Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Quest3D -> در Quest3d باید چیکار کرد که اجسام سایه داشته باشند؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3

نويسنده
پيغام
Seyed
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 دي 1385
تعداد ارسالها: 65


1 شنبه 22 مهر 1386 - 09:17
پاسخ بصورت نقل قول
iran_adventure نوشته:
نقل قول:

من زیاد با نرم افزار Max کار نکردم دقیقا (اصلا) نمیدونم چطوری باید این کارو کرد.
ولی وقتی یه Plane توی مکس میسازی از یک طرف دیده میشه و از طرف دیگه نه.


كليه مثلث ها توي برنامه هاي 3 بعدي و همچنين دايركت ايكس يه بردار نرمال دارند . فقط طرفي كه بردار نرمال از آن به سمت بيرون خارج شده قابل رندر شدن است ...


آفرين بر تو .

liantec نوشته:
,


من زیاد دایرکت ایکس کار نکردم ولی فکر کنم اگه توی دایرکت ایکس بخوایم که همه ی مثلث ها رو رندر کنه میشه واگه بخوایم پشتشون روندر نشه باید مثلث هایی رو رندر کنیم که ترتیب راس هاشون فقط هم جهت با حرکت عقربه های ساعت باشه.
در این صورت مثلت هایی که ترتیب رئوسشون مخالف با جهت حرکت عقربه های ساعته رندر نمیشن.


نه . اشتباه نكن . ترتيب ترسيم اضلاع مثلث ها بايد ساعتگرد باشه . به راس ربطي نداره .

_________________

[img]
بازي كابوس مركاوا (دانلود رايگان ) مربوط به جنگ غزه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


1 شنبه 22 مهر 1386 - 10:44
پاسخ بصورت نقل قول
Seyed,
سلام سید جان.
مطمئنی؟؟!
آخه من یه جایی خوندم که ترتیب ترسیم vertex ها باید ساعتگرد باشه.

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |