seyedof متخصص ساخت بازی
تاريخ عضويت: 1 شنبه 1 خرداد 1384 تعداد ارسالها: 274
1 شنبه 17 مهر 1384 - 14:52 |
|
|
Kochol نوشته: |
سلام
خیلی ممنون از اینکه به این تاپیک پاسخ دادید همون طور که من در بالا گفتم از موتور استفاده کردم و خود این موتور هم از دایرکت درا استفاده می کنه برای نمایش ولی چیزی که هست در حالت ویندو هیچ مشکلی نداره ولی وقتی تمام صفحه می شه شروع می کنه به پرپر کردن یعنی از یه قسمتی به پایین را درست نشون نمی ده و سیاه است و هر چند ثانیه یه پرپری می کنه.
البته روی کامپیوتر های با سرعت بالاتر بدرستی کار می کنه.
این Wait For Vertical Retrace رو هم تو راهنماش سرچ کردم ولی فقط یه خاصیت داشت به نام WaitForVSync که من true کردمش ولی تاثیری نداشت
ولی نمی دونم اصلا برای چی هست. |
سلام
توضيح كاملش يك مقدار براي نوشتن طولانيه. وليكن Wait for vertical retrace يا vertical sync یعنی صبر کردن برای وقتی که سیگنال رفرش مانیتور از پایین به بالا حرکت میکنه و چیزی روی مانیتور نمایش داده نمیشه. در این موقع است که باید اطلاعات تصویر روی رم کارت گرافیک ریخته بشه. اگر براش صبر نکنید توی تصویر خروجی به اصطلاح flicker ایجاد میشه.
ممنون علی |
|
|