Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> MOD سازی -> Unreal Engine 2 Tutorial
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  بعدي

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


4 شنبه 3 اسفند 1384 - 07:40
پاسخ بصورت نقل قول
مشکلی توی یکی از سرورهای پرشن تولز بوجود اومده بود که خب همه چیز خیلی سریع به حالت عادی برگشت...




علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
beckham
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 98


4 شنبه 3 اسفند 1384 - 09:21
پاسخ بصورت نقل قول
از علي آقا به خاطر بر طرف كردن مشكل سايت و نيز از آقا سيلوستر به خاطر گزاشتن لينك دانلودي Unreal Engine 2 تشكر مي كنم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
aliam
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 158
محل سكونت: مشهد


1 شنبه 7 اسفند 1384 - 13:24
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
من دموی Unreal engineرو گرفتم ولی این جا یک مشکل هست و اون هم عدم تعریف فضای بازی
هست همچنین توی این محیط نمیشه از تمام Texture & mesh که توی بازی UT 2004 هست استفاده کرد و برای شروع فکر می کنم سخت تر هست ولی برای ساخت دمو شاید بهتر باشه با این نسخه کار کرد متاسفانه من کم با این موتور کار کردم ولی ویژگی های ادیتور اون کاملا مثل فضای ادیتور بازی بود.
برای لینک بسیار متشکرم .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


1 شنبه 7 اسفند 1384 - 14:56
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

همچنین توی این محیط نمیشه از تمام Texture & mesh که توی بازی UT 2004 هست استفاده کرد

خوب فكر ميكنم اين بخاطر اختلاف ورژنشون باشه من هم نتونستم پكيجهاي بازيهايي كه بوسيله Unreal engine 3 ساخته شده را باز كنم.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


3 شنبه 16 اسفند 1384 - 19:12
پاسخ بصورت نقل قول
سلام سیلوستر . چطوری عزیز ؟ خوبی ؟
دیروز تمام مقاله ات رو کامل خوندم و با 1-2 جین سوال اومدم ! از اونجایی که سوال هام زیاده و جواب بعضیاش هم ممکنه طولانی باشه ، انتظار جواب سریع ندارم ولی خواهشن هر موقع وقت کردی و خواستی جوابمو بدی چیزی رو از قلم ننداز و جواب همشو بده ، چون واسم مهمن .
ممنون .
Arrow


و اما سوالها :

1 – اولا چطور میتونم یک Static Mesh رو بزرگ و یا کوچیک کنم . من روی مدلی که وارد محیط UED کردم RightClick میکنم و از قسمت Transform -> Scale مقادیر رو کم میکنم ولی هیچ اتفاقی توی ویوپورتها نمی افته !؟

2- چطور باید توی پنجره های دید دوربین رو بالا و پایین ببرم ؟ هر کاری میکنم دوربین فقط در یک ارتفاع مشخص به اطراف حرکت میکنه ولی بالا و پایین نمیره !

3 - من مطابق اون چیزی که توی مقاله ات گفته بودی رفتم (شاید جایی رو اشتباه میرم نمیدونم ) ولی موقعی که بازی شروع میشه ، نه تکسچرها اون چیزی میشه که من تعیین کرده بودم ( همون تکسچر سبز رنگ روی در و دیوار ها میمونه ) و نه Static Mesh هایی که وارد بازی کرده بودم دیده میشن !

4- به نظرم ساده ترین بازیها برای طراحی کردن نوع Death Match باشه ( اگه اشتباه میگم تصحیح کن ) . برای طراحی کردن یک مپ DM خیلی ساده مثل مپ Gael چند مرحله کاری رو باید انجام داد .
منظورم اینه که یک همچین مپ ای از چه چیزهایی تشکیل شده ؟

5- این سوال برام خیلی مهمه : میشه حفره های BSP رو با یه نرم افزار دیگه کار کرد ( مثلا مکس ) و سپس اونها رو وارد EUD کرد و به عنوان حفره BSP تعریف کرد ؟
مثلا یه همچین چیزی رو از مکس وارد EUD کنیم و یه عنوان حفره BSP تعریف کنیم :




6 - آخرین سوال : توی این پنجره تقریبا مفاهیم Texture/ Animation / Static Mesh / Sound / Music رو فهمیدم . ولی هنوز درباره کاربرد بقیه قسمتها یعنی

Actor Classes
Meshes
Prefabs
Groups

چیزی نمیدونم . بی زحمت 1 توضیح کوتاه درباره کاربرد بقیه دکمه ها بده .




میدونم که سوالهام زیاد شد و شرمنده .
Embarassed
منتظر جوابت هستم .
فعلا .... .

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


3 شنبه 23 اسفند 1384 - 09:44
پاسخ بصورت نقل قول
باسلام مجدد .

1 سوال دیگه هم داشتم .
سال پیش که تازه با UED آشنا شده بودم یک مپ برای بازیهای Capture The Flag , Death Match و Team Death Match توی مکس طراحی کردم . ولی چون بلد نبودم وارد UED ش کنم نیمه کاره ولش کردم . حالا میخواستم بدونم که اصلا امکان وارد کردن این مپ به UED هست ؟ و اگر جواب مثبته چطوری ؟
میدونم احتمالا مراحل کاریش باید زیاد باشه ، فقط 1 توضیح کوچیک میخواهم . Embarassed Idea

اینم عکسهاشه . همونطور که میبینی مپ رو متقارن زدم تا برای CTF قابل استفاده باشه .
مسیرها رو هم مشخص کردم .






مدل مشکل نداره . بردار نرمال سطوح رو برعکس کردم که توش دیده بشه . ( عکس بالا )





نقل قول:

2- چطور باید توی پنجره های دید دوربین رو بالا و پایین ببرم ؟ هر کاری میکنم دوربین فقط در یک ارتفاع مشخص به اطراف حرکت میکنه ولی بالا و پایین نمیره !

]

جواب این سوال رو پیدا کردم . باید کلید چپ و راست ماوس رو گرفت و درگ کرد .

فعلا ..... .

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 23 اسفند 1384 - 13:49
پاسخ بصورت نقل قول
عجب مپ باحالی شده !! میشه چند تا عکس همراه با تکسچر از در و دیوار این مپ آپلود کنی تا بیشتر حالشو ببریم ؟ Laughing

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


3 شنبه 23 اسفند 1384 - 22:39
پاسخ بصورت نقل قول
كار قشنگيه. موفق باشيد Laughing

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


4 شنبه 24 اسفند 1384 - 09:17
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون دوستان .
ولی تا وقتی که وارد بازیش نکردم فایده ای نداره . Crying or Very sad


[img]عجب مپ باحالی شده !! میشه چند تا عکس همراه با تکسچر از در و دیوار این مپ آپلود کنی تا بیشتر حالشو ببریم ؟[/img]

چرا که نه علی جان .
اون موقع دیگه سراغ تکسچر ساختن براش نرفتم . ولی این دفعه اگر بتونم مپ رو وارد محیط بازی کنم ، کاملش میکنم .
حتی قصد دارم از تکسچرهای رندر شده توسط منتال ری براش استفاده کنم .






_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


4 شنبه 24 اسفند 1384 - 14:21
پاسخ بصورت نقل قول
عالیه هادی جان... کاملش کن تا یه دست death match توش بزنیم.... Laughing




علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 14 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |