شهروز مدیر انجمن
تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383 تعداد ارسالها: 3279 محل سكونت: Germany
5 شنبه 17 فروردين 1385 - 10:12 |
|
|
دوست عزيز شما بايد در قسمت event_type==event_impact كه در صورت برخورد با جسمي صورت مي گيرد .
پس شما فقط بايد تشخيض دهيد كه جسمي كه به آن برخورد كرده ايد چيست ؟
و اين كار هم به سادگي امكان پذير است . همانطور كه گفتم شما مي توانيد از flag ها براي اين كار استفاده كنيد به اين شكل كه مشخصه خاصي را براي مثلا دشمن در نظر بگيريد كه به فرض flag5=on باشد و در برخورد فقط بايد بررسي كنيد كه اگر you.flag5==on آنگاه متوجه مي شويد كه جسمي كه به آن برخورد كرده ايد كدام جسم است.
براي تعيين موارد مثل فاصله و كار بر روي بازيكن و دشمن مي توانيد وقتي كه you همان جسم مورد نظر شما بود از يك متغير براي ذخيره سازي مختصات آن استاده كنيد مثلا vec_set(temp20,you.x); .
حاالا مي توانيد از تابع vec_to_angle استفاده كنيد كه توضيحات آن را مي توانيد در mannual خود برنامه پيدا كنيد.
اگر مايل بوديد من توضيحاتي در قسمت سوال و جواب براي استفاده از vec_to_angle مي دهم. مثلا شما مي توانيد با اين روش ها دشمني با هوش مصنوعي توليد كنيد.
موفق باشيد. |
_________________
استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info |
|