Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار 3D Game Studio -> طراحی آسمان
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

طراحی آسمان
نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


5 شنبه 5 آبان 1384 - 08:12
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

من می خواستم یک آسمون خوب و طبیعی توی این نرم افزار تهیه کنم . با جستجویی که توی سایت Conitec داشتم دیدم که می گن یک Hallow Cube درست کنید و محتویات بازیتون رو مثل زمین و بقیه در داخلش جا بدین و Texture آسمون متحرک که ماله خود 3D GS هست رو روش بزارید . این کارو کردم . ولی بعد از اینکه اسکریپت هامو به پروژه اضافه می کنم یه زمینه زرد جلوشو می گیره . همچنین خیلی غیر طبیعی هستش و اصلا" جالب نیست .

آیا روش دیگه ای واسه ساختن اسمان وجود داره ؟؟؟ غیر متحرک هم باشه مشکلی نیست . من بیشتر مد نظرم این بود که یک کاری بکنم که تمام محیط اطراف و خالی 3DGS که به رنگ سیاه هستش در حالت پیشفرض , به همراه یک عکس اسمان Render بشه موقع بازی . ؟آیا امکان پذیره ؟؟؟

با تشکر . منتظرم Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mostafa
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 13 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 23


5 شنبه 5 آبان 1384 - 19:41
پاسخ بصورت نقل قول
صد در صد امکان پذیره.
شما می تونی بدون cube این کارو انجام بدی...بعد نرید بگید چرا می گن دخترها چطور و فلان... Sad
شما میتونید از object e sky استفاده کنید مثل این:
sky mountain
{
type = <mountains.pcx>; // the image for a backdrop scene
layer = 3; // display above sky entities with lower layers
scale_x = 0.25; // gives a field of 90 degrees (360 * 0.25 = 90)
tilt = -10; // moves it by 10 degrees down
flags = scene, overlay, visible; // backdrop scene, black is transparent, visible
}

ضمنا و حتما Manual 3dgs رو بخونید(این قسمتشو):
C-Script\Entities\Definition\Sky
راستی از template مگر برای تست کردن یا کار کوچیک استفاده نکن.
موفق باشید.سر اون قضیه هم شوخی کردم جدی نگیرید....
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


5 شنبه 5 آبان 1384 - 23:13
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون . مصطفی جان شما هم چه چیزایی یادت می مونه ها Smile

خیلی عالی به نظر می رسه . امتحان می کنم . Manual رو هم خوندم ولی اون یک هفتش رو بعلاوه چند تا تابع . نمی دونستم این قسمتم هست . با تشکر مجدد .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mostafa
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 13 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 23


جمعه 6 آبان 1384 - 11:40
پاسخ بصورت نقل قول
خواهش می کنم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
عماد11
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 7 اسفند 1383
تعداد ارسالها: 229
محل سكونت: تهران


شنبه 7 آبان 1384 - 13:16
پاسخ بصورت نقل قول
دمت گرم . Razz

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |