Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> يك سوال اساسي؟؟؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
panjereh
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 21 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 63


4 شنبه 8 مهر 1383 - 23:54
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

علي آقا. زاستش اين روش كه فعلا كار مارو راه انداخت اما مايلم درباره روش object ثابت بيشتر بدونم. راستش رو بخواين تا حالا هيچي از روشتون رو نفهميدم Evil or Very Mad
ممنون مي شم اگه بيشتر مساله رو بازش كنيد

يا علي
پنجره

_________________
انتظار دعوت به «نپذيرفتن» است، نه «پذيرفتن»، نپذيرفتن باطل، نپذيرفتن ستم، نپذيرفتن بردگي و ذلت.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


5 شنبه 9 مهر 1383 - 13:34
پاسخ بصورت نقل قول
اصغر جان

اين كل كدي است كه من در بازي از آن استفاده كرده ام :

كد:
if(instance_exists(obj_stop) && instance_exists(moving))
{
if(obj_stop.x < what.x && obj_stop.y < what.y && moving.x > what.x && moving.y > what.y)
 {select = true;}
if(obj_stop.x > what.x && obj_stop.y > what.y && moving.x < what.x && moving.y < what.y)
 {select = true;}
if(obj_stop.x > what.x && obj_stop.y < what.y && moving.x < what.x && moving.y > what.y)
 {select = true;}
if(obj_stop.x < what.x && obj_stop.y > what.y && moving.x > what.x && moving.y < what.y)
{select = true;}
}



كد:
if (mouse_check_button(mb_left) && instance_exists(obj_stop) && instance_exists(moving))
 {pen_color = 255;
  draw_line(obj_stop.x,obj_stop.y,moving.x,obj_stop.y);
  draw_line(obj_stop.x,obj_stop.y,obj_stop.x,moving.y);
  draw_line(moving.x,obj_stop.y,moving.x,moving.y);
  draw_line(obj_stop.x,moving.y,moving.x,moving.y);
  }


كد:
if (mouse_check_button(mb_left) )
 {if(instance_number(obj_stop) = 0)
   {instance_create(mouse_x,mouse_y,obj_stop);
    }
  if(instance_number(moving) = 0) 
    {instance_create(mouse_x,mouse_y,moving);
    }
  }
  else
  {with (obj_stop) instance_destroy();
   with (moving) instance_destroy();
   }


اميدوارم كه اين يكي ديگه كمك كنه

موفق باشيد
علي

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
panjereh
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 21 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 63


جمعه 10 مهر 1383 - 02:07
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

علي آقا از لطفي كه با ما دارين خيلي خيلي ممنون هسيتم

زنده باشي

پنجره

_________________
انتظار دعوت به «نپذيرفتن» است، نه «پذيرفتن»، نپذيرفتن باطل، نپذيرفتن ستم، نپذيرفتن بردگي و ذلت.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |