Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Quest3D -> در خواست كمك.
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


1 شنبه 25 شهريور 1386 - 11:23
پاسخ بصورت نقل قول
اگه بنده بخوام اینایی رو که گفتید با جزئیات توضیح بدم باید یه توتریال بنویسم .
این کار رو هم خود شرکت اکت تری دی کرده!
شما توتریال همراه نرم افزار رو خوندید؟
ضمنا سعی کنید قدم به قدم پیش برید.
برای اغلب اینهایی که گفتید باید یه چیزایی رو اول یاد بگیرید.
بهتره همون توتریال کوئست رو مطالعه کنید و اگه هین مطالعه به سوال یا مشکلی برخوردید اینجا بپرسید.

-برای نصب اکسپورتر هم همه ی فایل ها رو توی پوشه ی روت مکس کپی کنید
مثال : C:\Program Files\Autodesk\3dsMax8
-نوع درایور ویوپورت مکستون رو روی directx تنضیم کنید.
-مکستون رو ری استارت کنید.

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mahdi_kolbadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 5 خرداد 1386
تعداد ارسالها: 18
محل سكونت: گرگان


1 شنبه 25 شهريور 1386 - 12:51
پاسخ بصورت نقل قول
سلام و وقت به خیر.
فرمودید:نوع درایور ویوپورت مکستون رو روی directx تنضیم کنید.
چه طوری؟
من max پاکم.
با تشکر

_________________
2*2=16
كي به كيه؟!.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mahdi_kolbadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 5 خرداد 1386
تعداد ارسالها: 18
محل سكونت: گرگان


1 شنبه 25 شهريور 1386 - 15:36
پاسخ بصورت نقل قول
سلام و وقت به خیر.
میشه لطف کنید اموزش ساخت اینه رو بدید
با تشک Idea

_________________
2*2=16
كي به كيه؟!.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mahdi_kolbadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 5 خرداد 1386
تعداد ارسالها: 18
محل سكونت: گرگان


1 شنبه 25 شهريور 1386 - 16:50
پاسخ بصورت نقل قول
سلام مهندس
لطفا بفرمایید چطور می شه یه خورشید ساخت(هر 10 دقیقه شب و روز شه) با سایه متناسب با
مکان خورشید.
با تشکر.

_________________
2*2=16
كي به كيه؟!.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


1 شنبه 25 شهريور 1386 - 21:14
پاسخ بصورت نقل قول
mahdi_kolbadi,
متاسفانه سوالاتتون خیلی کلیه و نیاز به نوشتن کتاب داره .
قبلا گفتم که توتریال رو بخونید و سوالاتتون رو بپرسید .
این سوال که چطور میشه یه بازی ساخت جوابش یه کتاب میشه نه یه پست!!!

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mahdi_kolbadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 5 خرداد 1386
تعداد ارسالها: 18
محل سكونت: گرگان


2 شنبه 26 شهريور 1386 - 09:09
پاسخ بصورت نقل قول
سلام و وقت به خیر.
حرفتون درست.
میشه لطف کنید اموزش ساخت اینه رو بدید((تو tutorial نبود فکر کنم))
با تشکر.

_________________
2*2=16
كي به كيه؟!.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


2 شنبه 26 شهريور 1386 - 10:54
پاسخ بصورت نقل قول
mahdi_kolbadi,
من یه توضیح میدم که اگه توتریال رو خونده باشید متوجه میشید.
از کل صحنه یه render to texture میگیرید و اونو روی سطحی که میخواید نگاشت میدید.

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mahdi_kolbadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 5 خرداد 1386
تعداد ارسالها: 18
محل سكونت: گرگان


2 شنبه 26 شهريور 1386 - 12:34
پاسخ بصورت نقل قول
سلام مهندس
من tutorial رو نگاه انداختم.
هیچ جا مستقیما به render to texture اشاره نکرده یا من یادم نیست.
می شه لطف کنید بفرمایید تو کدوم lesson اشاره شده یا به چیزای نزدیک به اون.
واقعا لطف می کنید وقت می زارید جواب می دید.
با تشکر.

_________________
2*2=16
كي به كيه؟!.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
jonathan
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 1166
محل سكونت: شيراز


2 شنبه 26 شهريور 1386 - 13:03
پاسخ بصورت نقل قول
C:\Program Files\Act-3D\Quest3D 3.6\Examples\Shading & Materials\RenderTexture

اينو ببين !!!

_________________
Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


2 شنبه 26 شهريور 1386 - 13:05
پاسخ بصورت نقل قول
توی توتریال دقیقا اشاره نکرده ولی توی رفرنس هست.
Render Texture یه چنله که کل صحنه ای که بهش وصل بشه رو رندر میکنه و توی یه تکستچر (خودش) ذخیره میکنه.
شما باید این تکستچر رو روی مدلتون نگاشت بدید.

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |