Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> معرفی نرم افزار های ساخت بازی -> شما كدام موتور را برمي گزينيد؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  بعدي

كدام موتور را بر مي گزينيد ؟
3D Game Studio
23%
 23%  [ 45 ]
Game Maker
16%
 16%  [ 32 ]
Quest3d
15%
 15%  [ 29 ]
RenderWare
4%
 4%  [ 8 ]
Dark Basic
1%
 1%  [ 3 ]
Torque Game engine
9%
 9%  [ 19 ]
Irrlicht
2%
 2%  [ 5 ]
Virtools
4%
 4%  [ 9 ]
Power Render
1%
 1%  [ 3 ]
هيچ كدام
19%
 19%  [ 38 ]
مجموع آراء : 191

نويسنده
پيغام
hosseinataeefard
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 11 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 606
محل سكونت: teh


4 شنبه 25 مرداد 1385 - 12:11
پاسخ بصورت نقل قول
مگه اين رندروير چيه و چي داره

_________________



[img]http://www.futureworldco.com/sign_logos/os/windows.jpg[[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


4 شنبه 25 مرداد 1385 - 13:25
پاسخ بصورت نقل قول
----------------=

احتمال میدی تو اینترنت پیدا یشه؟

کسی چیزی میدونه؟


----------------=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


4 شنبه 25 مرداد 1385 - 19:37
پاسخ بصورت نقل قول
رندروير تا سال 2005 يكي از سه چهارتا انجين برتر گيم تو دنيا بود . اين انجين ساخت شركت Criterion كه الان خودش هم بازي ميسازه . اما الان يه ساله كه كلا Criterion توسط EA خريداري شده و رندروير به عنوان انجين base و انحصاري EA معرفي شد.
تا سال 2005 :
RenderWare is used extensively among the game development community, including heavyweights such as Activision, Atari, EA, Konami, Midway, Rockstar Games, Sammy Studios, SCEA, Sony Online, THQ, Ubisoft and VUG. RenderWare is currently powering over 500 games in development or released. Games published using RenderWare include some of the industry's hottest properties including Grand Theft Auto: San Andreas, Mortal Kombat Deception, Call of Duty: Finest Hour, Sonic Heroes, and Burnout 3: Takedown.
و الان هم كه 90 درصد كارهاي EA با اين انجين كار ميشه و نوعي برگ برنده تو دست اين شركته. چون تمام رقيبهاي رندروير از لحاظ Flexibility يا هماهنگي با ژانرهاي مختلف از اون كم ميارند.
الان نسخه 4 رندروير براي تمامي كنسولهاي جديد و قديم و حتي موبايل خروجي ميده.
خصوصيات رندروير فقط تو graphicEngin ش نيست و aiEngine و phisic Engine و SoundEngine فوق اعاده اي داره . كه البته براحتي قابل گسترشه (مثلا GTA:SA از hawok بجاي فيزيك رندروير استفاده كرد...). يكي از نكات فوق العاده اين انجين اينه كه شما لازم نيست ببينيد كه در نهايت كارتون ميخواد رو PC اجرا بشه يا مثلا پلي استيشن٬ چون در آخر كار مي تونيد همه چيز رو اونطور كه مي خواهيد با زدن يه دكمه كمژايل كنيد.
متاسفانه فقط graphicSDK و phisicSimulator قديمي از اين انجين رو ميتونيم رو وب گير بياريم و studio 3.5 هم هنوز گير نمياد.
رندروير در رده انجين هاي درجه يك دنياست و نميشه اونو با انجينهاي درجه دو و سه مقايسش كرد. پس بهتر در مورد بقيه گزينه ها بيشتر صحبت كنيم.

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


4 شنبه 25 مرداد 1385 - 22:02
پاسخ بصورت نقل قول
----------------=

ممنون امیر... تونضیحات خوبی بود.
1
شما خودت با این انجین کار کردی؟
2
ساخت گیم با این موتور یا یادگیری آن نیازمند چه میزان تحقیق و یادگیری و تمرین داره؟
3
نسخه ی Studio 3.5 که گفتی چه فرقی با نسخه های قبلیش داره؟

درخواست:
لطفا لینک دانلود هر نسخه ای که دارید بگذارید.


با تشکر از شما

----------------=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


5 شنبه 26 مرداد 1385 - 02:20
پاسخ بصورت نقل قول
من يه سالي با graphicSDK كار كردم اما بدون Studio نميشه كاري كرد مگه اينكه از تواناييهاي graphicSDK استفاده كني و يه انجين جديد باهاش بنويسي . البته graphicSDK خودش به تنهايي از خيلي از انجينهاي موجود در اينترنت و ساده بگم از تمام انجينهايي كه تو اين تاپيك نام برده شده قويتره. اما در نهايت منهاي امكانات فيزيك ٬هوش مصنوعي و محيط سازي ... من يكم سرم از خوندن آموزشش گيج رفت و فعلا گذاشتمش كنار . اما اگه يه گروه خوب روش كار كنند فكر كنم مي تونند خروجي خوب ازش بگيرند. چون مباحث رندروير خيلي وسيعه بايد چند نفر رو جزييات مختلف زوم بكنند تا تهتوشو بيرون بيارند...
براي دانلود هم همه جا پيدا ميشه ...
بزرگترين اشكال اين انجين ازبين رفتن ساپورت و فرومها و تعداد كم يوزرهاشه ...
براي اطلاعات بيشتر ميتونيد سري به سايت قديميش بزنيد كه البته يه ساله دست نخورده ...

www.renderware.com
و سايت شركت criterion
www.criteriongames.com

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
hosseinataeefard
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 11 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 606
محل سكونت: teh


5 شنبه 26 مرداد 1385 - 16:14
پاسخ بصورت نقل قول
مرسي اقا امير Laughing Laughing

_________________



[img]http://www.futureworldco.com/sign_logos/os/windows.jpg[[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mgcw
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 21 دي 1383
تعداد ارسالها: 227
محل سكونت: In The Black Hole


2 شنبه 30 مرداد 1385 - 20:29
پاسخ بصورت نقل قول
بابا دست درد نکنه که منو از توی جهل و نادانی در آوردیه
من تا حالا فکر می کردم فقط Unreal Engine می تونه به همه کنسولا جواب بده
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mgcw
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 21 دي 1383
تعداد ارسالها: 227
محل سكونت: In The Black Hole


2 شنبه 30 مرداد 1385 - 21:15
پاسخ بصورت نقل قول
به نظر من موتور اگه متن باز باشه خیلی بهتره
خدا خواست بازی که ساختید به عرصه ی جهانی راه پیدا کرد 100 تا پدر مادر پیدا نمیکنه
میگی بنده ی خدا من نوشستم موتور نوشتم ( ما ایرانیها که حق مولف و مکلف رو به نمیاریم که اینم روش)
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


1 شنبه 5 شهريور 1385 - 20:56
پاسخ بصورت نقل قول
-----------------=

دستت درد نكنه ولي

همه جا كه پيدا نشد ، هيچ

هيچ جا هم پيدا نشد

-----------------=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Me(-)Di
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 13 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 123
محل سكونت: Tehran


4 شنبه 15 شهريور 1385 - 05:28
پاسخ بصورت نقل قول
دسستتون درد نكنخ آقا امير توضيحات كاملي بود فقط تنها مورد اينكه اگر لينك دانلوده موتور رو گير آورديد حتما ما رو هم خبر كنيد Mr. Green

_________________
اميدوارم همه تو كاراشون مو فق بشن
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 14 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |