Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Quest3D -> در Quest3d باید چیکار کرد که اجسام سایه داشته باشند؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي

در Quest3d باید چیکار کرد که اجسام سا
نويسنده
پيغام
vahidmj
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 20 بهمن 1385
تعداد ارسالها: 9


جمعه 13 مهر 1386 - 08:42
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه.
در Quest3d باید چیکار کرد که اجسام سایه داشته باشند؟
اگه ممکنه دوستان کمک کنند.خیلی مهمه
________________________
http://3dspro.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


جمعه 13 مهر 1386 - 09:45
پاسخ بصورت نقل قول
دقيق ترينش اينه كه بايد از stencil shadow استفاده کنی . راهنمای خود کوِِئست رو بخون .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


جمعه 13 مهر 1386 - 11:25
پاسخ بصورت نقل قول
vahidmj,
همونطور که آقا مرتضی فرمودند میتونی از Stencil Shadow استفاده کنی.
اگه سوالی توی استفاده از این چنل داشتی بپرس تا راهنماییت کنم.

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahidmj
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 20 بهمن 1385
تعداد ارسالها: 9


جمعه 13 مهر 1386 - 12:00
پاسخ بصورت نقل قول
من از Stencil Shadow استفاده کردم و بهش Software Stencil Shadow Objects را متصل کردم و به Software Stencil Shadow هم آبجکت را متصل کردم.
بعد Stencil Shadow به Start secens متصل کردم .کجای کارم اشتباه بود ؟
میشه دقیق توضیح بدید؟

__________________
3dspro.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
jonathan
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 1166
محل سكونت: شيراز


جمعه 13 مهر 1386 - 14:50
پاسخ بصورت نقل قول
mory,
به به اقا مرتضي . تا حالا اين طرفا نديده بودمت Very Happy

liantec,
آقا من هم يك مدت با اين مشكل دست و پنجه نرم كردم بعد بيخيالش شدم
من از Software Stencil Shadow Objects نتيجه گرفتم و كارم شد ولي وقتي ميخام اون رو به يك جسم ايمپورت شده نسبت بدم كوست ارور ميده و ميگه به اين نوع سايه زني به آبجكتهاي پيچيده امكان پزير نيست .

vahidmj,
بهت پيشنهاد ميكنم مقاله ي اديب رو بخون . توش كامكل توضيح داده

_________________
Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahidmj
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 20 بهمن 1385
تعداد ارسالها: 9


جمعه 13 مهر 1386 - 16:47
پاسخ بصورت نقل قول
jonathan جان لینک مقالات خراب بود میشه دوباره آپلود کنی

یه مشکل دیگه که من دارم این که می خوام چند تا نور در یه اتاق بزارم بعد این نور ها به ترتیب روشن و خاموش شوند و همین طور ادامه پیدا کنه؟
منه از سویج کانال استفاده کردم ولی دوتا نور را می تونه روشن و خاموش کنه و این کار ادامه نداره ؟
می تونید کمکم کنید؟


اين نامه توسط vahidmj در جمعه 13 مهر 1386 - 16:52 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


جمعه 13 مهر 1386 - 16:49
پاسخ بصورت نقل قول
jonathan,
آبجکتت برای این کار باید single side باشه

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahidmj
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 20 بهمن 1385
تعداد ارسالها: 9


جمعه 13 مهر 1386 - 16:53
پاسخ بصورت نقل قول
یعنی چی ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


جمعه 13 مهر 1386 - 17:07
پاسخ بصورت نقل قول
یعنی اینکه هر surface فقط از یک طرف قابل دیدن باشه .
و از پشتش دیده نشه

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahidmj
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 20 بهمن 1385
تعداد ارسالها: 9


جمعه 13 مهر 1386 - 17:17
پاسخ بصورت نقل قول
شما می تونید بطور دقیق به من بگید که برای اینک Object دارای سایه باشه باید چی کار کنم؟
(کدوم کانل را به کدوم کانل وصل کنم)
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |