Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> راه حل يادگيري directx
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

راه حل يادگيري directx
نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


1 شنبه 2 مهر 1385 - 10:37
پاسخ بصورت نقل قول
ببینید به نظر من تنها راه ساخت یه موتور گرافیکی یه کار گروهی مثلا kocholرو یه قسمت کار کنه gameover رو یه قسمت دیگه به همین ترتیب و بعد اونا رو به هم گزارش بدیم و از تجربیات و اطلاعات همدیگه استفاده بکنیم مثلا چیزایی kocholمیدونه ولی من نمیدونم و برعکس ولی اگه ما به هم نشون بدیم میدونی چی میشه Razz
در واقع اینو میخوام بگم که چیزایی که واقعا خیلی مهم هستن و به سختی یاد گرفتیم به همه نشون بدیم بدور از همه شماها ومن حسود نباشیم و هر اطلاعاتی رو از قبیل خود کد یا هر چیز دیگه بین هممون به اشتراک بگذاریم و دربارشون توضیح بدیم ما اگر یه سایت با همکاری همدیگه درست کنیم و با دل و جون روش کار کنیم میتونیم یه سایت مرجع خیلی عالی واسه همه بچه های ایرانی بسازیم
بعد یه چیز دیگه هیچ وقت کلمه نمیتونم رو به خودتون نگید عالم و آدم میدونن ایرانیا مخ هستن
همتون میدونید تو ایران هیچ مرجع درست حسابی واسه دایرکتس نیست پس در واقع تا اینجا هم رفتیم واقعا از پشتکار ماست Surprised
فقط تلاش و اتحاد
اگه کسی با حرفای من موافقه تو پیغامش we canرو تایپ کنه Laughing

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


1 شنبه 2 مهر 1385 - 10:40
پاسخ بصورت نقل قول
راستي من يه مقاله ابتدايي براي دايركتس دارم كه واسه افراد تازه كاره در حال ترجمه است بزودي تموم ميشه

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hosseinataeefard
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 11 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 606
محل سكونت: teh


1 شنبه 2 مهر 1385 - 18:16
پاسخ بصورت نقل قول
به نظر من فكرت خيلي اجرايي نيست براي اينكه هركي يه نظري داره و يه راهي رو ميره و همين كه خيلي ها هستن كه به سولات هم پاسخ مي دن خودش خيليه (البته توي ايرانيه كه يارو تا يك بلاگ مي زنه و دو خط برنامه مي نويسه احساس مي كنه خدا شده)

درضمن خوشحال ميشم مقاله ات رو بخونم از كجا داري ترجمه مي كني

يك چيزي رو هم يادم رفت بگم :
ما مي توانيم نه we can Laughing

_________________



[img]http://www.futureworldco.com/sign_logos/os/windows.jpg[[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


2 شنبه 3 مهر 1385 - 01:47
پاسخ بصورت نقل قول
فعلا بچه ها تو سایت irangamedev دارن خوب جلو میرن و میشه به نتیجه کارشون امیدوار بود. تا اونجایی که من خبر دارم یه نسخه بتا از موتورشون رو بصورت سورس باز ارایه کردن که تا اندازه ای مبین حرف شماست. امیدوارم که کارشون به همین شکل با موفقیت ادامه پیدا کنه و همکاری هم تا زمانی که باعث از بین رفتن حس رقابت نشه، بین همه ما وجود داشته باشه...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


2 شنبه 3 مهر 1385 - 16:01
پاسخ بصورت نقل قول
اميدوارم علي آقا هميشه همين جور باشه

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

Re: راه حل يادگيري directx
نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


شنبه 29 مهر 1385 - 07:22
پاسخ بصورت نقل قول
razielsina نوشته:
ببینید به نظر من تنها راه ساخت یه موتور گرافیکی یه کار گروهی مثلا kocholرو یه قسمت کار کنه gameover رو یه قسمت دیگه به همین ترتیب و بعد اونا رو به هم گزارش بدیم و از تجربیات و اطلاعات همدیگه استفاده بکنیم مثلا چیزایی kocholمیدونه ولی من نمیدونم و برعکس ولی اگه ما به هم نشون بدیم میدونی چی میشه Razz
در واقع اینو میخوام بگم که چیزایی که واقعا خیلی مهم هستن و به سختی یاد گرفتیم به همه نشون بدیم بدور از همه شماها ومن حسود نباشیم و هر اطلاعاتی رو از قبیل خود کد یا هر چیز دیگه بین هممون به اشتراک بگذاریم و دربارشون توضیح بدیم ما اگر یه سایت با همکاری همدیگه درست کنیم و با دل و جون روش کار کنیم میتونیم یه سایت مرجع خیلی عالی واسه همه بچه های ایرانی بسازیم
بعد یه چیز دیگه هیچ وقت کلمه نمیتونم رو به خودتون نگید عالم و آدم میدونن ایرانیا مخ هستن
همتون میدونید تو ایران هیچ مرجع درست حسابی واسه دایرکتس نیست پس در واقع تا اینجا هم رفتیم واقعا از پشتکار ماست Surprised
فقط تلاش و اتحاد
اگه کسی با حرفای من موافقه تو پیغامش we canرو تایپ کنه Laughing


ما ميتونيم اگه عشق به اين كار داشته باشيم. متاسفانه تو كشور ما كار گروهي وجود نداره و هر كسي هم ميگه مطمئن باش كذب هست و بس( اميدوارم كسي به خودش نگيره!!! ولي اين يه واقعيته ). بحث كردن سر اين قضيه هم فايده اي نداره. موتور ساختن هم دردي رو دوا نميكنه مگر اين كه تمام اطلاعات مربوط به ساختنش رو داشته باشي! بهتر هست كه روي مثال هاي كوچك كار كني و كار ها رو پيچيده نكني. تا اونجايي كه خبر دارم همين KGE هم به خاطر بهم ريختگي از اول نوشته شد! و معلوم هم نيست در اينده دو باره از اول نوشته بشه.
در مورد همكاري هم من دارم يه وب سايت كوچيك درست ميكنم اگه دوست داشتي ميتوني كمك كني : counter_strike_vox [at] yahoo [dot] com
ضمينش هم در مورد direct3d , opengl هست.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


شنبه 29 مهر 1385 - 10:15
پاسخ بصورت نقل قول
من در خدمت هستم با تمام وجود هر كاري بتونم ميكنم اميدوارم همه بتونيم با هم كار كنيم و به هدفمون برسيم خلاصه هر كاري بخوايين در خدمتتون هستم

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


شنبه 29 مهر 1385 - 15:51
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

ببینید به نظر من تنها راه ساخت یه موتور گرافیکی یه کار گروهی مثلا kocholرو یه قسمت کار کنه gameover رو یه قسمت دیگه به همین ترتیب و بعد اونا رو به هم گزارش بدیم و از تجربیات و اطلاعات همدیگه استفاده بکنیم مثلا چیزایی kocholمیدونه ولی من نمیدونم و برعکس ولی اگه ما به هم نشون بدیم میدونی چی میشه

من كاملا موافقم با اين كارها.

نقل قول:

به نظر من فكرت خيلي اجرايي نيست براي اينكه هركي يه نظري داره و يه راهي رو ميره

به نظر من درستش هم همينه هر كي كه فكر شو با اين مسله درگير كنه خود به خود نظري پيدا مي كنه كه باعث مي شه ديگران هم بتونن تصميم هاي بهتري بگيرند.

نقل قول:

فعلا بچه ها تو سایت irangamedev دارن خوب جلو میرن و میشه به نتیجه کارشون امیدوار بود

خيلي ممنون علي آقا من هم براي شما آرزوي موفقيت مي كنم.

نقل قول:

تا اونجايي كه خبر دارم همين KGE هم به خاطر بهم ريختگي از اول نوشته شد! و معلوم هم نيست در اينده دو باره از اول نوشته بشه.

درسته اگه لازم باشه 100 بار ديگه هم ديزاينش رو عوض مي كنم بالاخره ادم هي اطلاعاتش بيشتر مي شه و احتياج پيدا مي كنه كه ديزاين انجينشو عوض كنه ولي ديگه فكر نكنم اين كار لازم باشه.

نقل قول:

من در خدمت هستم با تمام وجود هر كاري بتونم ميكنم اميدوارم همه بتونيم با هم كار كنيم و به هدفمون برسيم خلاصه هر كاري بخوايين در خدمتتون هستم

من مثلا نمي دونم كه چرا شما خودتون به بخشي كه علاقه داريد نمي پردازيد تا ما رو در اون قسمت راهنمايي كنيد.

ببين من خيلي دوست دارم كه يه بار يكي بياد به من بگه كه من مي خوام فلان قسمت رو به انجينت اظافه كنم فكر كنم اين طوري براي هر دو طرف بهتر باشه. حالا نظر شما رو نمي دونم.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


2 شنبه 1 آبان 1385 - 10:36
پاسخ بصورت نقل قول
kochol جان من particle systemوbump mapping وتمام نورها وshadow volumeوfogو برنامه هاي در مورد بافتها و....رو اضافه ميكنم البته فعلا دارم برنامه نويسي تك تكشون رو تموم ميكنم و يه تجزيه تحليل درست حسابي
راستي در مورد موتور تو اصلا چيزي نميپونم من فقط كدها و توضيحات رو براتون ميفرستم

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


2 شنبه 1 آبان 1385 - 13:17
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
چيزهاي واقعا مفيدي بلدي من راستش موتورم در مراحل اوليه هست و كارهاي خيلي كمي انجام ميده.
نقل قول:

راستي در مورد موتور تو اصلا چيزي نميپونم من فقط كدها و توضيحات رو براتون ميفرستم

نه اگه دوست داشتي كه يه قسمتيشو كامل بسازي بگو تا با هم كار كنيم مگر نه كد و توضيح خيلي زياده شما در نظر بگير يكي از مهمترين كارها درست كردن اينترفيس و هماهنگي اون كلاس يا خاصيت با تمام انجين هست يعني همون ديزاين من دوست دارم راجع به ديزاين با افراد ديگر همفكري كنم.
موفق باشيد خيلي خوشحال مي شم بتونيم با هم همكاري كنيم.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |