Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> کمی توضیح در مورد Brave Dwarves 2
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

کمی توضیح در مورد Brave Dwarves 2
نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


شنبه 12 شهريور 1384 - 18:37
پاسخ بصورت نقل قول
خوب مطمئنا" خیلی از شماها با این بازی آشنایی ندارید . یک بازی به سبک بازی های N سال پیش مثل ماریو و ...

من با دیدن این بازی خیلی کنجکاو شدم که چطور همچین بازیی یک بازی تجاری با قیمت 18 دلار هست . بعد از بازی کردن نسخه دمو بسیار لذت بردم و مطمئن شدم که همچین بازیی رو براحتی میشه با GM نوشت .

هوش مصنوعی در این بازی بسیار ضعیفه ولی تمام امتیاز بازی بر 2 پایه هست .

Sprite های 3 بعدی فوق العاده جذاب .
موزیک و مراحل جادویی .

برای دیدن اسکرین شوت :

http://www.divogames.com/games/brave_dwarves_2/screenshots/shot1.jpg

دانلود نسخه دمو :

http://www.divogames.com/games/brave_dwarves_2/index.html


خوب سوال من اینه :

چطور میشه Sprite هایی به این خوبی طراحی کرد ؟؟ مطمئنم که با 3DMAX بسیار سخت میشه و بنظر من این بازی با برنامه دیگه ای اسپریت هاش طراحی شدن .

اگر منبعی (انگلیسی) در این زمینه سراغ دارید ممنون می شم معرفی کنید (ذکر نام هم کافیه )

با تشکر
Idea
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


4 شنبه 16 شهريور 1384 - 16:28
پاسخ بصورت نقل قول
خوب هیچ کس در این زمینه نظری نداره ؟؟؟ من این ابزار رو پیدا کردم :

http://forums.gamemaker.nl/index.php?showtopic=129180

GM 3D Modeler

ولی نظری مساعدی نسبت بهش ندارم . مثلا به اینجا یک نگاهی بندازید :

http://www.sitesled.com/members/spritetown/DoKoCoRoy.PNG

من خودم طراح هستم و بعید می دونم که اینارو با دست کشیده باشند Neutral
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهدي 2190
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 26 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 402
محل سكونت: تهران


2 شنبه 21 شهريور 1384 - 09:44
پاسخ بصورت نقل قول
سیروس جان منم دنبال این مورد هستم ولی به نتیجه لازم نمی رسم .
اگه گیم میکر نبود می شد ولی ... Crying or Very sad

_________________
به امید روزی که کلمه ای کاش را نگوئیم ....
وبلاگ تیم توسعه سورنا
www.gamedev.ir
ادیتور سورنا
http://sourena.gamedev.ir/
ادیتور سیمرغ
http://simorgh.SourenaGames.com
بازی دوازده رخ - 12 رخ (سیاوش)
www.SourenaGames.com
شرکت نرم افزاری سورنا پردازش
WWW.SOURENACO.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 22 شهريور 1384 - 13:33
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

خوب سوال من اینه :

چطور میشه Sprite هایی به این خوبی طراحی کرد ؟؟ مطمئنم که با 3DMAX بسیار سخت میشه و بنظر من این بازی با برنامه دیگه ای اسپریت هاش طراحی شدن .


خب شاید بد نباشه بدونید که بعضی از این اشکال واقعا با دست کشیده میشن... اونهم نه توی یک برنامه Vector base مثل فری هند یا کارل بلکه توی محیط های طراحی ابتدایی مثل Paint و Painter خود Game Maker... در واقع GM از ابتدا یک نرم افزار طراحی و تولید انیمیشن برای کودکان بود به اسم Animo ( به گفته مارک اورمارس ) که از ورژن 1.4 جزء برنامه نویسی D&D هم بهش اضافه شد...

در مورد مکس هم همه چیز بستگی به مهارت فردی داره که پشت نرم افزار نشسته ... خیلی از بازیهایی که تو تالارهای سایت GM معرفی شدن ، مدلهاشون توسط نرم افزار رایگان Anim8tor ساخته شده ولی به قدری زیبا کار شدن که باور کردن این موضوع واقعا مشکل میشه...


در ضمن من هم با شما موافقم... با Game Maker هم میشه بازیهای تجاری بسیار زیبایی رو طراحی کرد... در واقع همه چیز به محدودیت های ذهن ما بر میگرده که هی شعار بدیم یا بشینیم برنامه ریزی کنیم و از امکانات موجود نهایت بهره رو ببریم...




علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


5 شنبه 19 آبان 1384 - 05:37
پاسخ بصورت نقل قول
آره استاد اين ها خيلي راحت به وسيله دست ساخته ميشه . من خودم هم با اينكه در طراحي 2 بعدي حرفه اي نيستم ولي به راحتي ميتونم چيزايي مثل اين رو در بيارم . البته نه به تنهايي .


جريان از اين قراره كه يك شخص گرافيست از طرح هاي اوليه استوري برد كه شما بهش دادي يه سري كار رو اتود ميزنه . بعدش كه كار تاييد شد زمينه ها را به دقت در مياره .
از اون به بعد كار شماست . شما بايد به وسيله فتوشاپ يا هرچي كه بلدي اون عكس تخت رو به وسيله سايه زني رنگ زدن و سايه روشن كردن جاهايي كه لازمه تبديل به يك چنين تصاويري بكني . خيلي هم آسون و شيرينه . كار 2 بعدي دستي هر كاري هم بكني داد ميزنه دستيه . ولي اگه اين كار رو بلد باشين ( واسه من كه جالب و شيرين بود ) تبديل به يكي از مهارت هايي ميشه كه تو ساخت بازي حتما به دردتون مي خوره .


همين حالا هم ميتونين شروع كنين . يه خونه رو كاغذ بكشين و اسكن بكينن . بعدش سعي كنين رنگاميزي كنيننش و سايه روشن بزنين . حتما بعد از مدتي همه چيز دستتون مياد ...

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |