Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار 3D Game Studio -> مشکل در Object های MDL
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

مشکل در Object های MDL
نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


1 شنبه 8 آبان 1384 - 21:19
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

در اکثر اوقات وقتی من یک Object با فورمت MDL رو وارد محیط WED می کنم و بازی رو شروع می کنم شی Player من موقع برخورد با اون شی تا یک قسمتی از اون شی فرو می ره و بعد Collision برقرار میشه و بر اساس برخورد جلوی راه رفتنش گرفته میشه .

چه کاری باید کرد تا مساحت دقیق اشغال شده توسط هر شی MDL در بازی معلوم باشه و همچین مشکلاتی پیش نیاد ؟؟؟

----------------------------------
اگه حوصله توضیح ندارید Article یا هر منبع زبان اصل دیگه ای هم باشه مشکلی نیست . ممنون Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mostafa
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 13 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 23


2 شنبه 9 آبان 1384 - 21:15
پاسخ بصورت نقل قول
میشه شما بگی شئ تون چیه بهد اگر یه عکس از player,object و collision بوجود اومده جدا بگیری مشکلتونو حل می کنم. Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


3 شنبه 10 آبان 1384 - 00:13
پاسخ بصورت نقل قول
فرقی نمی کنه من همه Resource سایت Conitec رو دانلود کردم و اکثرشون همین مشکلو دارن . شما فکر کن میز , ماشین و ....

عکس هم لازم نیست عزیز من یک پروژه وردار یک شی رو Passable کن یک شی دیگرو ببر توش Smile

ممنون .منتظرم Mr. Green
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mostafa
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 13 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 23


3 شنبه 10 آبان 1384 - 09:40
پاسخ بصورت نقل قول
من این کارو انجام دادم ولی بدون هیچ مشکلی از اون شی رد شد.
چون از template script استفاده کرده بودم وقتی از شی عبور میکردم صدای آب(شنا) Wink می اومد.از مدل ها هم استفاده کردم با مشکلی نبود.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


3 شنبه 10 آبان 1384 - 14:04
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزیز

مشکل اینه که نباید از شی عبور کنه که نمی کنه ولی یک قسمتی کمی از دو شی داخل همدیگر می رند که نباید برند . متوجه منظورم شدی ؟؟

مرسی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mostafa
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 13 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 23


3 شنبه 10 آبان 1384 - 20:18
پاسخ بصورت نقل قول
var enable_polycollision = 0;
این var باعث میشه که collision system فعال بشه.
امتحانش کن شاید جواب داد.
تو manual 3dgs یه سرچ واسه collision کن شاید نتیجه بگیری.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

محل دوربین
نويسنده
پيغام
مهمان







جمعه 13 آبان 1384 - 07:51
پاسخ بصورت نقل قول
این مشکل در نرم افزار وجود داره . راه حل منطقی برای اون فقط و فقط انتخاب محل مناسب برای دوربین است . جون در واقع این دوربین است که داخل آبجکت فرو میره و با خودش شئی اصلی را هم میبره .

یک برنامه نویسی قوی و هوشمندانه در مورد موقعیت دوربین میتونه این مشکل را حل کنه .

در ضمن به دنبال متغیر یا پارامتر خواصی نباشید چون چیزی پیدا نخواهید کرد ...
ارسال  بازگشت به بالا
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


جمعه 13 آبان 1384 - 14:06
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون . من ولی بیشتر منظورم بازی های سوم شخص بود . که کارکتر اصلی درون شی بصورت بدی فرو می ره (البته مقدار کمی ) . منظورتون از برنامه نویسی هوشمندانه استفاده از event هاست ؟؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
SiminDaneshvar
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 2 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 11


4 شنبه 17 اسفند 1384 - 20:47
پاسخ بصورت نقل قول
من يك مدل داخل مكس ساختم مي خوام بيارمش داخل 3dgs چي كار بايد بكنم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
aloneinthedark
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 37
محل سكونت: كرج


4 شنبه 24 اسفند 1384 - 11:29
پاسخ بصورت نقل قول
در3dmax اونو از منوی فایل export کن
در med از منوی فایل import و بعد from 3ds و بعد فایل 3ds رو وارد کن

_________________
ــــــــــ
فردريش نيچه : آنچه آدمي را والا مي كند مدت احساس هاي والا در اوست نه شدت آن احساس ها.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |