Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> MOD سازی -> texture
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

texture
نويسنده
پيغام
hamid3d
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 16 فروردين 1385
تعداد ارسالها: 95


1 شنبه 8 مرداد 1385 - 15:31
پاسخ بصورت نقل قول
مي خواستم ببينم مي شمه textureهايي رو كه با unreal editor ميسازن به فايلاي معمولي تبديل كرد؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


3 شنبه 10 مرداد 1385 - 07:55
پاسخ بصورت نقل قول
بله تکسچرها در Unreal بصورت پکیج ذخیره میشن. باید با Unreal editor اونا رو باز کنی بعد exportشون کنی.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
aliam
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 158
محل سكونت: مشهد


3 شنبه 7 شهريور 1385 - 15:05
پاسخ بصورت نقل قول
خروج تکسچرهای موجود در unrealed با همون روش ساده بالا انجام میگیرند ولی برای مشاهده اونا توی fotoshop یا 3dmax باید plugins اونرو download کنید. خروجی unrealed با پسوند dds هست و باید از سایت nvidia این pluginsهارو بگیرید البته plugins fotoshop خیلی بهتر و ساده تر هست و به راحتی نصب میشه ولی با 3dmax احتمالا با مشکل روبرو میشید اما تا همین جا جلو برید اگر مشکلی بود دوباره مطرح کنید.


اين نامه توسط aliam در 3 شنبه 7 شهريور 1385 - 15:13 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
aliam
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 158
محل سكونت: مشهد


3 شنبه 7 شهريور 1385 - 15:12
پاسخ بصورت نقل قول
یک توضیح:
تکسچرها در unreal با پسوند dds یا دایرکتx که توسط میکروسافت ارایه شده به صورت پکیج نگهداری میشن چون این امکان وجود داره تا علاوه بر pixel مورد نظر با pixel های پایینتر هم ذخیره بشن و اگر در بازی شما در فاصله دور از تکسچر باشید پیکسل های پایینتر نمایش داده میشه و در فواصل نزدیک با پیکسل بالاتر، این روش اگرچه حافظه بیشتر رو نیاز داره ولی سرعت فریم بازی رو بالا میبره و امکان راحتتر بودن بازی رو فراهم میکنه برای همون اگر با plugins fotoshop کار کنید امکان این نوع ذخیره سازی رو فراهم میاره که روش مناسبی برای نمایش تکسچرها در بازی هست.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


4 شنبه 8 شهريور 1385 - 12:45
پاسخ بصورت نقل قول
البته در Unreal چند نوع تکسچر وجود داره.

تکسچر P8 که با پسوندهای BMP و PCX اکسپورت میشه و نیازی به Plugin نداره.
تکسچر RGBA8 که با پسوندهای BMP ، PCX و TGA اکسپورت میشه و اونم نیازی به Plugin نداره.
تکسچر DXT1، DXT3 و DXT5 که با پسوند DDS اکسپورت میشن و به همون پلاگین هایی که Aliam گفت نیاز دارن.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
NRSoft2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 13 مهر 1385
تعداد ارسالها: 56
محل سكونت: تهران و زنجان


2 شنبه 24 مهر 1385 - 17:01
پاسخ بصورت نقل قول
آقايون تو تاژيك من نوشته چطوري مي شه يه تكستچر ساخت

_________________
عشق من فقط محسن
-------------------------------
شرکت مهندسی فنی نوین رایانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |