Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Quest3D -> در Quest3d باید چیکار کرد که اجسام سایه داشته باشند؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


جمعه 13 مهر 1386 - 18:34
پاسخ بصورت نقل قول
شما آبجکتتون رو بزارید تا براتون یه نمونه درست کنم.

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahidmj
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 20 بهمن 1385
تعداد ارسالها: 9


جمعه 13 مهر 1386 - 18:55
پاسخ بصورت نقل قول
با فرمت های 3ds و X ذخیره کردم.از لینک زیر می تونی دانلود کنی.

http://ghidarloo.googlepages.com/NewFolder.zip
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
jonathan
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 1166
محل سكونت: شيراز


شنبه 14 مهر 1386 - 16:55
پاسخ بصورت نقل قول
احسان جان منظورت از
................................
یعنی اینکه هر surface فقط از یک طرف قابل دیدن باشه .
و از پشتش دیده نشه
................................
چي ه ؟
چطور ميتونم بك آبجكت رو اينجور تنظيم كنم ؟
ممنون

_________________
Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


5 شنبه 19 مهر 1386 - 05:36
پاسخ بصورت نقل قول
vahidmj,
سعی میکنم یه نمونه براتون بزارم.
jonathan,
من زیاد با نرم افزار Max کار نکردم دقیقا (اصلا) نمیدونم چطوری باید این کارو کرد.
ولی وقتی یه Plane توی مکس میسازی از یک طرف دیده میشه و از طرف دیگه نه.

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


5 شنبه 19 مهر 1386 - 05:48
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

من زیاد با نرم افزار Max کار نکردم دقیقا (اصلا) نمیدونم چطوری باید این کارو کرد.
ولی وقتی یه Plane توی مکس میسازی از یک طرف دیده میشه و از طرف دیگه نه.


كليه مثلث ها توي برنامه هاي 3 بعدي و همچنين دايركت ايكس يه بردار نرمال دارند . فقط طرفي كه بردار نرمال از آن به سمت بيرون خارج شده قابل رندر شدن است ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
jonathan
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 1166
محل سكونت: شيراز


5 شنبه 19 مهر 1386 - 06:22
پاسخ بصورت نقل قول
liantec,

چي شد ؟ نفهميدم‌!!!
من فكر ميكردم اين كار رو بايد توي كوست انجام بدم
توي مكس كه اين كار با كليك يك چكباكس عملي ه !!!

يعني آبجكتم رو از مكس با اين تنظيمات وارد كنم ؟
..ممنون احسان .

iran_adventure,
درست ه . من قبلا اين رو كشف كرده بودم Very Happy ولي اين توضيحات رو در موردش نميدونستم.ممنون

_________________
Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


5 شنبه 19 مهر 1386 - 11:20
پاسخ بصورت نقل قول
jonathan,
توی کوئست میشه دابل ساید کرد ولی سینگل ساید رو نمیدونم.
iran_adventure,
من زیاد دایرکت ایکس کار نکردم ولی فکر کنم اگه توی دایرکت ایکس بخوایم که همه ی مثلث ها رو رندر کنه میشه واگه بخوایم پشتشون روندر نشه باید مثلث هایی رو رندر کنیم که ترتیب راس هاشون فقط هم جهت با حرکت عقربه های ساعت باشه.
در این صورت مثلت هایی که ترتیب رئوسشون مخالف با جهت حرکت عقربه های ساعته رندر نمیشن.

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
jonathan
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 1166
محل سكونت: شيراز


5 شنبه 19 مهر 1386 - 12:27
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

توی کوئست میشه دابل ساید

ميگي چطوري مشه ؟؟!!! Idea

نقل قول:

من زیاد دایرکت ایکس کار نکردم ولی فکر کنم اگه توی دایرکت ایکس بخوایم که همه ی مثلث ها رو رندر کنه میشه واگه بخوایم پشتشون روندر نشه باید مثلث هایی رو رندر کنیم که ترتیب راس هاشون فقط هم جهت با حرکت عقربه های ساعت باشه.
در این صورت مثلت هایی که ترتیب رئوسشون مخالف با جهت حرکت عقربه های ساعته رندر نمیشن.

يعني روش هاي ديگه اي وجود نداره ؟

_________________
Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


5 شنبه 19 مهر 1386 - 12:50
پاسخ بصورت نقل قول
درسته . من اين قسمت رو فراموش كرده بودم :
كد:
If for some reason we are not happy with the default culling behavior, we can change it by changing the D3DRS_CULLMODE render state.

Device->SetRenderState(D3DRS_CULLMODE, Value);

where Value can be one of the following:

D3DCULL_NONE—Disables back face culling entirely

D3DCULL_CW—Triangles with a clockwise wind are culled.

D3DCULL_CCW—Triangles with a counterclockwise wind are culled. This is the default state

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


5 شنبه 19 مهر 1386 - 16:02
پاسخ بصورت نقل قول
jonathan نوشته:
نقل قول:

توی کوئست میشه دابل ساید

ميگي چطوري مشه ؟؟!!! Idea

نقل قول:

من زیاد دایرکت ایکس کار نکردم ولی فکر کنم اگه توی دایرکت ایکس بخوایم که همه ی مثلث ها رو رندر کنه میشه واگه بخوایم پشتشون روندر نشه باید مثلث هایی رو رندر کنیم که ترتیب راس هاشون فقط هم جهت با حرکت عقربه های ساعت باشه.
در این صورت مثلت هایی که ترتیب رئوسشون مخالف با جهت حرکت عقربه های ساعته رندر نمیشن.

يعني روش هاي ديگه اي وجود نداره ؟


توی قسمت OBJECT روی سورفیس رایت کلیک کن بعد Channel tools و بعدش Create clouble sicled surface(s)

در مورد سوال دوم هم خود کوئست این کار (حذف مثلث هایی که پشت به دوربین هستند) رو انجام میده(خودکار)

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |