Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> طراحی هوش مصنوعی برای بازیهای کامپیوتری -> طراحي هوش مصنوعي ؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

طراحي هوش مصنوعي ؟
نويسنده
پيغام
Ali.Kheradmand
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 آبان 1384
تعداد ارسالها: 30
محل سكونت: E:\3ds max8


جمعه 22 ارديبهشت 1385 - 21:21
پاسخ بصورت نقل قول
سلام . مثلا من مي خوام براي يك سرباز دشمن در بازيم هوش مصنوعي طراحي كنم .
اين هوش مصنوعي بايد شامل چه چيز هايي باشد ... ؟
من چند تا از خصوصيات به ذهنم رسيده اما كامل نسيت . مثلا اگر صداي بازيكن به گوشش رسيد به دنبال آن برود . راه خروجي از در را پيدا كند . در هنگام حمله نا متعادل راه برود تا بازيكن نواند او را بزند و ...
اگر لطف كنيد و كمكم كنيد ممنون مي شم. Mad
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


شنبه 23 ارديبهشت 1385 - 00:04
پاسخ بصورت نقل قول
الگوريتمهايي اصلي مثل الگوريتمهاي تعقيب و گريز و الگوريتمهاي مسيريابي و الگوريتمهاي برخورد و ... كه براي يه دشمن لازمه مشخص هستن و فقط ميمونه پياده سازي اونها كه باعث ميشه بعضي بازيها در اين زمينه به بعضياي ديگه برتري داشته باشن

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali.Kheradmand
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 آبان 1384
تعداد ارسالها: 30
محل سكونت: E:\3ds max8


1 شنبه 24 ارديبهشت 1385 - 14:34
پاسخ بصورت نقل قول
راستي مي خواستم درباره ي اين الگريتم مسير يابي يه اطلاعاتي داشته باشم . هر چي فكر كردم در اين مورد الگريتمي به ذهنم نيامد .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


1 شنبه 24 ارديبهشت 1385 - 22:12
پاسخ بصورت نقل قول
می تونید در قسمت مقالات سایت مقاله الگوریتم مسیر یابی A* رو دریافت کنید .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


2 شنبه 25 ارديبهشت 1385 - 02:47
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:



می تونید در قسمت مقالات سایت مقاله الگوریتم مسیر یابی A* رو دریافت کنید .


البته اين مقاله كاملا تپوريكه . با اينكه به زبان gml نوشته شده ولي حتي توي گيم ميكر هم كارايي نداره . و فقط يك حركت گسسته رو پوشش ميده . اگر بتوني مفهموش رو بگيري و اون رو در زبان برنامه نويسي يه بازيت پياده كني واقعا بردي .
من بيش از 10 بار خوندمش و تستش كردم . ولي براي يك بازي واقعي كاربرد نداره .چون بايد حركت پيوسته باشه ... شايد استپ ها رو بشه كم كرد يا تعداد گريد ها رو زياد ولي اصلا كار با اون لذت بخش نيست . ما هم هنوز مشكلات زيادي در اين زمينه داريم .
اگر كسي با اين اموزش كار كرده و نتيجه گرفته توضيح كاملتري بده ....

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


2 شنبه 25 ارديبهشت 1385 - 18:34
پاسخ بصورت نقل قول
ببین مرتضی جان کلا" مبحث AStar یک مبحث تئوریکه و فقط باید کل قضیه درک بشه . من در باره gml چیز زیادی نمی دونم و کلا" استاندارد هم نیست که بحث AStar رو با gml توضیح بدیم . در کل کافیه به هر صورتی که خودتون راحتید و بر اساس scale اشیای محیط , node هایی با فاصله مشخص تعریف کنید . این node ها می تونند فقط در محدوده نمایش باشند . کافیه با مشخص شدن مسیر توسط کاربر چندین تست بوسیله node ها صورت بگیره تا کوتاه ترین راه مشخص بشه . فقط باید دقت کنید که node هاتون در مکان هایی که یک object اونجا قرار گرفته وجود نداشته باشند . بعد از مشخص شدن مسیر هم کافیه با چند عملیات ریاضی به هدفتون برسید . مهم نیست دقیقا" چطور اقدام کنید . پیاده سازی این روش می تونه کاملا" ابتکاری باشه . مهم اینه که بهترین مسیر در کمترین زمان ممکن پیدا بشه . موفق باشید .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MGS
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 23 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 47
محل سكونت: Arizona


4 شنبه 17 خرداد 1385 - 10:29
پاسخ بصورت نقل قول
بچه ها براي هوش مصنوعي چه زباني رو ياد بگيري به كارت مياد؟
python خوبه؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MGS
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 23 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 47
محل سكونت: Arizona


1 شنبه 28 خرداد 1385 - 11:39
پاسخ بصورت نقل قول
خيلي ممنون از اينكه به من جواب داديد... Sad
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


1 شنبه 28 خرداد 1385 - 23:10
پاسخ بصورت نقل قول
ببين در اين مقوله در ابتدا زبان خيلي مهم نيست. بيشتر الگوريتمها هستن كه اهميت دارن. بعد از اون زبان اهميت ژيدا مي كنه كه معمولا سعي مي كنن از زبانهايي با سرعت بالاتر استفاده كنن كه قاعدتا C++ حرف اول رو می زنه.

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MGS
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 23 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 47
محل سكونت: Arizona


5 شنبه 1 تير 1385 - 11:01
پاسخ بصورت نقل قول
خيلي ممنون Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |