Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> MOD سازی -> Unreal Engine 2 Tutorial
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  بعدي

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


جمعه 26 بهمن 1386 - 17:09
پاسخ بصورت نقل قول
راه ديگه اي جز اين سايت براي دست يابي به مقالات نيست؟ مثلا از اين گروه هاي زير زميني كه به صورت غير قانوني فعاليت مي كنند؟
راستي مي تونيد يه سري سايت و منبع درباره ي اديتور ها و تعاريف اونها و كلا معرفي اديتور به عموم در اختيار من قرار بدين؟
ممنون.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


2 شنبه 29 بهمن 1386 - 09:41
پاسخ بصورت نقل قول
راستش تنها منبعی که من استفاده می کنم سایت www.beyondunreal.com هست که بهترین سایت در زمینه Unreal هست که جایزه بهترین مرجع Unreal رو هم گرفته

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


5 شنبه 9 اسفند 1386 - 21:17
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

www.beyondunreal.com

آقا ايني كه شما معرفي كردين همش تخصصيه. تازه خيلي هم شير تو شيره. صفحه كه بالا اومد من موندم بايد كجا برم چي كار كنم Confused فقط يه جا گفته بود بازي آينده ي اپيك چيه من هم زدم آنريل 3. واسه تازه كارها بايد كجا بريم از كجا شروع كنيم؟؟! قربونت يكمي راهنمايي كن. Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


جمعه 10 اسفند 1386 - 08:25
پاسخ بصورت نقل قول
wiki.beyondunreal.com و forums.beyondunreal.com

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


3 شنبه 14 اسفند 1386 - 14:40
پاسخ بصورت نقل قول
خوشبختانه تونستم يه مپ خيلي ساده درست كنم.
يه چند تا سوال دارم: چه جوري ميشه مثلا ديوار يك راه رو رو تيكه تيكه تكسچر داد؟ مثلا يه جاش آجري يه جاش گچي. من با موفقيت تونستم يك تكسچر رو( كه بايد حتما طول و عرضش هماهنگ باشه) وارد كنم. ولي همين سوالي كه بالا پرسيدم برام پيش اومد.
ميشه از مايا متريال و شيدر وارد آنريل اديتور كرد؟
چرا ديگه مقاله آپ لود نمي كنيد؟ من بي صبرانه منتظرم. مقاله هاتون خيلي با حاله Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


3 شنبه 14 اسفند 1386 - 17:59
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
خوشبختانه تونستم يه مپ خيلي ساده درست كنم.

تبریک میگم!

نقل قول:
چه جوري ميشه مثلا ديوار يك راه رو رو تيكه تيكه تكسچر داد؟

چجوری؟ مثلا پایینش آجری بالاش گچی؟ یا اینکه یه تیکه آجری یکم اونورتر گچی؟

نقل قول:
ميشه از مايا متريال و شيدر وارد آنريل اديتور كرد؟

نه

نقل قول:
چرا ديگه مقاله آپ لود نمي كنيد؟ من بي صبرانه منتظرم. مقاله هاتون خيلي با حاله

خیلی وقته که یه مقاله دادم به علی آقا ولی مثل اینکه سرون شلوغه و وقت نکردن بزارنش تو سایت.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


3 شنبه 14 اسفند 1386 - 21:34
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

تبریک میگم!

نوكرتم!
نقل قول:

چجوری؟ مثلا پایینش آجری بالاش گچی؟ یا اینکه یه تیکه آجری یکم اونورتر گچی؟

چه فرقي مي كنه؟ خب اگه فرق ميكنه شما جفتش رو توضيح بده.
نقل قول:

نه

نه؟! با اكتور ايكس هم نميشه؟ همراه با يه مدل چي؟ به هيچ وجه Neutral
نقل قول:

خیلی وقته که یه مقاله دادم به علی آقا ولی مثل اینکه سرشون شلوغه و وقت نکردن بزارنش تو سایت.

امكانش نيست همين جا آپش كني؟؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


5 شنبه 16 اسفند 1386 - 11:48
پاسخ بصورت نقل قول
اگه بخای پایینش آجری بالاش گچی باشه میتونی با یک تکسچر مثل این، کارتو انجام بدی


ولی اگه بخوای یه تیکه آجری یکم اونورتر گچی باشه یکم کار سخت میشه باید از متریال Combiner استفاده کنی که تو فصل 13 قسمت سوم توضیح دادم

نقل قول:
نه؟! با اكتور ايكس هم نميشه؟ همراه با يه مدل چي؟ به هيچ وجه

من اونقدر اطلاعاتم کامل نیست که یقیناً بگم نه ولی چون سیستم متریالشون کلا با هم فرق می کنه بعید میدونم که ابزاری برای این کار وجود داشته باشه. یه گشتی هم تو اینترنت زدم چیزی پیدا نکردم

البته وقتی مدلو وارد آنریل میکنی مختصات متریال رو مدل هست و فقط کافی تکسچر رو وارد آنریل کنی و به مدل نسبت بدی. ولی خوب دیگه جلوه های که روی متریال تو مایا دادی رو دیگه نمی تونی وارد کنی

نقل قول:
یه سوال دیگه: این مقالاتی که تو مقدمه دسته بندی کردین و ده تاش واسه رجیستر شده ها است رو یادتون میاد. لینک انگلیسی اون رو می تونید بدید؟؟

اون صفحه اومده اینجا:
http://udn.epicgames.com/Two/RuntimeHome.html

نقل قول:
امكانش نيست همين جا آپش كني؟؟

فصل 14 - خصوصیات تکسچرها
اگه بخواین یه بازی بسازید، باید سعی کنید تا جایی که ممکنه اونو بهینه بسازید. یکی از روش های بهینه سازی فشرده کردن تکسچرهاست که میتونه تا حد زیادی در مصرف حافظه صرفه جویی کنه.
این فصل به این مبحث میپردازه و روش های مختلف فشرده سازی تکسچر رو ارائه میده که شما باید با توجه به نوع تکسچر و کاربردش، بهترین روش فشرده سازی رو انتخاب کنید.

http://h1.ripside.net/silvestre/14_TextureSpecifications.rar

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


5 شنبه 16 اسفند 1386 - 17:09
پاسخ بصورت نقل قول
آقا دستت درد نكنه زحمت ميكشي جواب ميديدي؟ بالاخره تازه كاريم و مشتاق. بايد ياد بگيريم.
من به چند تا مشكل ديگه بر خوردم:
1. من كامل بخش 6(StaticMeshesTutorial) رو خوندم ولي هر وقت با اكتور ايكس يه آبجكت رو با پسوند ase اكسپورت مي كنم. راحت تو اديتور باز ميشه add to level هم ميشه اما هر كاري مي كنم نمي تونم پلير استارت روي آبجكت قرار بدم. من با مكعبي كه تو خود اديتور هست تونستم مپ run كنم اما با فايل هايي از مايا وارد مي كنم نميشه Neutral StaticMeshes ها تو اديتور به رنگ سبز روشن مايل به فيروزه اي نمايش داده ميشن ديگه. درسته؟ بايد Subtract كنيم؟ StaticMeshes رو مي گم ها.... بذار ساده تر بگم آقا من هر كاري مي كنم نمي تونم روي StaticMeshe اي كه وارد كردم player start بذارم. كمك كن.(Could not find a starting spot) اين ارور رو موقع اجرا ميده. كمك...
2.چطوري ميشه يه StaticMeshe رو تو همون StaticMeshe browser اسكيل يا روتيت يا ... كرد؟ آخه هرچي وارد مي كنم كوچيك تر از انرازش تو ماياست؟؟
بابت لينك ها هم ممنون.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


5 شنبه 16 اسفند 1386 - 23:38
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
StaticMeshes ها تو اديتور به رنگ سبز روشن مايل به فيروزه اي نمايش داده ميشن ديگه. درسته؟ بايد Subtract كنيم؟

staticmesh رو Subtract نمیکنن. همینطوری باید بزاری تو بازی.

نقل قول:
بذار ساده تر بگم آقا من هر كاري مي كنم نمي تونم روي StaticMeshe اي كه وارد كردم player start بذارم.

یا من درست منظورتو متوجه نشدم یا شما از Player start برداشت اشتباهی کردی. Player Start یک آبجکت هست که دوربین در اول بازی اونجا قرار میگیره. برای ایجادش هم یه جای خالی راست کلیک میکنی و Add player start here رو میزنی.

چند تا نکته:
1) Player start باید داخل CubeMap (همون جعبه اصلی که همه اشیاء بازی توشه) باشه.
2) Player start نباید داخل یک یک شیء دیگه رفته باشه. مثلا وسط یک Static mesh یا توی Terrein رفته باشه

نقل قول:
چطوري ميشه يه StaticMeshe رو تو همون StaticMeshe browser اسكيل يا روتيت يا ... كرد؟

نمیشه ولی خوب بعد ازاینکه وارد بازی کردیش میتونی این کارا رو روش انجام بدی

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 11 از 14 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |