Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی سی شارپ - #C)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28  بعدي

array.ToBuiltin
نويسنده
پيغام
pro 3dgame studio7
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 19 مرداد 1387
تعداد ارسالها: 199


4 شنبه 29 آذر 1391 - 16:07
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان
اینو ببینید :

كد:

Builtin arrays are useful in performance critical code (With Unity's javascript and builtin arrays you could easily process 2 million vertices using the mesh interface in one second.)

 Normal Javascript Arrays on the other hand can be resized, sorted and can do all other operations you would expect from an array class. Javascript Arrays do not show up in the inspector. You can easily convert between Javascript Arrays and builtin arrays.
function Start () {
    var array = new Array (Vector3(0, 0, 0), Vector3(0, 0, 1));
    array.Push(Vector3(0, 0, 2));
    array.Push(Vector3(0, 0, 3));

    // Copy the js array into a builtin array
    var builtinArray : Vector3[] = array.ToBuiltin(Vector3);
   
    // Assign the builtin array to a js Array
    var newarr = new Array (builtinArray);
   
    // newarr contains the same elements as array
    print (newarr);
}


خوب حالا توی سی شارپ چطوری میتونم همین عملیات رو داشته باشم .منظورم فقط قسمت مربوط به array.ToBuiltin هست.
البته میدونم که کلاس Array فقط در جاوا اسکریپت قابل استفاده هست . ولی در سی شارپ معادل دستور ToBuiltin چی میشه ؟ مشکلم همینه .
.


البته مشخص هست که باید از list استفاده کنم ولی معادل تابع ToBuiltin در سی شارپ همچنان مشکل اصلیه
ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


4 شنبه 29 آذر 1391 - 16:40
پاسخ بصورت نقل قول
pro 3dgame studio7, باید از List.ToArray استفاده کنی

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


4 شنبه 29 آذر 1391 - 16:51
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان
ببخشید...من با داشتن سینوس و کسینوس یک زاویه با کتابخونه های خود دات نت آیا می تونم خود زاویه رو بدست بیارم؟

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


4 شنبه 29 آذر 1391 - 17:56
پاسخ بصورت نقل قول
Parham,

Math.Asin
Math.Acos
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 30 آذر 1391 - 10:33
پاسخ بصورت نقل قول
سلام آقا امین.
دستت درد نکنه.مرسی Laughing Evil or Very Mad

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
pro 3dgame studio7
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 19 مرداد 1387
تعداد ارسالها: 199


جمعه 1 دي 1391 - 09:26
پاسخ بصورت نقل قول
جناب vahab,
خیلی ممنون از کمکتون ، با استفاده از List.ToArray مشکل حل شد .

========================================
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mosab
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 6 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 7


1 شنبه 24 دي 1391 - 18:46
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه ی دوستان خوبم.شاید این سوالی که می پرسم تکراری باشه.ولی گشتم نبود.
سوال:می خواستم بپرسم چطور میشه ارتفاع یک گیم آبجکت رو تحت تاثیر مقدار ورودی تغییر داد؟
یعنی ارتفاع آبجکت رو با کد کم و زیاد کرد.ممنونم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 24 دي 1391 - 20:05
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
باید ببینیم که می خوای ارتفاع آبجکت رو دستی کم و زیاد(مثلا از کی بورد مقدار بگیری) کنی یا نه یه اسکریپت یا هوش مصنوعی حی خواد این کار رو بکنه!
كد:

using UnityEngine;
using System.collections.generic;

class GO:monobehaviour
{
void Update()
{
transform.position.y+=1;
}
}

کد بالا رو اگه به هر آبجکتی بدی هر دفعه یک واحد به ارتفاع آبجکت اضافه می کنه تا وقتی که بازی روببندی.
امیدوارم کمکت کنه. Mad

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AMG
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 17 دي 1389
تعداد ارسالها: 15


1 شنبه 24 دي 1391 - 21:07
پاسخ بصورت نقل قول
اقا برای یاد گیری c# چه توصیه ایی دارید من با زبون گیم میکر و ویزوال بیسک اشنایی دارم
میخوام زبون جدید یاد بگیرم و مخصوص بازی سازی
به نظرتوم c++ بهتر نی (بر کاربرد تر)برای بازی سازی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 24 دي 1391 - 21:46
پاسخ بصورت نقل قول
AMG,
این سوال جاش اینجا نیست ...
اما اگه منظورت کار با یونیتی هست باید بین 3 زبان C# ، javascript و boo یکی رو انتخاب کنی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 26 از 28 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |