Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> اولين و تنها موتور كاملاْ سه بعدي تخصصي ساخت داخل
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

اولين و تنها موتور كاملاْ سه بعدي
نويسنده
پيغام
galaxyroad
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 27
محل سكونت: tehran


2 شنبه 9 آبان 1384 - 12:12
پاسخ بصورت نقل قول
به نام خدا

فهرست خصوصیات موتور (Feature List) PowerX
این برنامه با امکاناتی منحصر به فرد، قابلیتهایی فراتر از یک موتور گرافیکی معمولی دارد و شما را قادر میسازد بهترین و سریعترین بازیها و شبیه سازیهای کاملاً سه بعدی را با بهره گیری از جدیدترین ویژگیهای سخت افزاری و تکنیکهای نرم افزاری تولید نمایید. اکنون بیش از چهار سال است که از ساخت اولین نسخه این موتور میگذرد و در این مدت ما همواره در حال تلاش برای ارائه بهترین بوده ایم، این رابط برنامه نویسی (که مجموعه ای از قابلیتهای گرافیکی، صوتی، فیزیکی، ورودی/خروجی و شبکه ای میباشد)، اولین برنامه ای است که در کشور جهت توسعه برنامه های سه بعدی بصورت کاملاً سفارشی (و نه بصورت الگو برداری از موتورهای دیگر) ایجاد شده است و قابلیتهای منحصر به فرد زیر را دارا میباشد، ضمن اینکه تیم توسعه دهنده آن، دائماً در حال اصلاح و بهینه سازی قابلیتهای پیشین و افزودن ویژگی های جدید میباشد. در ذیل بارزترین خصوصیات نسخه جاری این موتور آورده شده است:
- طراحی کاملاً شیء گرا، معماری مبتنی بر ساختار COM
- مبتنی بر Microsoft DirectX 9c
- استفاده بصورت dll، lib، ActiveX، plug-in
- سیستم ذخیره و بازیابی بازی، طراحی مرحله، قابلیت ساخت دمو
- تشخیص خودکار قابلیتهای سیستم
- پشتیبانی از سیستمهای شبکه ای خدمات دهنده/مشتری، LAN، ارتباط دو طرفه، بازی آن لاین، محیط مجازی (سایبر)، سیستم پیغام رسانی، پروتکلهای UTP و TCP، بهره گیری از DirectPlay و WinSocket
- ویرایشگر مراحل (level editor) سفارشی، ویرایشگر محیط با قابلیت پیش طراحی لی اوت بازی و ایجاد و نمایش اسکریپت
- قابلیت رندر بصورت آن لاین، در قالب مشتری/میزبان و نیز ماشین حالت رندر
- پشتیبانی از انواع فرمتهای مش ثابت و متحرک (x، mdl، obj، md2، md3، pov، ase...) با قابلیت انیمیشن پوستی (skin)، اسکلتی (skeletal) و ماتریسی
- ارائه فرمت سه بعدی سفارشی (TAG) (با قابلیتهای فوق العاده بالا و پشتیبانی از انواع روشهای متحرک سازی، بافت زنی و محاسبات فیزیکی) به همراه برنامه مبدل فرمت فایل کاملاً سفارشی
- انیمیشن با تکنیکهای مختلف از جمله فریم کلیدی، اسکلتی، مورف و ترکیب گره ای، ماتریسی، پالتی
- پشتیبانی قدرتمند از طیف وسیعی از دوربینها و نورهای رایج (نقطه ای، پروژکتوری، موازی، محیطی، اشعه ای و نورهای حجمی و رنگی) بکار رفته در بازیها، شبیه سازی انواع نورهای طبیعی و مصنوعی با سایه زن پیکسل و گره
- آنیزوتروپی، ضد پلگی (anti-aliasing)، انواع فیلترهای بهبود کیفیت تصاویر در دوردست
- پشتیبانی از سایه زنهای گره، پیکسل، بافت و نور (توسط کد اسمبلی، HLSL، cg، GLSL، RenderMonkey، RenderMan و فرمت سایه زن سفارشی) و انواع جلوه هایی که فقط و فقط توسط سایه زنی بدست می آیند
- قابلیتهای رندر گوناگون از جمله رندر استریو، رندر اشعه ای (raytracing-raycasting) و نیز رندر چندگانه
- پشتیبانی از توریها (patch) و سطوح درجه بالا
- قابلیت نمایش انواع فونتها (از جمله فارسی) با جلوه های ویژه متنوع (سه بعدی، توخالی، درخشان...)
- پشتیبانی داخلی از الگوریتمهای مختلف هوش مصنوعی از جمله مسیریابی، تصمیم گیری، ماشینهای حالت متناهی (FSM) و هدایت NPCها
- برش هوشمند تصاویر و اشیاء، برش حجمی، برش استنسیل
- ماتی حرکت (motion blur) و عمق دید
- مدیریت بهینه حافظه و منابع، امکانات پیشرفته اشکالزدایی، قابلیت کار در حالت مدیریت شده (managed)
- مستندات جامع به همراه مثالها و قطعات نمایشی
- قابلیتهای فیزیکی و طبیعی منحصر بفرد از قبیل تشخیص برخورد، نیرو، انرژی، ضربه، جاذبه، اصطکاک، حرکت، اتصال مفصلی، رفتار انسانی (IK)، فیزیک خودرو، اجسام صلب، زمین ناهموار
- مدیریت صحنه شیء گرا و عامل گرا، کنترل داخلی کاراکترها
- قابلیت حذف بخشهای غیرقابل مشاهده (culling) با روشهایی همچون PVS، octree، frustum، bsp، portalها و سایر روشهای ترکیبی و ابتکاری جهت ارائه سریعترین خروجی ممکن
- انواع سایه ثابت و متحرک (سایه حجمی، سایه نرم، سایه نگاشته شده و...) و نگاشتهای نوری (lightmap)، نگاشت محیط
- ارائه طیف وسیعی از سیستمهای ذره ای (از قبیل برف، باران، انفجار، آتش، دود...) با امکان کنترل پارامترهای گوناگون، شبیه سازی کاملاً واقعی کلیه پدیده های فوق با سایه زنها
- قابلیت ایجاد پدیده های طبیعی از جمله شرایط جوی، رعد و برق، ابر، آسمان (بصورت جعبه ای و گنبدی)، درخشش نور، اجسام هاله ای
- پشتیبانی از جلوه های ویژه محیطی همچون انواع مه، انعکاس محیط روی اشیاء، بیلبرد
- جلوه های ویژه متفرقه (سطح و عمق و قطره و موج آب، باد، لباس، پارچه، پرچم، طناب، فنر...)
- منحنیها و خطوط و سطوح دقیق ریاضی از قبیل nurbsها و splineها و bezierها
- پشتیبانی از برنامه های تمام صفحه و پنجره ای با عمق رنگ و ابعاد مورد نظر، پشتیبانی از تعداد بسیار زیادی محوطه دید (viewport) در یک مانیتور و نیز پشتیبانی از چندین مانیتور بطور همزمان
- پشتیبانی از انواع صفحات نمایشی تخت، منحنی، کروی، دایره ای و چند تکه و قابلیت کار با انواع پروژکتورها از جمله مدلهای LCD، TFT و نیز ترکیبگرهای تصویری (video blender)
- قابلیتهای پیشرفته برای کار با بافتها (تکنیکهایی همچون چندبافتی، بافت برجسته، بافت درخشنده، بافت سایه دار)
- قابلیت رندر روی بافت (render-to-texture) و رندر پشت صحنه (off-screen)
- بهره گیری از تکنیکهای پیشرفته ای چون LOD و mipmap جهت افزایش سرعت
- ارائه چندین روش برای خلق سطوح ناهموار (توسط معادله سیاله، سطح تصادفی، فایلهای raw و نیز سایه زنها) و نیز توانایی رندر با بیشترین سرعت با بهره گیری از تکنیکهایی همچون quadtree و hybrid partitioning
- رابط گرافیکی کاملاً سفارشی شامل مولفه های پرکاربرد GUI ویندوز (منو، انواع دکمه ها، نوار ابزار، صفحه محاوره، کادرهای ویرایشی و...) به همراه اشاره گرهای کاملاً سفارشی
- امکان بارگذاری و ذخیره انواع فیلمها (قطعات avi، mpeg، mov و...) و نمایش آنها بصورت مجزا یا حتی بعنوان بافت برای اشیاء بازی توسط کدها و فیلترهای سفارشی DirectShow، DirectMedia و نیز فیلترهای سفارشی و توکار برنامه
- قابلیتهای صوتی و موسیقی (پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی)، صوت کاملاً سه بعدی و نیز پشتیبانی از پدیده هایی چون دوپلر، اکو، پن صدا، صوت چند کانالی و استریو، صدای دالبی و صدای چند باندی
- ارائه انواع اطلاعات مورد نیاز به کاربر (از قبیل سرعت اجرا، تعداد گره ها و سطوح، میزان متوسط بازنویسی و...) و نیز امکان گرفتن تصویر (و حتی فیلم) از صحنه های بازی (قابلیت replay)
- امکان اسکریپت نویسی در محیط سفارشی و نیز وارد کردن/خارج کردن کدهای اسکریپت از/به سایر محیطهای رایج اسکریپت نویسی بازیها (از جمله python، LUA)
- ارسال خروجی برنامه به فایل سفارشی جهت ارزیابی عملکرد و تصحیح خطا، مدیریت هوشمند بازخوردهای کاربر
- امکان برقراری ارتباط با هر نوع وسیله ورودی/خروجی مورد استفاده در بازیها از جمله force feedback و gamepad، و انواع دسته های بازی
- امکان نمایش انواع تصاویر بصورت شفاف، معمولی و ترکیبی (آلفا)
- قابلیت تعامل مناسب با سیستم ورودی خروجی (IO) ویندوز جهت جلوگیری از مشکلاتی همچون فشردن کلیدهای ترکیبی (Alt-Tab، Shift، WinLogo، Ctrl-Alt-Del)
- ساخت برنامه نصب و حذف (install – uninstall) بطور خودکار و سفارشی
- امکان استفاده از فایلهای بازی بصورت منبع و قابلیت فشرده سازی منابع
- امکان استفاده از تکنولوژی جدید Action mapping برای بهره گیری از جدیدترین ادوات ورودی/خروجی
- امکان رندر روی چند نمایشگر (مانیتور، پروژکتور، صفحه قوسی و...) با زوایای مختلف
........ و قابلیتهای کم نظیر دیگری که به زودی در مجموعه ای شکیل مستندسازی خواهند شد.
در حال حاضر این موتور مراحل نهایی تست خود را میگذراند و مستندات آن نیز در حال تکمیل میباشد، ضمن اینکه جهت عرضه قابلیتهای منحصر به فرد آن ساخت قطعات نمایشی (demo) نیز در دست اقدام است، ولی آنچه مسلم است سرعت، امکانات و گستردگی فوق العاده آن است که خود میتواند بهترین گواه بر موفقیت آن باشد. ضمن اینکه از طرف سایتها و مراکز معتبر و فعال بین المللی در زمینه بازی نیز این موتور بعنوان اولین موتور سفارشی ساخت ایران معرفی شده است و کاربران تجاری آن میتوانند بهترین شاهد در تایید قابلیت های آن باشند. به زودی در سایت www.galaxyroad.com (اولین و تنها سایت حقیقتاً تخصصی ساخت بازی در کشور) قسمت عمده ای به معرفی قابلیتهای آن اختصاص خواهد یافت. در حال حاضر چندین برنامه شبیه سازی نظامی، بازی، گردشگری و سیاحتی، علمی و تحقیقاتی و حتی شبیه سازی اصول پزشکی و جراحی نیز توسط این موتور در حال پیاده سازی میباشند و مذاکراتی نیز در مورد فروش نسخه هایی از آن در دست انجام است. البته در این مورد آماده پذیرش کلیه پیشنهادات میباشیم و کیفیت و کارکرد محصولات را به شکل حقوقی، و عملی (بصورت برگزاری دوره آموزشی، پشتیبانی فنی و...) تضمین میکنیم.
این گروه فعالیت غیررسمی خود را از چندین سال پیش آغاز کرده است و اکنون به جرات میتوان ادعا کرد موسسه داده پردازان کهکشانی یکی از پایه گذاران صنعت گرافیک رایانه ای در ایران است و ارائه این موتور قدرتمند یکی از گامهای نخستین ما در راه رسیدن به اهداف متعالی تر است. ما افتخار داریم به عنوان یکی از قدیمیترین، فعالترین و بدون شک فنی ترین مراکز گرافیک سه بعدی کشور آمادگی خود را جهت طراحی و توسعه، برنامه نویسی، مدلسازی، مدیریت و پیاده سازی نهایی کلیه پروژه های بازی، شبیه سازی و سایر برنامه های کاملاً سه بعدی با بهترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه اعلام داریم. در ضمن با توجه به توانایی بالا، آماده ارائه کلیه خدمات آموزشی-پژوهشی نیز به افراد، سازمانها و نهادهای مختلف هستیم. در همین راستا خدمات فنی فراوانی به شرکتهای فعال در این بخش ارائه شده است و برنامه های راهبری متعددی در حال تنظیم میباشند که امیدواریم مجموعه این فعالیتها در توسعه و ارتقاء روزافزون دانش گرافیک رایانه ای در کشور مفید واقع گردد. و در آخر اینکه: ما تسلط کامل بر این مسیر پر پیچ و خم داریم و معتقدیم که گرافیک سه بعدی بیش و پیش از آنکه یک تجارت و صنعت باشد یک علم است و ما تسلط کامل بر این علم داریم و به امید خدا و با کمک همه دوستان این دانش را در کشور به پیش خواهیم برد.
با امید به خدا، با تکیه بر توانایی های فراوانمان و نیز با کمک شما، آینده ای بسیار روشن را برای این صنعت در ایران اسلامی نوید میدهیم....
سید علی الحسینی برنامه نویس ارشد 09123275196 – vbdirectX@yahoo.com
مدیر موسسه هادی رضایی 09121403571
موسسه داده پردازان کهکشانی: 77252695
www.galaxyroad.com

_________________
موسسه راه کهکشانی تولید کننده نرم افزارهای سه بعدی، بازیها و شبیه سازیهای سه بعدی galaxyroad.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


3 شنبه 10 آبان 1384 - 03:40
پاسخ بصورت نقل قول
مثل اين که آقاي galaxyroad ميخاد تمام اين سايت رو از تبليغاتش پر کنه!
بعد هم چرا يک کلمه از چيزهايي رو که نوشتي توي سايتت
نقل قول:
(اولین و تنها سایت حقیقتاً تخصصی ساخت بازی در کشور)
نذاشتي؟ اينهمه تايپ كردي كه چي رو ثابت كني؟ حتي بازي مثل Doom تو هيچ جا نيومده مشخصاتش رو رديف بكنه كه تو توي 60 تا سايت علم كردي!
چرا به جاي اين همه چرت وپرت که بالاش 2 تا تاپيک باز کردي نمياي يکم از اون دانسته هات رو به جوونهاي علاقه مند ايراني ياد بدي ؟
نقل قول:
آینده ای بسیار روشن را برای این صنعت در ایران اسلامی نوید میدهیم....

فكر كردي با درست كردن يه Engine ميتوني صنعت بازي رو تو ايران عوض كني؟ يا صنعت بازي توي دنيا رو؟ يا اين كه 4 تا علاقه مند رو از بيكاري در بياري ؟ بعد هم تو و امثال تو فقط بايد نويد بدند!
فکر کنم اگه تو جاي John Carmack بودي بايد تا الان 1000 دفعه از خوشحالي خودكشي ميكردي.

بگذريم.
براي آدمايي مثل تو همين يه جمله کافيه :
مشک آن است که خود ببويد نه آن که عطار بگويد.

خدمت دوستان علاقه مند به Engine ايشون هم بگم که اگه واقعا انجيني با چنين مشخصاتي وجود داشته باشه( كه خيلي هم كامل نيست) چيزيش دست شماها رو نميگيره !( خودتون بهتر از من ميدونيد که انجين هاي درست وحسابي هيچوقت به دست مردم نميرسه. مخصوصا برنامه هاي ايراني که 600 تا قفل هم ضميمش ميکنند ).
به هر حال اميدوارم که موفق باشيد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
galaxyroad
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 27
محل سكونت: tehran


3 شنبه 10 آبان 1384 - 09:41
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان گرامي
من فكر نميكردم اينطوري برخورد كنيد البته اشكالي نداره - من ديگه عادت كردم!!!

يكي از عزيزان گفته بود اين همه خالي بندي يك جا نديده خدمت اون عزيز بگم كه فعلا همين خالي بنديها كلي مشتري پيدا كرده

اين موتور الان داره حداقل پنج تا پروژه شبيه سازي ملي را انجام ميده و بنده نيازي به خالي بندي ندارم

بعدش هم مشك آن است كه خود ببويد اين موتور مشتري هاي خودش را پيدا كرده و تو اين يك ماه اخير حداقل 10 تا تقاضا واسش داشتيم

من نيازي به دروغ گفتن ندارم چون عقده اي نيستم دوستان عزيز

اصولا آدمي هستم كه خيلي خيلي اعتماد به نفس دارم مثل خود جان كارمك

دوستان عزيز الان همين موتور براش رقمهاي سرسام آور پيشنهاد شده چون اونهايي كه ميخوان كار انجام بدن ميدونن با چه چيزي طرف هستن

به هر حال ممنون كه انقدر تحويل گرفتيد

من و شما با هم ميتونيم يك كاري بكنيم پس بهتره با هم رفيق باشيم.

اميدوارم موفق باشيد و سعي كنيم با هم مهربونتر باشيم!!!

_________________
موسسه راه کهکشانی تولید کننده نرم افزارهای سه بعدی، بازیها و شبیه سازیهای سه بعدی galaxyroad.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
اسحاق
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 8 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 561
محل سكونت: تهران


3 شنبه 10 آبان 1384 - 11:49
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزیز شما که قبلا این موتور رو اینجا معرفی کرده بودی ، حداقل می ذاشتی هروقت دمو آماده شد دوباره اینها رو بنویسی

_________________
!؟!

اسماعيل رادپور
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


3 شنبه 10 آبان 1384 - 12:26
پاسخ بصورت نقل قول
من متاسفم به آقای علی الحسينی ( موسسه راه کهکشان ) بگم که دوباره سر و کله من پيدا شد !
شما به غير خودتون کس ديگه هم در اين موسسه فعاليت داره ؟ چه کسايی هستن ؟

در ضمن راست می گی ، همين خالی بندی ها مشتری هم پيدا کرده. يکيشم منم. من با اجازه شما می خوام 100 هزار دلار اين موتور رو بخرم ، جون مادرت يک پارتی بازی در موسسه راه کهکشان برام بکن که حداقل بتونم يک Screen shot يا demo ببينم. پس لطفا منو راهنمايی کن در همين پست

نقل قول:
اين موتور الان داره حداقل پنج تا پروژه شبيه سازي ملي را انجام ميده و بنده نيازي به خالي بندي ندارم

می شه بگی اين پروژه های شبيه سازی ملی چيا هستن ؟ البته اگه فوق سری نيست

نقل قول:
بعدش هم مشك آن است كه خود ببويد اين موتور مشتري هاي خودش را پيدا كرده و تو اين يك ماه اخير حداقل 10 تا تقاضا واسش داشتيم

میشه بگی اين 10 تا تقاضا کيا هستن ؟ البته اگه فوق سری نيست.

ميشه يک دمو از engine به ما نشون بدی ؟ نکنه بدون برنامه تست و دمو اين همه feature رو پياده سازی و تست کردی ؟ مثلا 1 ميليون خط کد يه جا نوشتی بعد کامپايل کردی ، حالا تازه می خوای دمو هاشو درست کنی ؟
ميشه بگی اين موتور که بر پايه DirectX9 هست چجوری مثلا از GLSL که ماله OpenGL هست و هيچ ربطی به DirectX k نداره، همايت می کنه ؟

لطفا جواب بديد.
با تشکر !
----------------------------------

موسسه سپول رايان جالق پرداز - پيشگام در توليد بازی های رايانه کاملا حرفه ای جهانی و شبيه سازی های فضايی ، و سيستم عامل های ملی !
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


3 شنبه 10 آبان 1384 - 15:09
پاسخ بصورت نقل قول
با اين چيز هايي که نوشتي بيشتر از اين هم نبايد توقع داشته باشي! تو توي هر پستت داري از خودت و انجينت تعريف ميکني!
اين چيزي رو که تو اسمش رو گذاشتي اعتماد به نفس بهش ميگن غرور! در مورد جان کارمک هم بگم که اون مثل تو مغرور نيست وگرنه تا الان ما بايد رو تبليغاتش راه ميرفتيم!
اگه هرکسي بخاد مثل تو فکر کنه ديگه همين ايراني هم که برامون مونده باقي نميمونه!
به هر حال اميدوارم که توي رفتارت تجديد نظر کني.
من هم اميدوارم که توي عرصه بين المللي ببينمت و هيچ کس رو دشمن خودم نميدونم.

موفق و پيروز باشي.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
rima
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 1


3 شنبه 10 آبان 1384 - 19:46
پاسخ بصورت نقل قول
با عرض سلام و خسته نباشيد نسبت به شما استاد گرامي که با خدمت خود راه را براي دانشجويان و دانش پژوهان هموار نموده ايد . چنين استادي که با تواضع و فروتني هرچه تمام تر و دور از هر گونه خودستايي باشد نادر است!! اميدوارم در طول روند رسالتتان همچنان کوشا و موفق باشيد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
seyedof
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 1 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 274


3 شنبه 10 آبان 1384 - 20:04
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

ببينيد دوستان عزيز من معمولا دوست ندارم در اين جريانات داخل شوم. مخصوصا اينكه در موسسه شما دوستاني هم دارم. ولي به عنوان نصيحت يك برادر عرض ميكنم. گنده گويي و شاخ و برگ دادن بيجا به يك كار اثر عكس داره و باعث ميشه ديگران حتي همون چيزي رو هم كه هست باور نكنند. من با اينكه اين موتور چه هست و چه بوده و چه خواهد بود كاري ندارم اما در انتخاب برخي القاب و جملاتي كه به كار ميبريد دقت كنيد. در يكي از پستهاي قبلي كه در مورد اين موتور زده بوديد گفته شده بود كه :‌ اين موتور به عنوان موتور ملي مطرح است و به كشورهاي خارجي هم فروخته شده. تمام بازيها و شبيه سازهاي ايران هم با اين موتور نوشته شده اند.
البته نقل به مضمون است و يادم هم نيست كه كجا اين رو خوندم فكر كنم توي gamedev.net بود. به عنوان یک توضیح عرض می کنم من بازی نوشته ام و روی چند پروژه شبیه ساز هم کار کرده و میکنم اما هیچکدام از این موتور استفاده نمیکنند. حالا یا این گفته من دروغ است یا حرف شما؟ مشکل در همینجاست. به این راحتی حکم صادر کردن و ادعا کردن و اطلاق القاب مختلف بیشتر نشان دهنده خامی نویسنده است.
متاسفم که بگویم با خوندن این متن شما شدیدا به یاد گزارشها و نوشته های شرکت سمیع رایان پرداز و مدیرش میفتم (همان مثلا بازی رانندگی در تهران). دیگر خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
ارادتمند تمام علاقمندان بازی سازی
با موفقیت شما و تمامی تیمهای دیگری که در این شرایط سخت روی این زمینه کار میکنند.
ممنون علی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
aakh1361
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 21 آبان 1383
تعداد ارسالها: 56
محل سكونت: تهران


4 شنبه 25 آبان 1384 - 17:27
پاسخ بصورت نقل قول
سوال اول
شما گفتید که چهار سال از ساخت این موتور میگذره و ما در حال ساخت دمو برای این موتور هستیم و همه میدونند هر موتوری که ساخته میشه اول با ساخت یک دمو اون موتور رو تست می کنند تا قابلیت هاش معلوم بشه و هم سرعت موتور رو تست کنند حالا شما که هنوز دمو موتور برای موتور ننوشتید چه طور پنج تا پروژه شبيه سازي ملي رو در دست انجام دارید ؟

سوال دوم
جطور شرکتهای که باهاشون قرداد بستید بدون اینکه دموی از این موتور بخواند حاضر شدند با شما قرار داد ببندند ؟ به گفته خودتون شما هنوز دموی برای این موتور ننوشتید


اول از اینکه یک گروه حرفه ای هستید شکی ندارم چون یک سال پیش که ساییتون رو دیدم و مقالاتی که در مورد دایرکس و اپن جی ال بود رو مطالعه کردم و هنوز روی هاردم ذخیره دارم و از اونجا بود که به برنامه نویسی گرافیکی تحت ویندوز علاقه پیدا کردم و با شما و تخصوصتون آشنای پیدا کردم

و یک نکته رو می خواستم بگم اینکه شما هدف تون از گفتن مشخصات موتورتون چیه ؟ اگر تبلیغه که این جا یک فروم آموزشی هست و این طور احساس میشه که شما دارید از خودتون تعریف و تمجید می کنید و خودتون رو حرفه ای ترین گروه ایران میدوند و همه این طور احساس می کنند که شما آدم مغرور و پر ادعای هستید و اگر به گفته های دوستان توجه کنید متوجه منظور من میشد
شاید واقعا شما یک گروه حرفه ای تو ایران باشید ولی گفتن اینکه موتور ما این یا اون قابلیت رو داره برای بچه های این سایت هیچ فایده ای نداره جز احساس تنفر


اگر شما می خواهید ایران عزیزمان اینده روشنی داشته باشد بهتره این موتور رو همراه با مستنداتش در اختیار دوستان قرار دهید تا سطح علمی بازی سازان بالا برود و ان وقت می ببیند که چقدر نسبت به شما ابراز علاقه و تشکر می کنند و شما رو انسانی بزرگ می بینند و ان وقت راحتر می تونید پروژه بگیرید

_________________
AAKH-1361.PersianBlog.Com

گروه طراي سيستم عامل

سايت سيستم عامل فارسي
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |