Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار 3D Game Studio -> سرعت درزمان اجرای بازی بازیاد شدن آبجتهاکندوتصویر تیکتیکی شد
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

سرعت درزمان اجرای بازی بازیاد شد
نويسنده
پيغام
مهدي بازيان
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 5 تير 1384
تعداد ارسالها: 430
محل سكونت: اصفهان


5 شنبه 6 بهمن 1384 - 19:24
پاسخ بصورت نقل قول
مشکلم را چگونه حل کنم:سرعت در زمان اجرای بازی با زیاد شدن آبجتها کند و تصویر تیک تیکی شده است.
Embarassed
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


جمعه 7 بهمن 1384 - 03:33
پاسخ بصورت نقل قول
آبجكت ها رو كم كن خب . مگه چند تاست ؟

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهمان







جمعه 7 بهمن 1384 - 07:55
پاسخ بصورت نقل قول
یکبار مرحله ای که ساخته ای را Publish کن و فایل EXE را اجرا کن ببین نتیجه چطور است ؟

اگر اینبار مرحله روان اجرا شد ، پس بدون نگرانی تمام مرحله را بساز . وگرنه باید تغییراتی در محیطی که طراحی کرده ای بدهی و یا اینکه RAM , CPU و Graphic Card خود را تا حد بسیار زیادی ارتقاء بدی که اصلا به صرفه نیست .

البته همیشه مشکل از تعداد آبجکت هانیست . ممکن است تعداد اکشن های در حال اجرا هم زیاد باشند . خوب میدونی که هر اکشن ، مقداری از حافظه و توان پردازنده را اشغال میکنه . چه در دید باشه و چه پنهانی در حال اجرا باشه . به این نکته هم خوب دقت کن .

مثلا اگر قرار است در یکی از اتاقها ، دشمنانی در انتظار شما باشند ، از اکشن های Loop استفاده نکن و اینطور برنامه ریزی کن که تا وقتی درب اتاق باز نشده ، اکشن دشمنان غیر فعال باشند . همچنین با خروج یا فرار از اتاق ، اکشن ها دوباره غیر فعال شوند .

یک راه دیگر هم ، خارج کردن چیزهایی که نابود میشود و یا غیب میشود از حافظه است که با دستور Remove انجام میشود .

اگر در بازی از Bitmap استفاده کرده ای ، در جاهایی که دیگر نیازی به آنها نداری ، توسط دستور bmap_purge آنها را از حافظه ویدئویی خارج کن .

میبینی که فقط تعداد آبجکتها سرعت را پائین نمی آره و عوامل متعددی در اشغال حافظه و در نتیجه پائین آمدن سرعت دخالت دارند . این راهها را میتونی با تست های مختلف شناسایی کنی و از بین ببری .

موفق باشی : ستاره Surprised Surprised Cool
ارسال  بازگشت به بالا
 

نويسنده
پيغام
sasan_dracula_59
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 6 مهر 1384
تعداد ارسالها: 65


جمعه 7 بهمن 1384 - 13:51
پاسخ بصورت نقل قول
من هنوز مشکلم حل نشده
اصلا فقط یک اکشن فعلا در بازی استفاده می شود
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
مهمان







شنبه 8 بهمن 1384 - 19:09
پاسخ بصورت نقل قول
پاسخ من را در مورد موضوع ( کامپایل بسیار کند ؟؟؟ ) نوشته babak1 را در همین انجمن مطالعه فرمائید .

موفق باشی : ستاره Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
 

نويسنده
پيغام
مهدي بازيان
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 5 تير 1384
تعداد ارسالها: 430
محل سكونت: اصفهان


جمعه 14 بهمن 1384 - 08:29
پاسخ بصورت نقل قول
من مشکلم هنوز حل نشده .
خواهش می کنم کمکم کنید.
اینجا تنها جایی که من برای رفع اشکال سزاغ دارم.
ممنونم
مهدی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
مهمان







جمعه 14 بهمن 1384 - 08:59
پاسخ بصورت نقل قول
مهدی جان

اگر میتونی 2 یا 3 تا تصویر از مرحله ای که دچار مشکل شدی را برای ما در همین تاپیک ارسال کن .

برای آپلود تصاویر و قرار دادن لینک [IMG] آنها در این تاپیک برای نمایش ، از سایت www.tinypic.com استفاده کن . ( مثل کارت پستالی که در زیر قرار دادم )

میخوام ببینم نوع طراحی و تراکم شما چگونه است .
با تمام اینها ، راهی برای اینگونه مشکلات وجود داره ولی کمی پیچیده است . این راه ، تقسیم کردن یک مرحله بزرگ به قطعات کوچکتر و لود کردن آنهادر جای لازم است که گفتم کمی پیچیده و پردردسر است .

به هر حال سعی کن در حین اجرای بازی که ساخته ای ، یکی دوتا تصویر برای ما ارسال کنی تا ببینم مشکل از کجاست /

مرسی !
ارسال  بازگشت به بالا
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |