارم ، ماهان همیشه میکوبه تو سر دات نت Very Happy

در مورد موتور فیزیک Farseer هم تو این صفحه برید http://farseerphysics.codeplex.com/releases/view/64108
یه نسخه هست نوشته Farseer Physics Engine 3.3.1 Class این رو اگر دانلود کنید نیاز به XNA ندارید ...

در مورد پردازش هم من فکر میکنم خیلی بستگی داره به اینکه چه کاری انجام داده میشه ... مثلا Crysis رو با C# میخواستن بنویسن احتمالا به مشکل برمیخوردن Very Happy ولی برا یه موتور یا بازی 2 بعدی مشکل Performance فکر نمیکنم بوجود بیاد !
به عنوان مثال یه نگاه به بازی معروف Bastion هم بکنید ، حتی الان بدون مشکل برا Linux , Mac , iPad , Google Native Client و .... هم پورت شده Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 9 مهر 1391 - 20:50
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D,
خیلی مرسی Arrow (تشکر جدید)
البته من هم با شما موافقم ولی خب، مخالفان دات نت از یک طرف، من و شما هم از یک طرف Very Happy
چون فقط اینجا نیست که دارم کامنت میگیرم چرا با دات نت و برو با cpp ...
راستش الآن دارم با cpp و SFML سر و کله میزنم ولی میشه گفت یه جورایی به هم نمیخورن ! واسه ساده ترین چیزها مجبوری بجای متغیر گلوبال از کلاس SFML از اشاره گر استفاده کنی ! ساده ترین چیز منظورم واقعاً ساده ترینه ها!

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


1 شنبه 9 مهر 1391 - 23:26
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, در مورد فیزیک اگه اینطور باشه خوبه. ولی من تو performance اختلاف نظر دارم. حالا جلوتر میریم و نتایج کارهامون معلوم میشه. اونموقع میشه نظر داد که باید چی رو برای کار انتخاب کرد. بعنوان مثال، سیستم particle خودش پردازش رو زیاد سنگین میکنه. چون هر particle رو بخواد ترسیم کنه یه اسپرایت حساب میشه و این هم یعنی یه لیست دیگه برای پردازش در کنار لیست اصلی پردازش آبجکت ها. من زیاد تو ساخت انجین حرفه ای نیستم ولی خوب نظر من اینه.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


2 شنبه 10 مهر 1391 - 00:01
پاسخ بصورت نقل قول
برای پارتیکل بهترین روش استفاده از شیدره. رسم تک تک اسپرایت ها توی قوی ترین سیستم ها هم حتی با cpp افت فریم داره.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


2 شنبه 10 مهر 1391 - 02:04
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM, ماهان قدیم که باهات صحبت می کردم, می گفتی cpp قدیمه شده و کم کم #C جاشو می گیره, چی شد نظرت عوض شد؟ Very Happy

منم تا حدودی موافق ماهانم, نه به دلیل این که .net بده, که از خیلی نظرات خوبه و کلی کارو ساده می کنه! مثلاً تو net. راحت می تونی image های مختلف رو decrypt کنی و به pixel data شون دست پیدا کنی, ولی تو cpp رسماً پوستت کنده میشه.

فعلاً بزرگترین مشکل net. اینه که بیشتر کتابخونه ها یا براش نیست, یا نسخه کاملشون نیست! اگه شهروز با این قسمت مشکلی نداری, فکر نکنم نیازی باشه که به cpp نقل مکان کنی! تو قضیه performance هم به نظرم بیشتر مربوط میشه به روش برنامه نویسی خودمون ( مثل استفاده از thread و مدیریت درست ریسورس ) تا کامپایلر.

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |