Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> طراحی هوش مصنوعی برای بازیهای کامپیوتری -> هوش مصنوعي از اول تا وسط !!!
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


2 شنبه 1 مرداد 1386 - 11:54
پاسخ بصورت نقل قول
عجب !! اگر به همین سادگیه پس معادل لازم نیست .
ممنون .

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


3 شنبه 2 مرداد 1386 - 23:32
پاسخ بصورت نقل قول
یه سوال کوچیک دیگه :
كد:
Int len ;
Double eye_angle = m * PI / n; // Define angle upon PI = 3.1415
Int distance;
distance = ((player.x – cop.x) ^ 2 + (player.y – cop.y) ^ 2) ^ 0.5;
// Define player & cop distance
if (distance > len) return false; // Player isnt in Cops Visiable Area
so we don’t need to check angle!
Vector Location = { (player.x – cop.x) / distance , (player.y – cop.y) /
Distance };
Vector Face = { faceX , faceY };
Double myangle = acos( Face . Location / |Face||Location| );
If (myangle < eye_angle)
Return true; // Player in Visiable Range
Else
Return false;


داخل متغیر m و n چی هست ؟ و برای اینکه نتیجه این کدها رو پرینت بگیریم باید چه کار کنیم ؟
(مثل Cammandos که یه مثلث سبز رنگ ، محدوده دید سربازهای دشمن رو نشون می داد )

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
lord_akinak
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 15 ارديبهشت 1386
تعداد ارسالها: 349
محل سكونت: Hell


4 شنبه 3 مرداد 1386 - 10:17
پاسخ بصورت نقل قول
با اختيار m , n به عنوان اعداد صحیح ، میتونی به هر زاویه ای دست پیدا کنی.
مثلا برای زاویه 60 درجه ، m = 3 , n = 2 . اینا یعنی قسمت ریاضی ...

برای نقاشی کردن محیط قابل رویعت باید دید از چه زبانی استفاده می کنی ، اگر VB کاری ، فکر می کنم VB یه متد به این سبک داشت :
DrawArc(hdc , startangle , end angle , Radius , color) gdi32

این API رو باید از توی API Loader پیدا کنی.
برای VB برو تو سایت VBcode.com ، اگه از .NET استفاده می کنی باید از متد
System.Void DrawArc(System.Drawing.Pen pen, System.Drawing.Rectangle rect, System.Single startAngle, System.Single sweepAngle)
استفاده کنی ...
کمی تو اینترنت بگردی مثال هست...

_________________
And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother mary miscarry
But we pray just like insects
The world is so ugly now
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


4 شنبه 3 مرداد 1386 - 15:28
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی ممنون lord_akinak عزیز ، جای هیچ سوالی باقی نذاشتی .

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |