Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> خواهش می کنم کمک کنید
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي

نويسنده
پيغام
aakh1361
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 21 آبان 1383
تعداد ارسالها: 56
محل سكونت: تهران


شنبه 10 دي 1384 - 02:22
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان همه درست مي گويند ولي در جاي خودش !!
ما ببينيم اصلا اين دوستمون به برنامه نويسي علاقه داره با نه !

اگر علاقه به برنامه نويسي داشت و حاضر شد 7-8 ماه وقت بزاره برنامه نويسي سي رو ياد بگيره بعدش 4-5 ماه وقت بزاره مثلا دايركس رو ياد بگيره اونوقت به ايشون پيشنهاد برنامه نويسي براي ساخت باز رو بديم

دوستان بهتر مي دونند ساخت بازي با زبان هاي برنامه نويسي كار هر كسي نيستش كه ما به هر تازه واردي اين رو پيشنهاد بديم البته درسته كه بهترين راه براي موفق شدن هست ولي براي افراد تازه وارد بهترين راه نيست اين راه رو به كساني بايد پيشنهاد كرد كه به برنامه نويسي و ساخت بازي واقعا علاقه داشته و حداقل كمي هم تجربه داشته باشند روي اين افراد بهتر جواب مي ده

شايد يكي بخواد سريعا و تفنني (نمي دونم درست نوشتم) بازي درست كنه شايد هم اصلا علاقه اي به برنامه نويسي با سي هم نداشته باشه يا علاقه كمي داشته باشه و بيشتر ساخت بازي مد نظرش باشه تا برنامه نويسي براي اين دوستان بهتره بهشون نرم افزارهای ساخت بازي پيشنهاد بشه وقتي افراد تازه وارد با اين نرم افزارهای كار كردن اگر از ساخت بازي خوششون امد ميشه اونها رو به مرحله بالاتر يعني ساخت بازي با زبانهاي برنامه نويسي هدايتش كرد

در هر حالت دوستان درست مي گويند ولي بهتره به استعداد و علاقه شخصي كه ميخواد بازي ايجاد كنه توجه بشه و ببينم كدوم يكي از اين دو راه براي اين فرد تازه وارد بهتر هست

موفق باشيد Surprised

_________________
AAKH-1361.PersianBlog.Com

گروه طراي سيستم عامل

سايت سيستم عامل فارسي
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


1 شنبه 11 دي 1384 - 17:00
پاسخ بصورت نقل قول
@mory
من مرده اون بحث های جدی هستم که تو می کنی ! اگه تو نبودی اين سايت اون بار علمی خفنشو از دست می داد.
دو تا از بحث های پر بار و جالبتو که جديدا من خيلی حال می کنم گذاشتم :
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=9117&highlight=#9117

http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=1007&postdays=0&postorder=asc&start=30

فقط موظب باش اين سايت زير بار علميت گردن خم نکنه "پسرم"

نقل قول:
اين مساله مهمترين اولويت سايت طراحان ايراني به حساب مياد و با كليه افرادي كه سعي در بر هم زدن اين نظم داشته باشن به شديد تر وجه برخورد ميشه...

من مرده اين حرف "مدير کل" محترم هم هستم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


1 شنبه 11 دي 1384 - 18:19
پاسخ بصورت نقل قول
شما که انتظار نداری توی این سایت فقط حرف علمی در مورد برنامه نویسی و الگوریتم و ... زده بشه و هیچوقت موضوعات Off Topic بوجود نیاد... غیر از اینه ؟ هیچ فرومی حتی همون GameDev.net هم پر از موضوعاته بیراهه... با این تفاوت که بدلیل رسمیت و شناخته شدگی ، نظارت بیشتری بر روی پست ها انجام میگیره و چنین کاری بنا به دلایل مشخص در این سایت امکان پذیر نیست. با این وجود سعی شده که در اکثر موارد جلوی پیشرفت چنین موضوعاتی گرفته بشه ( که طبیعتا" هرگز دیده نمیشن )

با این وجود دوست دارم دلیل لینک دادن به اون دو تا تاپیک رو بدونم... جز اینه که تاپیک ها از مسیر اصلی منحرف شدن ؟ اگه اینطوریه من خودم 10 تا تاپیک دیگرو که از مسیر منحرف شدن رو برات لینک میکنم... چی ثابت میشه ؟ بهتر نیست بجای نمایش نقاط ضعف تعداد تاپیک های مثبت رو نشون بدیم و در جواب به سوال افراد تازه وارد و علاقمند ، بجای خط و نشون کشیدن و راهنمایی زورکی ، چهار تا تاپیک مفید رو لینک کنیم و تحویلشون بدیم ؟ فکر نمیکنین اینطوری تاپیک های تکراری ایجاد نمیشن و یا اینطوری به بیراهه نمیرن ؟

گذشته بر اینها ، یک یا دو یا 3 نفر نمیتونن برای یه مجموعه 3500 عضوه محتوا تولید کنن. این درست که 90 درصد این اعضا فعال نیستن ولی بهرحال گاها" از مقالات استفاده میکنن... با در نظر گرفتن این شرایط که مدیران این سایت پشت کامپیوتر زندگی نمیکنن و برای تولید محتوا و رسیدگی به تالار ها هیچ مبلغی هم دریافت نمیکنن ، منطقی نیست که انتظار داشته باشیم روند رو به رشد خیلی محسوس و پر سرعت باشه... 4 تا عضو پر انرژی هم با دیدن یه موضوع منحرف سریع تخلیه انرژی میشن. بجای اینکه بتونن با انرژی بیشتری کارشون رو دنبال کنن... جالبه بدونم این صحبتا رو قبول دارین یا نه ؟!!


در ضمن خیلی دوست دارم بدونم شما که خودت داری موتور شخصی طراحی میکنی ملاک ارزش یک کار رو تو چی میدونی ؟ زمانی که صرفش شده ؟ هزینه ریالی یا دلاری که صرفش شده ؟ فکر و انرژی فکری که در این راه به مصرف رسیده ؟ اگه قرار بشه ساخت دو تا کار مثل بازی نجات بندر رو با موتور شخصی خودت البته از دید دانای کل مقایسه کنی ، اینکارو بر طبق چه اصولی انجام میدی ؟




بهتره بجای کوبیدن همدیگه ، نقاط ضعف رو دوستانه نشون هم بدیم... اینطوری سود این کار به هر دو طرف میرسه... در ضمن میتونین این جمله رو نشنیده بگیرین...

علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


1 شنبه 11 دي 1384 - 19:38
پاسخ بصورت نقل قول
@ali

خوب من تک تک شروع می کنم از بالا جوابتو می دم :
نقل قول:
شما که انتظار نداری توی این سایت فقط حرف علمی در مورد برنامه نویسی و الگوریتم و ... زده بشه و هیچوقت موضوعات Off Topic بوجود نیاد... غیر از اینه ؟ هیچ فرومی حتی همون GameDev.net هم پر از موضوعاته بیراهه


اين سايت يک قسمت داره به نام "گفتگوی آزاد پيرامون مسايل متفرقه" بقيه سايت های موضوعی هم همين گونه هست. ولی اون دو لينکی که من گذاشتم فکر نکنم مربوط به اون بخش باشه.
وقتی آدم يک مطلبی رو مربوط به موضوعی می بينه انتظار داره که مربوط به همون بحث مطلب جديد بخونه نه اينکه دو سه صفحه راجح به "پدرم" و "پسرم" باشه. GameDev هم اينجوری نيست، می تونيد بريد يک سری بزنيد !!!

نقل قول:
با این وجود دوست دارم دلیل لینک دادن به اون دو تا تاپیک رو بدونم

اون دو تاپيک هم در جواب آقای mory باحال خودمون زده شده که می گفت بعضی ها اينجارو مثل چت ياهو کردن ، می خواستم بهش نشون بدم يکيش کيه!

نقل قول:
در جواب به سوال افراد تازه وارد و علاقمند ، بجای خط و نشون کشیدن و راهنمایی زورکی ....

برای اين مورد خواننده های محترم می توانند مطالب قبلی همين تاپيک رو بخونند ، اگر هم حوصله ندارين من يک سری مطالب کليديش رو می نويسم به صورت نقل قول :
eta جان گفته :
نقل قول:
با ابراز تاسف از اينكه دوستان بدون توجه به حرفهاي اينجانب همچنان توصيه هاي قبلي خود را ادامه ميدهند باز هم تاكيد ميكنم( به خصوص كه فهكيدم تازه ميخواهيد شروع به يادگيري زبان بكنيد) تنها راه شما به عرصه بازي سازي شروع از همان جايي است كه من و علي آقا گفتيم وگرنه در اين راهي كه قرار داريد( يادگيري زبان به منظور شروع بازي سازي ) نه بازيساز ميشيد و نه برنامه نويس.


ali جان مدير کل محترم گفتن :
نقل قول:
پيشنهاد شما محترم... ولي هدف ما در اين سايت يك مقوله كاملا جداست... ساخت بازي با موتورهاي آماده... و اين نكته بارها عنوان شده...

اينو در جواب kochol گه گفته "ن هم پيشنهاد مي كنم كه اول ++c ياد بگيري و بعد هم دايركت ايكس را. " زدن !!!!

اين هم نوشته های من :
نقل قول:
کلا بستگی داره که شما می خواهيد چه کاری بکنيد، اگر می خواهيد برنامه نويس گيم و موتور بازی شويد، به جز C++ و ياد گيری يکی از Api های gl يا DX فکر ديگه ای به خودتون راه ندين. اگر هم حوصله اين چيزارو نداريد که از همين الا بيخيالش بشين چون کاره سختيه و اولش هم نتيجه خوبی نداره.
ولی اگر می خواهیDesigner بشي در آينده و علاقه ای به برنامه نويسی جزئيات تکنيکی بازی نداری می تونی بری سراغ همين برنامه های بازی سازی. البته اگه ايده های بکری برای طراحی بازی داری.
اگر هم می خواهی artist بشی که ديگه انتخاب کلا فرق می کنه و ربطی به اينا نداره.
.....
حالا خودت تصميم بگير!


اين هم جواب mory جان از اعضای گل سايت که يک دوست هلندی هم داره به اين post من :
نقل قول:
پسرم من نميدونم نفست از كجا بلند ميشه كه اينقدر گرمه .فقط اينو ميدونم كه احتمالا هيچ وقت دست به شروع يك پروژه بازي هم نزدي .
...

در ضمن اون آموزش هايي كه شما در راستاي ساخت بازي با directx 9 و api هاي ديگه خوندي ، ما از حفظيم .
يه دور ديگه بخونشون شايد متوجه عمق فاجعه شدي .


لطفا خواننده گان محترم بگن که چه کسی اينجا داره ضايع بازی در مياره ؟ در ضمن خط و نشون يعنی چی ، مگه یخه کسيو گرفتی ؟ هر کی داره نظرش رو ميگه ديگه حالا يکی طبق نظر شما بگه اشکال نداره ولی يکی مخالف بگه داره زور ميگه ؟ lol

نقل قول:
اگه قرار بشه ساخت دو تا کار مثل بازی نجات بندر رو با موتور شخصی خودت البته از دید دانای کل مقایسه کنی ، اینکارو بر طبق چه اصولی انجام میدی ؟

اين رو هم درست نفهميدم که چی می گی ولی بازم نقل قول از خودم رو ميزارم :
نقل قول:
در ضمن برنامه نويس های گيم تکی گيم درست نمی کنن، معمولا دمو های تکنيکی کوچک درست می کنن، و اينجوری مهارت خودشون رو توی C++ و Api های گرافيکی و الگوريتم ها زياد می کنن، بعدشم يه جا استخدام می شن که تو تيم کار کنن.

من کارم رو بر اين طبق انجام می دم، بقيه رو هم به همين کار تشويق می کنم !!!!
در ضمن نرم افزارهايی مثل GameStudio ، GameMaker موتور نميشه بهشون گفت ، ابزار RAD هستند مثل ويژوال بيسيک در مقايسه با C++ .
موتور های آماده به irrlicht، PowerRender و در سطح حرفه ای تر به doom3 و unreal2 می گن.


اين نامه توسط sepul2 در 1 شنبه 11 دي 1384 - 19:48 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


1 شنبه 11 دي 1384 - 19:42
پاسخ بصورت نقل قول
در ضمن يک چيز جالب ديگه !!!

چند وقت پيش يک پروژه ای در اين فروم آقای "کنجکاو" شروع کرد به نام "در جستجوی عشق : هفت جواهر" که يک انجمن هم در اين سايت داره، ايشون کلی زارت و زورت کردن (همانند شرکت سميع رايان پرداز خودمون) . و طبق معمول خيلی ها هم باور کردن

آخرش هم دمو دادن که معلوم شد که موتور ايشون در واقع نسخه hack شده DarkBasic هست که ايشون به اسم خودش در کرده و گندش در اومد در همون انجمن و انجمن بسته شد توسط مدير کل سايت !!!!
جديدا ديدم که اين انجمن دوباره راه افتاده و تمام post های من که مربوط به Rename کردن DarkBasic و افشای گند کاری ايشون بود پاک شده و دوباره آقای کنجکاو در همون مورد صحبت کرده و انگار نه انگار که همچين اتفاقی افتاده ، جالب اينجاس که خالی بندی های قبلی همه هست و حتی همون دمو های قلابی که گذاشتن هم هست، اما بدون post های بعدش که اين قضيه صايع شده !!!
شما مدتی بعد ، در واقع همچين موضوع به اين مهمی که در واقع يک جور خر کردن بقيه اعضا هست و دودر کردن برنامه ديگران هست رو ازش همايت کردين .
حالا هر کاری ديگه آقای کنجکاو می خواد انجام بده به من ربط نداره ! ولی چرا اون post های من که حقيقت هم بود پاک شده ؟؟؟؟؟ اینکارو بر طبق چه اصولی انجام میدی خوشتيپ ؟؟؟؟ اين توهين به اعضاء سايت و در نهايت خود سايت نيست ؟

در اين سايت روند صعودی کند هم حتی نداره ، روند نزولی داره.
ارزش سايت هم در وهله اول خودت تعيين می کنی !
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


2 شنبه 12 دي 1384 - 00:18
پاسخ بصورت نقل قول
من معمولا توي چنين بحث هايي شركت نميكنم. با اين وجود شما يكي از معدود افرادي هستي كه انتقاداتت با وجود تندي ، معمولا منطقي و قابل تامله... با اين وجود لازم ميدونم در مواردي كه اين انتقادات وارد نيست توضيح بدم.

نقل قول:
آدم يک مطلبی رو مربوط به موضوعی می بينه انتظار داره که مربوط به همون بحث مطلب جديد بخونه نه اينکه دو سه صفحه راجح به "پدرم" و "پسرم" باشه. GameDev هم اينجوری نيست، می تونيد بريد يک سری بزنيد !!!


معمولا اينطوريه... ولي اين يك قانون نيست. شما نمي توني ديگران رو مجبور كني اونطوري كه شما دوست داري صحبت كنن. بر حسب اتفاق تالار های GameDev هم از نظر غنی بودن در اصلاحات عامیانه و غیر تخصصی دست کمی از دو لینک بالا ندارن. قبول دارم که این تاپیک ها باید حذف میشدن ، چون ربطی به تالار مربوطه نداشتن . ولی حالا که این اتفاق نیفتاده ، گیر دادن به این که چرا این به اون یکی میگه پدر و اون به این یکی میگه پسر هم منطقی به نظر نمیرسه...

نقل قول:
در جواب به سوال افراد تازه وارد و علاقمند ، بجای خط و نشون کشیدن و راهنمایی زورکی ....

برای اين مورد خواننده های محترم می توانند مطالب قبلی همين تاپيک رو بخونند ، اگر هم حوصله ندارين من يک سری مطالب کليديش رو می نويسم به صورت نقل قول :


منظور شخص خاصی نبود... مظور کلیه افرادی بودن که عقیده ای رو تحمیل میکنن یا عقیده شخصیشون رو برترین و کاملترین میدون...

نقل قول:
پيشنهاد شما محترم... ولي هدف ما در اين سايت يك مقوله كاملا جداست... ساخت بازي با موتورهاي آماده... و اين نكته بارها عنوان شده...


این صحبتی بود که من کردم و خواهم کرد و تغییری درش داده نشده... ولی به هیچ وجه جلوی صحبت های تخصصی و مباحث مربوط به طراحی های پایه هم گرفته نمیشه... غیر از اینه ؟
جواب شما هم منطقی بود... شما چرا همه چیز رو بخودت میگیری ؟

نقل قول:
وگرنه در اين راهي كه قرار داريد( يادگيري زبان به منظور شروع بازي سازي ) نه بازيساز ميشيد و نه برنامه نويس


این جمله ای که این دوستمون از طرف من نقل کرد هیچ وقت از طرف من در تالار ارسال نشده... اگر غیر از این بود تاپیکی برای نظر سنجی در مورد شیوه طراحی پایه و طراحی سریع ایجاد نمیشد. منتها باید توجه داشت که پیمودن مسیر طولانی یادگیری و اصول خسته کننده اولیه برای هر فردی امکان پذیر نیست... این جمله براحتی بیانگر کل مفهومه. غیر از اینه ؟

نقل قول:
اين رو هم درست نفهميدم که چی می گی ولی بازم نقل قول از خودم رو ميزارم :


منظور اینه که اگه از دید یک شخص سوم و بی طرف به این دو محصول در حال توسعه نگاه کنی ، ملاک های برتری و ضعف هر کدوم چطور مشخص میشه ؟ روی هر دو تا کار انرژی و زمان زیادی صرف شده... چطور میشه فهمید کار کدوم توسعه دهنده ارزش بیشتری داشته ؟

در مورد پروژه جواهر هم دلیل بسته شدنش دلیلی بود که خود شما آوردی. منطقی بود و پذیرفته شد. با این وجود هیچ کس از این قضیه سودی نبرد. جز این فکر میکنی ؟ شما که فهمیدی همه چیز تقلبیه چرا اول با خودش صحبت نکردی ؟ میخواستی چی رو اثبات کنی ؟ استعداد خودت در کشف این کلاهبرداری رو ؟ در اینکه آدم باهوشی هستی شک نمیکنم. ولی تند روی هات باعث میشه منطقی عمل نکنی. میتونستی خیلی راحت موضوع رو با خودش در میان بذاری و ازش دلیل بخوای. یا توضیح میداد و یا نمیداد. در هر دو صورت موضوع خیلی قشنگتر ادامه داده میشد. شما میتونستی کاری کنی که طرف مقابل خیلی راحت و بطور عمومی موتور مورد استفاده رو معرفی کنه. قبول نداری ؟
به احتمال بسیار زیاد اگه چنین کشفی رو توی تالاری مثل gamedev انجام میدادی ، شهرت و اعتباری که انتظارش رو داشتی نصیبت میشد و حقت هم بود. ولی اینجا ایرانه... فرهنگ 180 درجه فرق میکنه و محبوبیت که نصیب نمیشه هیچ ، حس تنفر هم ایجاد میشه... میدونی دلیل چیه ؟ چون اینجا سر مسایل تخصصی علمی به هیچ وجه رقابت وجود نداره. اکثریت در یک سطح علمی قرار دارن و با هم پیش میرن... حالا اگه یکی بخواد مثل شما رفتار کنه اینکارش ضد ارزش محسوب میشه ، نه ارزش... مفهوم واضحه ؟ مگه خودت سمیع رایان و موتور افسانه ای و 50.000 ملیون دلاری علی الحسینی رو مثال نمیزدی ؟ دلیلش اینه که خودت از زحمت کار آگاهی و نمیوتنی اجازه بدی که یکی مفت مفت کارش رو برتر از تو جلوه بده... شاید اگه تو اروپا و آمریکا زندگی و کار میکردی ، با این تفکر ملیاردر بودی ، ولی این تفکر تو ایران آدمو به هیچ جا نمیرسونه... کشور ایران مناسب ترین بستر برای سوزوندن استعداد های نابه... قبول نداری ؟




مجددا آرزو میکنم بتونیم طوری از هم انتقاد کنیم که هم انتقاد کننده و هم انتقاد شونده به نوایی برسن... نه اینکه تنفر و خشونت بوجود بیاد.

علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


2 شنبه 12 دي 1384 - 02:48
پاسخ بصورت نقل قول
سلام . بچه ها خوشحالم كه بالاخره ميشه منطقي حرف زد و جواب شنيد .

من از اين كه ميگم پسرم هيچ منظور خاصي ندارم . من اصلا از همه شما كوچكترم . اين يك تكه كلامه . فقط همين . مثل خود شما كه تند حرف زدن و رك گفتن خصوصيت نوشته هاي شماست .

نقل قول:

هر کی داره نظرش رو ميگه ديگه حالا يکی طبق نظر شما بگه اشکال نداره ولی يکی مخالف بگه داره زور ميگه ؟ lol


بله حق با شماست . بايد بيشتر توضيح ميدادم تا متوجه بشيد كه منظورم شما نيستيد بلكه كسايي هستن كه تازه ميخوان شروع كنن و اين چيزها مثل آوار روي سرشون خراب ميشه .

نقل قول:

در ضمن برنامه نويس های گيم تکی گيم درست نمی کنن، معمولا دمو های تکنيکی کوچک درست می کنن، و اينجوری مهارت خودشون رو توی C++ و Api های گرافيکی و الگوريتم ها زياد می کنن، بعدشم يه جا استخدام می شن که تو تيم کار کنن.

من هم مخالفم . تو كارهاي تك نفره تمركز بالاتره روند كار هم بهتره .البته بستگي به انرژي فرد داره كه ميتونه روزي 10 الي 12 ساعت دووم بياره تا بازيش فسيل نشه ؟! ولي بهتره كه هميشه چنر نفر رو دور بر خودمون داشته باشيم كه با ديد يك بازيگر به قضيه نگاه كنن و عيب ها رو پيدا كنن .
البته كار گروهي ايده آل ترين نوع بازي ساختنه . اما كجاست اين گروه ؟‌

نقل قول:

در ضمن نرم افزارهايی مثل GameStudio ، GameMaker موتور نميشه بهشون گفت ، ابزار RAD هستند مثل ويژوال بيسيک در مقايسه با C++ .


هميني كه شما ميگي درسته . ولي دليلي نداره چون موتور نيستن به درد نخور باشن .
نقل قول:

در اين سايت روند صعودی کند هم حتی نداره ، روند نزولی داره.


چون قراره فقط نظرمون رو بگيم و مثلا نگيم " كاملا اشتباه ميكني " من ميگم بازي اي مثل نجات بندر از دل همين فروم داره مياد بيرون . يك دمو ميزارم شما كه استادي يك نگاهي بهش بنداز . نميخوام هيچ كدوم از عقايدت رو تغيير بدم . فقط ميگزارم كه ببيني . و بسيار هم خوشحالم كه يك متخصص ميبينه .

http://www.megaupload.com/?d=5UOXY8QC

دمو ها حذف شده . پس اگه رفتار بي ربطي مشاهده كردين بدونين دمو يي هست كه شما نديدين .در راهنما همه چيز توضيح داده شده . مرحله كه تموم ميشه وارد يه مرحله اي ميشيد كه هيچي نيست و اتفاق خاصي قرار نيست توش ببينيد !!!! . بازي روي پنتيوم 2 هم تست شده و جواب ميده . فقط اگه تونستيد فواره رو كم و زياد كنيد شگفت زده نشيد .

ميشه يكم بيشتر درباره شركت سميع رايان توضيح بدين . اگر چيزهايي اضافه بر اونچيزايي كه تو خبرها گفتن و شنيديم ...

و در پايان ميگم من به شخصه ترجيح ميدم هميشه با موتور ها كار كنم . ولي اميدوارم روزي بشه با موتوري كه شما ميسازيد كار كنم .


_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


2 شنبه 12 دي 1384 - 11:10
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

این جمله ای که این دوستمون از طرف من نقل کرد هیچ وقت از طرف من در تالار ارسال نشده... اگر غیر از این بود تاپیکی برای نظر سنجی در مورد شیوه طراحی پایه و طراحی سریع ایجاد نمیشد.

آقا اين جمله از منه و از كسي هم نقل نكردم.
البته نقل قول هاي اينجوري هميشه خطر سازه.
من با توجه با اين كه اون دوست تازه وارد زبان بلد نبود و ميخواست تازه ياد بگيره اين حرفو زدم و فقط با خود اون بودم حرف من هيچ جنبه كلي نداشت

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


2 شنبه 12 دي 1384 - 14:49
پاسخ بصورت نقل قول
mory, جان
اين دمو يه خورده حجمش زياده ( براي من )
نميتوني روي يك سرور ديگه كه resume support داره upload كني؟
البته اگه براي همه گذاشتي.
ممنون.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


2 شنبه 12 دي 1384 - 17:06
پاسخ بصورت نقل قول
خلاصه در يك كلام
هممون سعي كنيم رفتارمان را بهتر كنيم.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 4 از 6 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |