Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> بازيهاي 5/2 بعدي؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 31 شهريور 1383 - 08:37
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
من يك چيزي مثل desperados منظورم بود. چون يك چيزي مثل عمق بك گراند يا ناهمواري تو فضاي بازي زياد هست كه البته فكر نمي كنم بشه با depth گيم ميكر اونها رو در آورد. ممنون مي شم اگه كسي راهنمايي كنه


سلام

البته حق با شماست. كار با Depth يك كم مشكل هست. اما به شما اطمينان ميدم كه ميتونيد سنگين ترين حالت ها رو با GM ايجاد كنيد. فقط به يك كم تمرين و تجربه نياز داريد.

مثلا ميتونيد از Depth ديناميك استفاده كنيد. فقط به خاطر داشته باشيد كه قصد داريد پا را از حد فراتر نهاده و با يك موتور دو بعدي ، بازي 2.5 بعدي يا 3 بعدي بسازيد. پس بايد انتظار مشكلات را هم داشته باشيد. برايتان آرزوي موفقيت ميكنم.

نقل قول:
بازي Age of Mythology با اين كه استراتژيك است ولي تماماْ از مدل هاي 3 بعدي استفاده كرده.
ميخواستم يكم درباره Rise of Nations راهنماييم كنيد كه آيا اون هم آدم هاش 3 بعديند؟ يا از تعداد جهت زياد استفاده كرده؟


من بازي RoN را بازي نكردم ... ولي كاراكتر هاي بازي AoM همگي 3 بعدي هستند. اصلا موتور بازي AoM يك موتور 3 بعديه...

علي

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 31 شهريور 1383 - 21:05
پاسخ بصورت نقل قول
دوست خوبم پنجره

من يك مثال خيلي ساده و جمع و جور براتون در زمينه عمق كاراكتر ها ساختم. اميدوارم كه بدردتون بخوره... فقط به خواص خيلي دقت كنيد. چون با بازيهاي عادي فرق ميكنه...

لينك :

www.persian-designers.com/files/depth.zip

موفق باشيد
علي

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
panjereh
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 21 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 63


جمعه 10 مهر 1383 - 03:11
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
اول يه معذرت خواهي كه جواب اين پست رو خيلي دير ميدم. چون چند وقته از طريق ارسالهاي جديد وارد موضوعات مي شم واين موضوع از قلم افتاده بود.
در ثاني از اين راهنمايي خوبتون هم ممنون هستم. ولي نظر من اين است كه طراحي اينگونه بازي ها با گيم ميكر كه مخصوص كارهاي دو بعدي است واقعا مشكل است در صورتي كه در يك موتور 3 بعدي با يك دوربين با زاويه هاي ثابت نسبت به كف و جابجاييي دوربين ميشه view رودرست كرد و تنها مشكل تو اون كار ايزو متريك كردن حركت موس مي شه ولي با موتور 2 بعدي همه كار شما باسد ايزومتريك باشه.

در ضمن از مثالي كه براي راهنمايي بنده انجام دادين خيلي ممنونم.

يا علي

پنجره

_________________
انتظار دعوت به «نپذيرفتن» است، نه «پذيرفتن»، نپذيرفتن باطل، نپذيرفتن ستم، نپذيرفتن بردگي و ذلت.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |