Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> پروژه ساخت بازي(به افراد علاقه مند نيازمنديم)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

پروژه ساخت بازي(به افراد علاقه من
نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


1 شنبه 3 مهر 1384 - 10:40
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
معرفي:
ما يه تيم سه نفره هستيم كه تخصص هاي دو نفر از ما برنامه نويسي با vb.net هست و يه گرافيست خيلي آماتور.
اهداف:
ما مي خواهيم از بازي هاي 2 بعدي شروع كنيم و حداقل 5 بازي 2 بعدي بسازيم و تجربه خود را بالا ببريم.(بلاخره بايد از يه جايي شروع كرد ديگه)
اولين پروژه:
با بازي تتريس شروع خواهيم كرد.
ابزار:
vb.net و موتور MCDX و نرم افزار هاي مختلف گرافيكي.
ايده براي بازي:
براي اينكه بازيمان با تتريس هاي ديگه تفاوتي داشته باشد مي خواهيم آن را دو نفره بسازيم و يه سريع چيزهاي ديگه هم دارد كه حتما وقتي ايده مونو گسترش داديم و به يه جايي رسونديم حتما شما را در جريان خواهيم گذاشت.

از تمام علاقه مندان به همكاري با ما در هر زمينه كه خودتون مي دونيد مي توانيد كمك كنيد لطفا تخصصي كه داريد و يا در چه قسمتي مايل به فعاليت هستيد ذكر كنيد و همچنين مقدار وقتي كه مي خواهيد در اختيار ما بگذاريد نيز هم بفرماييد.

با توجه به اينكه ما در پروژه مي خواهيم از شي گرايي استفاده كنيم كارها را خيلي راحت مي شه تقسيم كرد و از تخصص ها استفاده كرد.

منتظر اعلام همكاري ها هستم. PDT_018

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


2 شنبه 4 مهر 1384 - 02:27
پاسخ بصورت نقل قول
برای شما و افراد گروهتون آرزوی موفقیت میکنم...

نقل قول:

براي اينكه بازيمان با تتريس هاي ديگه تفاوتي داشته باشد مي خواهيم آن را دو نفره بسازيم و يه سريع چيزهاي ديگه هم دارد كه حتما وقتي ايده مونو گسترش داديم و به يه جايي رسونديم حتما شما را در جريان خواهيم گذاشت.


البته در فاز یادگیری اگه خلاقیتی وجود نداشته باشه اصلا ایرادی نداره... مهم اینه بعد از یادگیری اصول بتونید ایدها و تفاوت ها رو در بطن کارهاتون اعمال کنید...


موفق باشید
علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


2 شنبه 4 مهر 1384 - 18:12
پاسخ بصورت نقل قول
کاملا با شما موافقم.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


جمعه 8 مهر 1384 - 20:15
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
دوستان مثل اینکه هر چی سنگه جلوی پای لنگه
من که چند روزی بود که پاور کامپیوترم سوخته بود و رفیقمون هم مثل اینکه ایمیلش کار نمی کنه چون اصلا جواب نمی ده خلاصه من کار را از دیروز کار را شروع کردم و کلاس square هم ایجاد شد و کاملا تست شد و الان هم در حال ساخت کلاس block هستم.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
pepeland
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 4 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 95
محل سكونت: شيراز


جمعه 8 مهر 1384 - 23:04
پاسخ بصورت نقل قول
Kochol نوشته:

من که چند روزی بود که پاور کامپیوترم سوخته بود و رفیقمون هم مثل اینکه ایمیلش کار نمی کنه چون اصلا جواب نمی ده خلاصه من کار را از دیروز کار را شروع کردم و کلاس square هم ایجاد شد و کاملا تست شد و الان هم در حال ساخت کلاس block هستم.


منظورت از رفیق کیه و کلاسهای square و block چه کلاسهایی هستند و برای چی اونها رو ساختی؟

_________________
www.pepeland.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


شنبه 9 مهر 1384 - 10:29
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
همون کسی که قرار بود با همدیگه این بازی رو بسازیم و معلوم نیست کجاست موبایلش هم در دسترس نیست.
اما در مورد کلاس ها باید بگم که مگر شما با برنامه نویسی شی گرا آشنا نیستید.
من این بازی را براساس اصول شی گرایی می خواهم بسازم که خیلی هم در ساختش وقت صرفه جویی می کنیم و خیلی هم ویرایش آن آسانتر هست و می شه کار ها ر تقسیم کرد مثلا آقا شما متد rotate را بساز من هم یه چیزهای دیگه رو می سازم.

ولی یه توضیح راجع به کلاس square و Block بدم که در شی گرایی می گه همیشه شما کوچکترین شی تان را بسازید و در بازی تتریس کوچکترین شی همون مربع هایی هست که در یه بلوک قرار دارند که هر بلوک از 4 تا مربع تشکیل شده پس کلاس مربع را ایجاد می کنیم و در کلاس بلوک 4 تا شی مربع تعریف می کنیم و با یه سری متد برای حرکت آنها و چرخش هر بلوک.

اگر سوال دیگری داشتید لطفا بپرسید.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
pepeland
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 4 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 95
محل سكونت: شيراز


شنبه 9 مهر 1384 - 19:11
پاسخ بصورت نقل قول
من خودم C++ کارم. منظورم این بود که این کلاسها را برای چی نوشتید و کارشون چیه که مقداریش را فرمودید.
در ضمن من همین چند ماه پیش یک بازی tetris کامل را ساختم ، برای دریافت اون میتونید به وبسایت زیر مراجعه کنید:
www.pepeland.net

به هر حال ممنون و براتون آرزوی موفقیت دارم . منتظر دیدن بازیتون هم هستیم.

_________________
www.pepeland.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


شنبه 23 مهر 1384 - 01:59
پاسخ بصورت نقل قول
عجب تتريس بازاريه . خسته نباشيد بچه ها .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


1 شنبه 24 مهر 1384 - 12:15
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی ممنون mory جان.
البته این بازی ساخته شده و مثل هلو کار می کنه ولی خوب می خواهیم یه سری تغییرات توش بدیم.
کلاسهای gamefield & gameengine را ساخته ایم.
که با تعریف کلاس gamefiled می تونیم به تعداد دلخواه صفحه بازی داشته باشیم و لی یه چیزی که باید بهش اضافه کنم اینه که الان مبدا (0و0) است بشه اونو تغییر داد.
و هیچ محدودیتی هم در اندازه صفحه بازی نیست منظورم تعداد مربع هایی که تو صفحه جا میشه مثلا 10*13

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


2 شنبه 25 مهر 1384 - 01:06
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

که با تعریف کلاس gamefiled می تونیم به تعداد دلخواه صفحه بازی داشته باشیم و لی یه چیزی که باید بهش اضافه کنم اینه که الان مبدا (0و0) است بشه اونو تغییر داد.
و هیچ محدودیتی هم در اندازه صفحه بازی نیست منظورم تعداد مربع هایی که تو صفحه جا میشه مثلا 10*13

بازي تون رو آپلود كنيد تا ما هم امتحانش كنيم . يا حد اقل يه اسكرين شات بزارين تا ببينيم حال و هواش چطوريه .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |