Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار 3D Game Studio -> دموی کوچک شمارنده های مکانیکی
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
MANI_CHET
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 9 آبان 1384
تعداد ارسالها: 82


1 شنبه 11 دي 1384 - 00:13
پاسخ بصورت نقل قول
من هم از آشنايي با تو خوشحالم .

راستي با نشون دادن دموها به تمام افراد ميتوني اونهايي كه از اين برنامه استفاده نميكنن رو به استفاده از اين نرم افزار ترغيب كني ؛ بهش ميگن مهندسي تبليغات
دوباره گير نديا !


باور كن من از روز خوش و شب خوش ، سر جاشون استفاده ميكنم !


شب تو هم خوش
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
akarous
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 5 فروردين 1385
تعداد ارسالها: 89
محل سكونت: تهران


5 شنبه 17 فروردين 1385 - 02:56
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
يك سوال داشتم
چطور ميتونم يك جسم دوم را از اسكريپت جسم اول مورد ارزيابي قرار بدم؟
يعني چجوري اونو فراخواني كنم؟
ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 17 فروردين 1385 - 10:12
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزيز شما بايد در قسمت event_type==event_impact كه در صورت برخورد با جسمي صورت مي گيرد .
پس شما فقط بايد تشخيض دهيد كه جسمي كه به آن برخورد كرده ايد چيست ؟
و اين كار هم به سادگي امكان پذير است . همانطور كه گفتم شما مي توانيد از flag ها براي اين كار استفاده كنيد به اين شكل كه مشخصه خاصي را براي مثلا دشمن در نظر بگيريد كه به فرض flag5=on باشد و در برخورد فقط بايد بررسي كنيد كه اگر you.flag5==on آنگاه متوجه مي شويد كه جسمي كه به آن برخورد كرده ايد كدام جسم است.

براي تعيين موارد مثل فاصله و كار بر روي بازيكن و دشمن مي توانيد وقتي كه you همان جسم مورد نظر شما بود از يك متغير براي ذخيره سازي مختصات آن استاده كنيد مثلا vec_set(temp20,you.x); .
حاالا مي توانيد از تابع vec_to_angle استفاده كنيد كه توضيحات آن را مي توانيد در mannual خود برنامه پيدا كنيد.

اگر مايل بوديد من توضيحاتي در قسمت سوال و جواب براي استفاده از vec_to_angle مي دهم. مثلا شما مي توانيد با اين روش ها دشمني با هوش مصنوعي توليد كنيد.

موفق باشيد.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
akarous
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 5 فروردين 1385
تعداد ارسالها: 89
محل سكونت: تهران


5 شنبه 17 فروردين 1385 - 16:42
پاسخ بصورت نقل قول
منظورم اين نبود شايد هم من خوب نفهميدم
منظورم اينه كه مثلا ميخوام وقتي به جسمي بزخورد كردم آن جسم يك انيميشن رو انجام بده


مثلا من اگه به درب ماشين خوردم اون باز بشه.
ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


5 شنبه 17 فروردين 1385 - 22:55
پاسخ بصورت نقل قول
لطفا" سوال و جواب رو در تاپیک مخصوص سول و جواب در تالار گیم استودیو انجام بدین...

http://persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=1441




ممنون از توجه شما
علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |