sepul2 کاربر اخراج شده
تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384 تعداد ارسالها: 105
1 شنبه 27 فروردين 1385 - 15:02 |
|
|
مشکل اصلی توی تابع device->Clear هست
اين هم کد درست شده که در تابع render قرار دارد :
كد: |
void render()
{
D3DXMATRIX ry;
static float y = 0.0f;
D3DXMatrixRotationY(&ry,y);
y+=0.01f;
device->SetTransform (D3DTS_WORLD,&ry);
// MAJOR FIX: you must clear the ZBuffer on each frame too !
device->Clear (0,0,D3DCLEAR_TARGET | D3DCLEAR_ZBUFFER,D3DXCOLOR(0,0,0,0),1.0f,0);
device->BeginScene ();
device->SetMaterial(&mtrl);
mesh->DrawSubset (0);
device->EndScene ();
device->Present (0,0,0,0);
}
|
در پايان برنامه (تابع cleanup ) يادتون رفته که mesh رو Release کنيد .
اشکالات ديگه ای هم داشت که در همون فايل درست کردم اگه می خواهی بهت ميل بزنم.
کلا با اينکه می دونم اين فايل فقط يک نمونه هست، يک مقدار تر تميز تر کدش رو بنويس و error control بهتری داشته باشه، يه جا هم که يک تکستچر لود کرده بودی که روی کامپيوتر من نبود
يک مورد مهم ديگه هم اينه که برنامه های اينجوری رو window mode درست کنيد نه fullscreen.
اينجوری از نظر debug کردن خيلی راحتتره |
|
|