Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار 3D Game Studio -> سوال و جواب
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4 ... 245, 246, 247  بعدي

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


5 شنبه 10 فروردين 1385 - 19:25
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز جان رم به تعداد Polygon ها ربطی نداره و باعث پایین اومدن کیفیتشون نمیشه . در واقع در این موارد فقط کارت گرافیک هست که مشکل ایجاد می کنه . یکی از مهمترین پایه های ساخت گیم استفاده از متدهای Low Polygon در طراحی مدل هاست .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 10 فروردين 1385 - 20:11
پاسخ بصورت نقل قول
عذر مي خواهم.
صحبت شما درست است و من هم بر همين عقيده هستم ولي در مورد كدام پست است چون ما از گرافيك اشيا هنوز صحبتي نكرده ايم.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
akarous
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 5 فروردين 1385
تعداد ارسالها: 89
محل سكونت: تهران


جمعه 11 فروردين 1385 - 15:56
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
متاسفانه من در ايجاد تير مشكل دارم
كدهاي خودمو در زير مي نويسم.
در ضمن در جاذبه چگونه از پله بالا رفتنو ميشه تعريف كرد؟
بازم ممنون از كمكهاي شما.

var video_mode=7;
var video_depth=32;
var walk_speed;
var speed;
var skill1;
var vec[3]=(0,0,-2);
var par[3]=(0,0,-3);
var s;
var kk=0;

string test=<test.wmb>;

function main()
{
level_load(test);

}

function atash()
{
ent_move(nullvector,nullvector);
}
text tir
{


flags = visible;// visible on screen from the start
string ="( )";
pos_x = 390; // place 100 quants ahead of the view
pos_y =250; // 50 to the right


}


action move
{
my.z=10*my.gravity;

Move_Mode =glide;


while(1)
{
Ent_Move (par,nullvector);





//limit camera
if (camera.tilt>20)
{
camera.tilt=20;
}
if (camera.tilt<-30)
{
camera.tilt=-30;
}
//animation and camera
if (key_s==off)
{
ent_animate(my,null,0,0);
}
vec_set(camera.pos,my.pos);
camera.pan=my.pan;
camera.tilt +=mouse_force.y*10;
camera.x=my.x-(100)*cos(camera.pan);
camera.y=my.y-(100)*sin(camera.pan);
camera.z=my.z+50;
camera.pan=my.pan;

my.pan -=mouse_force.x*10;

if (key_w==on)
{

ent_animate(my,"walk",walk_speed,anm_cycle);
walk_speed +=10*time;
s.x=2;
ent_move(s.x,nullvector);

}

if (key_s==on)
{

ent_animate(my,"walk",speed,anm_cycle);
speed +=10*time;
s.x=-2;
ent_move(s.x,nullvector);

}

if (key_a)
{
c_rotate(my,vector(2,0,0),glide);
}

if (key_d)
{
c_rotate(my,vector(-2,0,0),glide);
}
if (par.z==5)
{
if (key_space==on)
{
c_move(my,vector(0,0,20+sin(90)),nullvector,glide);
}

if (key_q)
{
ent_create("feshang.mdl",camera.x,atash);

}

}


wait(1);

}


}
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


جمعه 11 فروردين 1385 - 22:23
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزيز فكر مي كنم مشكل شما در تابع atash است.
چون اين تابع گلوله شما را در يك نقطه نگه مي دارد.
شما بجايEnt_move(nullvector,nullvector); کد زیر را قرار دهید.


كد:
var temp2;


temp2.x=10;
my.pan=player.pan;
ent_move(temp2,nullvector);


با اين كار گلوله ايجاد شده همجهت با بازيكن شما به شما جلو حركت خواهد كرد.
فقط دقت كنيد كه متغير temp2 جزو كلمات كليدي و تعريف شده نيست.

اگر مشكل ديگري داشتيد حتما در اينجا مطرح كنيد.
موفق و پيروز باشيد.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
aloneinthedark
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 37
محل سكونت: كرج


جمعه 11 فروردين 1385 - 23:26
پاسخ بصورت نقل قول
براي جاذبه این کدا رو هم امتحان کن تو اکشن بازیگرت


اين نامه توسط aloneinthedark در جمعه 11 فروردين 1385 - 23:34 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
aloneinthedark
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 37
محل سكونت: كرج


جمعه 11 فروردين 1385 - 23:29
پاسخ بصورت نقل قول
Surprised


اين نامه توسط aloneinthedark در جمعه 11 فروردين 1385 - 23:47 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
aloneinthedark
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 37
محل سكونت: كرج


جمعه 11 فروردين 1385 - 23:41
پاسخ بصورت نقل قول
[quote="akarous"]سلام
خدمت شما دوست عزيز عرض كنم كه كدهاي جاذبه اي كه داده بوديد تا بازيكن حركت نكند جاذبه هم اثر نمي كند


این کدا رو هم امتحان کن تو اکشن بازیگرت

var dist_to_ground;
var to_trace[3];
var vec_move[3];
while(1)
{
vec_set(to_trace.x,my.x);
to_trace.z -=1000;
trace_mode = ignore_me + ignore_passable + use_box;
dist_to_ground = trace(my.x,to_trace.x);
vec_move.z = -dist_to_ground;
vec_move.z = max(-50*time, vec_move.z);
vec_move.x = (key_force.y)*24*time ;
ent_move(vec_move.x,nullvector);
my.pan += -key_force.x * 12 * time;
my.pan %= 360;
wait(1)
}

key_force.x میشه کلییدهای جهتی چپ و راست
key_force.y میشه کلییدهای جهتی بالا و پایین
با فشردن کلید shift به مقدار key_force اضافه میشه که این مقدار توسط
متغییر shift_sense که دارای مقدار پیش فرض 2 است تعیین میشود
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
akarous
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 5 فروردين 1385
تعداد ارسالها: 89
محل سكونت: تهران


شنبه 12 فروردين 1385 - 18:38
پاسخ بصورت نقل قول
از كدهاي جاذبه اي كه داده بوديد بينهايت ممنونم.خيلي عالي كار كرد.
اگر ميشه درباره ي ent_move يكمي توضيح بدين كه اصلا كارش چيه و چرا نبودش باعث معلق بودن جسم ميشه؟
بازم ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
akarous
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 5 فروردين 1385
تعداد ارسالها: 89
محل سكونت: تهران


شنبه 12 فروردين 1385 - 19:02
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

دوست عزيز فكر مي كنم مشكل شما در تابع atash است.
چون اين تابع گلوله شما را در يك نقطه نگه مي دارد.
شما بجايEnt_move(nullvector,nullvector); کد زیر را قرار دهید.



نه دوست عزيز
مشكل اينجاست كه اصلا تير(object جديد) ايجاد نميشه.
من تير را در پوشه اي كه بازي را ذخيره كرده ام قرار دادم ولي...


در ضمن آيا راهي براي تقسيم صفحه پيدا كرديد؟

يه مشكله ديگه هم دارم
چرا وقتي سقف نميزارم تصوير در اون ناحيه قاطي ميشه؟
اين موضوع براي اجسام hollow block هم صادقه
در حالي كه در نسخه ي دموي اين برنامه اينطور نيست.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
akarous
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 5 فروردين 1385
تعداد ارسالها: 89
محل سكونت: تهران


شنبه 12 فروردين 1385 - 20:45
پاسخ بصورت نقل قول
راستي يك مشكل ديگر هم دارم
چگونه مي توان براي يك جسم تعريف كنيم دنبال جسم اصلي حركت كند يا اصلا به آن متصل شود؟
ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 247 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4 ... 245, 246, 247  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |