Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> معرفی نرم افزار های ساخت بازی -> GameVision SDK 2 v1.0.0
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

GameVision SDK 2 v1.0.0
نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


جمعه 15 آبان 1383 - 14:52
پاسخ بصورت نقل قول
GameVision یک موتور مبتنی بر Api و 2D است که برای ساخت بازیهای دو بعدی استفاده میشه. این موتور مجانیه ولی طی شرایط خاصی که تو سایتش بهتون میگه. در ضمن کسایی هم که علاقه دارن روی سورسش کار کنن می تونن با ایمیل نویسنده GV تماس بگیرن. یه چیز جالب که تو مشخصات این موتور دیدم اینه که مبتنی بر DirectX 9.0 و این خیلی جالبه چون حتی موتورهایی مثل A6 و TrueVision و حتی GM نسخه های جدیدشون تازه از DirectX 8 پشتیبانی می کنن. جهت اطلاع بیشتر و دانلود GV SDK به سایت http://www.bigdaddyGames.com/ مراجعه کنید. حجمش هم برای دانلود کمه و در حدود 2 مگه. به هر حال این هم مشخصات GV که تو سایتش ذکر شده:

GameVision SDK یک API رندر کردن 2 بعدی برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز است. این نسخه برای استفاده در Direct3D با سخت افزار 3D است. امکانات GameVision SDK کامل است و می تواند به سادگی هر نوع بازی 2D با D3D برای رندر کردن بسازد. بازی FreeStrike 1.x ما با استفاده از GameVision ساخته شده است. GV برای سادگی در استفاده، قدرت و امکانات زیاد طراحی شد و برای استفاده در پروژه هایتان ساده می باشد.

امکانات
 استفاده مجانی در کاربردهای مجانی، Shareware و تجاری.
 استفاده از Direct3D 9.0 برای رندر کردن 2D سریع.
 هسته بر پایه API با استفاده از توافق فراخوانی های stdcall
 حالتهای تمام صفحه و پنجره ای
 استفاده از texture های 32 بیت
 جلوه های ویژه مانند alpha blending و دوران و مقیاس
 پخش نمونه Wav و موزیکهای جریان دار Wav و MP3 و MID
 توانایی استفاده در C/C++ و VB و Delphi و هر کمپایلر دیگری که از DLL های استاندارد پشتیبانی می کند.
 شامل الحاقهای زبان C/C++ و Delphi
 شامل رابطهای: Timer و Math، App، Ini، جریانهای Memory و فایل، جریان آرشیو Zip، رندر کننده، Surface، Texture، Sprite، Polygon، Entity، Input، Audio
 قوی و با امکانات زیاد

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


جمعه 15 آبان 1383 - 16:37
پاسخ بصورت نقل قول
جالبه، بازي free strike رو كه با همين ساختن رو دارن با قيمت كمتر از 10 دلار ميفروشن. اين ثابت ميكنه كه هستن كسايي كه براي اين سبك بازي ها پول ميدن.

نظرتون راجع به ايجاد يك تيم كوچك و جمع و جور و جدي براي ساخت يك بازي Arcade چيه ؟ البته نه با هدف اصلي فروش بلكه در وهله اول به عنوان شروع يك پروژه دوستانه و جدي كه همه كارهاش از پايه بر عهده خودمون باشه.

ساخت يك بازي Arcade زمان چنداني نميبره و در ضمن اكنون دوستان هنرمند و با استعدادي مثل Takavar و Ali3d و Gordon freeman در زمينه طراحي و همچنين برنامه نويسان مجربي چون محمدعزيز (خود شما ! ) و اسحاق جان و برنامه نويسان تازه كاري مثل خود من در سايت حضور دارند.

بهرحال بايد از يك نقطه شروع كرد تا به هدف رسيد.

برايتان آرزوي موفقيت ميكنم.
علي

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


شنبه 16 آبان 1383 - 20:32
پاسخ بصورت نقل قول
علی جان شما به من خیلی لطف دارید، شما و دیگر اساتید سایت، استاد بنده هستید.
علی جان مطمئن باش بازیهای 2D هنوزم طرفدارای خاص خودشونو دارن. اصلا یه چیزی بگم رابطه 3D و 2D مثل عکاسی و فیلمبرداریه. هیچ دلیلی نداره با اومدن یکی دیگری از بین بره. شما یه سری به بازیهای سایت Yahoo بزنید ببینید چه بازیهای زیبای 2D تو این سایت هست و چه قیمتهایی دارن (بخصوص بازی Zuma رو حتما ببینید). تازه اینو هم اضافه کنید که بازیهای 2D راحتتر قابل انتقال به تکنولوژی های موبایل هستند.

علی جان در حال حاضر سخت گرفتارم و متاسفانه نمی تونم شما رو در این پروژه همراهی کنم (باور کنید که همین نوشته ها رو هم با کلی زحمت تهیه می کنم و از بابت مطالبی که قولشون رو دادم و هنوز تهیه نکردم مثل تبدیل کد موتور Quake به .NET و موتور Unreal کلی شرمندم) ولی خوشحال خواهم شد در آینده ای نزدیک با همکاری همدیگه پروژه هایی از این قبیل رو انجام بدیم.

یه چیز دیگه اینکه فکر می کنم در حال حاضر تولید محتوا هدف مهمتری برای این سایت باشه. اگه هنرمندان و اساتیدی مثل Takavar و Ali3D و Gordon Freeman و Pepe و اسحاق عزیز بتونن تولید محتوا بکنن خیلی کار بزرگی انجام دادن.

در حال حاضر آموزشهای ساخت بازی با GM و آموزش برنامه نویسی با C++ در سایت داره ارائه میشه ولی اگه علاوه بر اینها آموزشهای دیگه در زمینه های مختلف مثل:

آموزش طراحی سه بعدی با 3Dmax یا Maya
آموزش Flash
آموزش نرم افزارهای گرافیکی مثل Photoshop و Corel
آموزش نرم افزارهای خاص در زمینه بازی سازی مثل A5 و Flash3D و Blender و غیره ...

هم تو سایت ارائه بشه خیلی خوب میشه. در اون صورت همه می تونیم از همدیگه چیزای بیشتری یاد بگیریم و مطمئنا سایت هم پربارتر میشه.

منم سعی می کنم در صورتی که سرم کمی خلوت تر بشه و فرصت کنم، نکاتی رو در مورد نحوه استفاده از موتور TrueVision در قالب درسهای مختلف تو سایت ارائه بدم. البته فعلا خودمم تو کار با این موتور 3D تازه کارم.

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
اسحاق
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 8 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 561
محل سكونت: تهران


1 شنبه 17 آبان 1383 - 12:47
پاسخ بصورت نقل قول
اي بابا قاتي اسم هاي اين اساتيد چرا اسم من كمترين رو مياريد.
بله خوب توليد محتوا هدف اصلي هست اما بايد يه اميدي باشه يا نه؟اگه با كمك هم يه بازي خوب بسازيم به كار گروهي هم اميدوار ميشيم Smile

_________________
!؟!

اسماعيل رادپور
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


1 شنبه 17 آبان 1383 - 15:24
پاسخ بصورت نقل قول
محمد عزيز

همين كه در اين وضعيت بحراني، شما دست مارو گرفته ايد و در بروز رساني سايت به ما كمك ميكنيد خودش بزرگترين محبت است.
در ضمن منظورم از شروع يك كار گروهي امروز و فردا نبود. دست كم زودترين زمان ممكن براي شروع اين كار عيد يا تابستون سال آينده خواهد بود...
با نظرتان در مورد بهبود سيستم محتوايي سايت كاملا موافقم و تمام تلاش ما نيز معطوف اين قسمت شده است.

علي

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |