Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> حركت عضلات
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

حركت عضلات
نويسنده
پيغام
mostafa_cpp
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 488
محل سكونت: تهران


4 شنبه 31 خرداد 1385 - 21:40
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

ميخواستم بدونم حركت عضلات كاراكتر ها در بازيها به چه صورت انجام ميشه ؟
ميدونم كه دست و پا و ... بوسيله Bone متحرك سازي ميشن ولي در مورد عضلات صورت و حركات لبها اين كار به چه صورت انجام ميشه كه به اين شكل طبيعي در مياد ؟

ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mostafa_cpp
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 488
محل سكونت: تهران


جمعه 2 تير 1385 - 07:03
پاسخ بصورت نقل قول
كسي اطلاعي يا نظري نداره ؟!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Action_boy
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 20
محل سكونت: موتور خونه جهنم


جمعه 2 تير 1385 - 10:27
پاسخ بصورت نقل قول
منم مي خوام بدونم
Laughing

_________________
همیشه پای چیزی رو امضا کن که بتونی بش عمل کنی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


جمعه 2 تير 1385 - 16:23
پاسخ بصورت نقل قول
چیزی که شما دنبالشین تکنیک Morph animation نام داره که عمدتا برای شبیه سازی حرکات صورت و لبها و لباس و اینجور چیزا بکار میره. تو gamedev مطالب خیلی خوبی تو این زمینه پیدا میکنین...



علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


جمعه 2 تير 1385 - 18:09
پاسخ بصورت نقل قول
من البته دقيقا نمي دونم ولي شايد key frame animation باشه.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mostafa_cpp
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 488
محل سكونت: تهران


5 شنبه 8 تير 1385 - 00:43
پاسخ بصورت نقل قول
Ali نوشته:
چیزی که شما دنبالشین تکنیک Morph animation نام داره که عمدتا برای شبیه سازی حرکات صورت و لبها و لباس و اینجور چیزا بکار میره. تو gamedev مطالب خیلی خوبی تو این زمینه پیدا میکنین...

علی


با Moph توي 3DMax آشنا هستم ولي داخل بازي چطور Morph رو به يك مش اعمال ميكنن ؟ اين قابليت بستگي به موتور داره يا به موضوع ديگه اي ارتباط داره ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


5 شنبه 8 تير 1385 - 02:05
پاسخ بصورت نقل قول
بله دقیقا بر میگرده به امکانات موتوری که استفاده میکنین. البته اکثر موتورهای مطرح موجود از این تکنیک پشتیبانی میکنن...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mostafa_cpp
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 488
محل سكونت: تهران


5 شنبه 8 تير 1385 - 02:19
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


1 شنبه 1 مرداد 1385 - 01:36
پاسخ بصورت نقل قول
تا جايي كه مي دونم همونطور كه گفتند بستگي به انجين شما داره كه skinmorph رو پشتيباني كنه يا نه . البته به exporter هم ربط داره مثلا در رندروير از مايا ميشه خروجي مورف گرفت ولي از مكس نميشه .
اما بيشتر مدلسازهاي قديمي در بازيها از bone هاي اضافي براي برجسته كردن بعضي نقاط استفاده مي منند كه تا حدي شبيه skinmorph ميشه.

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
mostafa_cpp
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 488
محل سكونت: تهران


1 شنبه 1 مرداد 1385 - 01:42
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |