Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> لطفا به بزرگترین شرکت ساخت بازی ایران (در آینده) کمک کنید.
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

لطفا به بزرگترین شرکت ساخت بازی ا
نويسنده
پيغام
Ehsansh
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 15 آبان 1384
تعداد ارسالها: 10


1 شنبه 15 آبان 1384 - 09:15
پاسخ بصورت نقل قول
سلام عرض ميشه خدمت دوستان عزيز.
من مدت زيادي هست كه در زمينه طراحي بازي تحقيق ميكنم اما متاسفانه به اين دليل كه زبان انگليسي رو به خوبي بلد نيستم هميشه كارم گير بوده. در ابتدا من ياد گيري رو از OpenGL در سایت Nehe.Gamedev شروع کردم. سایت بسیار عالی بود.
اما حالا برای اون هدف بلندی که در ذهنم دارم به کمک شما دوستان نیازمندم.
آیا میتونم روی کمکتون حساب کنم؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


5 شنبه 19 آبان 1384 - 04:10
پاسخ بصورت نقل قول
شما با جستجو در قسمت هاي مختلف فروم ُ خودتون به خودتون كمك ميكنيد و احتياج به كسي هم نيست .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


5 شنبه 19 آبان 1384 - 08:13
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

شما با جستجو در قسمت هاي مختلف فروم ُ خودتون به خودتون كمك ميكنيد و احتياج به كسي هم نيست .

چه طوري Shocked
فقط بهترين بخش اين سايت كتابهاي الكترونيكي هست كه بسيار مي تونه مفيد باشه مگر نه من در بخش هاي ديگر چيز بدرد بخوري نديدم هميشه راه اسون تر انتخاب شده بود و ان هم موتورهاي ساخت بازي بود.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


5 شنبه 19 آبان 1384 - 08:38
پاسخ بصورت نقل قول
خوب این سایت از اول هم اعلام کرده بود که قصدش آموزش بازی سازی با موتور های آماده هست و مباحثی مثل DirectX رو بسیار متفرقه آموزش می ده .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


جمعه 20 آبان 1384 - 04:19
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

چه طوري
فقط بهترين بخش اين سايت كتابهاي الكترونيكي هست كه بسيار مي تونه مفيد باشه مگر نه من در بخش هاي ديگر چيز بدرد بخوري نديدم هميشه راه اسون تر انتخاب شده بود و ان هم موتورهاي ساخت بازي بود.


اصلا كي به شما گفته كه موتور بازي بده ؟ اگر بد بود نسخه آينده ي موتور unreal 3 رو كه همه كمپاني ها از آتاري گرفته تا eidos نمي خريدن . من با موتور unreal كار كردم . به حدي زيبا و قويه كه من تا مدتي حال و حوصله كار با موتور هاي ديگه رو از دست دادم . بعدش حالا شما تازه ميخواي بگيد يكي بود يكي نبود يه دايركت ايكس 9 بود . خوب آخه اين چه كاريه . به نظرم اين سايت هدف درستي رو در پيش گرفته .

شما تاحالا اين جمله " من اكنون بر شانه هاي علم دانشمندان پيش از خود ايستاده ام " رو نشنيدين ؟

موتور هاي آماده براي بازي هايي كه بدون سرمايه ساخته ميشن ايده آله . من حاضرم تا آخرش پاي موتور هاي آماده وايسم . هزار تا دليل هم دارم . دليل شما چيه ؟

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
arthuhzard
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 21 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 10
محل سكونت: Boneyard


2 شنبه 22 اسفند 1384 - 08:57
پاسخ بصورت نقل قول
درسته.موتورها رو نميسازن كه ما بريم يه موتور ديگه بسازيم!
بهتره شما كه ميخواي كرت رو شروع كني با موتورهاي آماده شروع كني تا مثل اين سازندگان بازي پايان معصوميت با مخ نياي زمين

_________________
پشت سرم گفتي كه من درگير و قاطي پاتيم
تف به مرامت عوضي..... از سرت هم زياديم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


2 شنبه 22 اسفند 1384 - 12:40
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
اصلا كي به شما گفته كه موتور بازي بده ؟

کسی نگفته بده. ,ولی اگه بخواهيد کار جديدی انجام بدهيد (از نظر تکنيکی) يا اينکه در يک موتور دست ببريد، بايد به ساختار برنامه نويسی موتورها آشنايی کامل داشته باشيد که لازمه اش تجربه کافی در زمينه ساختن موتور بازی هست.

نقل قول:
شما تاحالا اين جمله " من اكنون بر شانه هاي علم دانشمندان پيش از خود ايستاده ام " رو نشنيدين ؟

معمولا از اينجور جمله ها مردم برداشت به نفع خودشون می کنن،
منظور اين جمله اينه که دانشمندان قبلی تحقيقاتی رو انجام می دن و اون رو به بعدی ها ياد می دهند که اونها کارهای دانشمندان قبلی رو توسعه بدهند !
کسی که کار آسون رو انتخاب می کنه خوب مسلما بسيار زودتر و راحتتر نتيجه می گيره ، ولی کارش چون اصولی نيست هيچ وقت نتيجه مطلوب رو نميگيره. و هميشه ارزش کارش کيفيت پايينی خواهد داشت.
نقل قول:
بهتره شما كه ميخواي كرت رو شروع كني با موتورهاي آماده شروع كني تا مثل اين سازندگان بازي پايان معصوميت با مخ نياي زمين

کی می گه سازندگان پايان معصوميت با مخ اومدن زمين ؟
کار بعديشون مطمئن باشيد که از قبلی بهتر خواهد بود.

در ضمن بهتره يک نگاه اينجا بندازيد :
http://www.projectoffset.com/game.html
اين تصاويری که می بينيد به صورت real-time توسط engine ای اجرا می شه که سازندش يک نفر برنامه نويس و با بودجه شخصی هست !!!



ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


2 شنبه 22 اسفند 1384 - 20:09
پاسخ بصورت نقل قول
مرسي سپول جان
البته من اينجا اشتباه كردم تا قبل از اين پست نمي دونستم كه اين سايت هدفش ساخت بازي با موتورهاي اماده هست ولي بعد از اينكه فهميدم ديگه بحث رو ادامه ندادم ولي خوب مي دوني هر كسي هدفش فرق داره با بقيه.

شماها مي خواهيد بازي بسازيد

ما مي خواهيم يه قدم فراتر ما هم بازي مي سازيم ولي من ارزوم هست كه يه تكنلوژي جديد به ساخت بازي ها اظافه كنم كه يادمون بمونه چه مي دونم يه الگوريتم يه روش رندر گيري خاصي به خاطر همين هم بايد اكثر چيزهايي كه در پايه لازمه و ديگران كشفشون كردن من هم ياد بگيرم البته تا همون سطح استفاده از دايركت ايكس.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 23 اسفند 1384 - 13:55
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

بهتره شما كه ميخواي كرت رو شروع كني با موتورهاي آماده شروع كني تا مثل اين سازندگان بازي پايان معصوميت با مخ نياي زمين


Sad
بروبچز این گروه کارشون ایولا داره... همین که تونستن تو این وضعیت قمر در عقرب بازی رو بدن بیرون شاهکار کردن...

نقل قول:

در ضمن بهتره يک نگاه اينجا بندازيد :
http://www.projectoffset.com/game.html
اين تصاويری که می بينيد به صورت real-time توسط engine ای اجرا می شه که سازندش يک نفر برنامه نويس و با بودجه شخصی هست !!!


فوق العادست... راستی کار توسعه موتور شما به کجا رسید ؟






علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


4 شنبه 24 اسفند 1384 - 15:10
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
فوق العادست... راستی کار توسعه موتور شما به کجا رسید ؟

ُسلام
کار موتور هم داره جلو می ره، ولی متاسفانه يک سری تغييرات در Design اتفاق افتاد که قبل از اينکه سراغ فيزيک برم بايد يک سری تغييرات اساسی در موتور و ابزارهاش می دادم.
در حال حاضر هم يک نرم افزار ديگه به ابزارها اضافه شده َ، exporter برای 3dsmax هم دوباره نويسی شده، الان هم دارم editor رو زير و رو می کنم.
تقريبا می شه گفت تا يکی دو ماه ديگه کل موتور و ابزارهاش دوباره ساخته می شه و يک فيزيک اوليه هم خواهد داشت.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |