Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> >> سوال و جواب <<
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 15, 16, 17

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


2 شنبه 16 مرداد 1391 - 23:20
پاسخ بصورت نقل قول
Parham,

ویژوال استودیو 2010 خودش پیش فرض Build Platform اش رو x86 هست ...
من یه پروژه Windows Form باز کردم و به SlimDX SDK (January 2012)\Bin\net40\x86\SlimDX.dll رفرنس دادم و بعد هم کدهای خودتو گذاشتم ...
از اینجا دانلود کن :
http://uplod.ir/lfevguu4v8mb/SlimDX_Test.rar.htm
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


3 شنبه 17 مرداد 1391 - 00:14
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D,
Unity3D نوشته:

ویژوال استودیو 2010 خودش پیش فرض Build Platform اش رو x86 هست ...

درسته... Rolling Eyes

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


3 شنبه 17 مرداد 1391 - 14:38
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D,
میدونی الان چه اتفاقی افتاد؟
همون سورس خودت رو اجرا کردم ابتدای اجرا یه پنجره باز شد که یه فایلبا پسوند device.cpp می خواست...
این یعنی چی؟

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
lord arthas
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 5 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 15


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 03:52
پاسخ بصورت نقل قول
سواب من چی ؟ Question
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


3 شنبه 18 مهر 1391 - 22:04
پاسخ بصورت نقل قول
سلام, می خواستم ببینم کسی راهی بلده که بشه تو direct input از کدای اسکی استفاده کرد! یعنی مثلاً برای حدف a بنویسیم 'a' یا 97 و برای A بنویسیم 'A' یا 65!

در حالت عادی direct input باید بنویسیم DIK_A که اونم تفاوتی بین حروف بزرگ و کوچیک قائل نمیشه!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 17 از 17 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 15, 16, 17


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |