Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> مشکل رفتن بازیکن به داخل کلایدر سایر اجسام
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

مشکل رفتن بازیکن به داخل کلایدر س
نويسنده
پيغام
imansham
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 29 تير 1390
تعداد ارسالها: 36


2 شنبه 28 اسفند 1391 - 23:21
پاسخ بصورت نقل قول
سلام . من یک بازی ساختم که کل کاراکتر کنترلر و ... شو خودم ساختم . یعنی از کاراکتر کنترل های یونیتی و ... استفاده نکردم .

روی کاراکترم یک کلایدر انداختم از نوع کپسول کلایدر که توی اجسام ثابت نره . ولی نمیدونم چرا با اینکه کلایدر گذاشتم بازم مثلا توی مکعب میره !

بعد واسه همین از کامپوننت Rigidbody استفاده کردم . یکم باهاش ور رفتم . الان کاراکترم توی اجسام دیگه نمیره و مشکلم حل شده .

اما یک حس غریبی بهم میگه که این روش استانداردی نیست ! Cool
نمیدونم راهی که انتخاب کردم درسته یا نه ؟

اگه شما بودید چیکار میکردین و این مشکلتون رو چجوری حل میکردین.

درضمن نگید که از کنترلر های پیشفرض یونیتی استفاده کنم.

اگه یک کنترلر خودتون طراحی میکردین و میخواستین سعی کنین که کلایدرش توی سایر اشیا نره چیکار میکردین ؟ آیا راه من درسته ؟ استاندارده که از RigidBody استفاده کردم ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


4 شنبه 30 اسفند 1391 - 08:27
پاسخ بصورت نقل قول
وقتی کاراکتر با روش Child و Parent ساخته میشه ، مجبوری ار ریجید استفاده کنی ، حلاله حلاله آقا.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


4 شنبه 30 اسفند 1391 - 12:07
پاسخ بصورت نقل قول
آبجکت متحرک باید علاوه بر کلایدر عادی، کامپوننت ریجیدبادی هم داشته باشه. کاری که کردین درسته.

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
imansham
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 29 تير 1390
تعداد ارسالها: 36


5 شنبه 1 فروردين 1392 - 02:07
پاسخ بصورت نقل قول
Mersi az doostan
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |