Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نویسی با زبان های C++ و Delphi و VB -> برنامه حسابگر !
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

برنامه حسابگر !
نويسنده
پيغام
mori_morteza
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 8 مهر 1386
تعداد ارسالها: 36


جمعه 10 اسفند 1386 - 19:52
پاسخ بصورت نقل قول
سلام !
با این برنامه تعداد نمره رو وارد می کنید و معدل رو بهتون می گه ! همچنین جذر هم می گیره !
من اين برنامه رو با visual studio 2005 نوشتم !
حجم : 9 کیلوبایت
http://rapidshare.com/files/95929879/m.rar.html

كد:
#include <iostream>
#include <math.h>
using namespace std;

float nomreh,
     counter,
     moadel,
     total = 0,
     tekrar_moadel,
     tekrar_jazr;
double adad_jazr,
      jazr;
int halat;

void moaddel();
void jazra();
void chap();


void main()
{
   cout << "mori_morteza\nwww.persian-designers.com\n\n";
   chap();
   cin >> halat;
   while(halat != 3) {
      switch(halat) {
         case 1:
            moaddel();
            chap();
            cin >> halat;
            break;
         case 2:
            jazra();
            chap();
            cin >> halat;
            break;
         default:
            chap();
            cin >> halat;
            break;
      }
   }
}

void chap()
{
   cout << "\n\nche kari mikhahid anjam dahid:\nmoadel : 1\njazr : 2\nkhorooj : 3\n";
}

void moaddel()
{
   tekrar_moadel = 1;
   while(tekrar_moadel == 1) {
      cout << "\n\ntedad nomreh ra vared konid\n";
      cin >> counter;
      while(counter < 1 ){
         cout << "tedad nomreh eshtebah ast !!\ndobareh vared konid = ";
         cin >> counter;
      }
      for( int ccc = 1 ; ccc <= counter ; ccc++ ) {
         cout << "nomreh " << ccc << " ra vared konid\n";
         cin >> nomreh;
         while (nomreh > 20 || nomreh < 0){
            cout << "nomreh eshtebah ast !!\nnomreh " << ccc << " ra vared konid\n";
            cin >> nomreh;
         }
         total = total + nomreh;
      }
      cout << "jame nomarat = " << total << "\n";
      moadel = total / counter;
      cout << "moadel = " << moadel << "\n";
      if (moadel > 18 ) {
      cout << "vazeiat = aali";
      }
      else if (moadel > 16) {
         cout << "vazeiat = kheyli khoob";
      }
      else if (moadel > 14) {
         cout << "vazeiat = khoob";
      }
      else if (moadel > 11) {
         cout << "vazeiat = motevaset";
      }
      else
         cout << "vazeiat = zaeif";
      cout << "\n";
      cout << "\ndobare = 1\nsafhe asli = 2\n";
      cin >> tekrar_moadel;
   }
}


void jazra()
{
   tekrar_jazr = 1;

   while(tekrar_jazr == 1) {
      cout << "\nbarnamehye jazr\n";
      cout << "adad ra vared konid : ";
      cin >> adad_jazr;
      while(adad_jazr < 0){
         cout << "jazr manfi vojood nadarad !\ndobareh vared konid\n";
         cin >> adad_jazr;
      }
      jazr = ::pow(adad_jazr, 0.5);
      cout << jazr << "\n";
      cout << "\ndobare = 1\nsafhe asli = 2\n";
      cin >> tekrar_jazr;
   }
}


منتظر نظراتتون هستم !
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
armin_evil
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 127
محل سكونت: !!!!NEVERHOOD


جمعه 10 اسفند 1386 - 20:43
پاسخ بصورت نقل قول
PDT_017 ساده ترين برنامه ها هم به نظر من جاي تبريك داره..اين برنامه هم جاي خود داره..
ولي چند تا نظر شخصي ::
Cap_PDT_01_22
1:يكم ديگه ميشه رو ظاهرش كرد..با مثلاً با همون خط تيره ميشه يه كادر بندي ساده گزاشت براش..
2:همين جوريم خوبه اما اگه من بودم جوري ميزاشتم كه وقتي طرف عدد وارد ميكنه ديگه نيازي به زدن enter نباشه..
3:از كلاسها استفاده نميكني!!من كه برا جمع دو تا عدد كلاس استفاده ميكنم.. Cap_PDT_01_18
4:راستي حجمش كه كمه چرا گزاشتي رپيد شير Cap_PDT_01_35

5::موفق باشي Laughing

_________________

----------------------->داستان خاندان توهمینا!!!


اين نامه توسط armin_evil در جمعه 10 اسفند 1386 - 21:05 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mori_morteza
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 8 مهر 1386
تعداد ارسالها: 36


جمعه 10 اسفند 1386 - 21:00
پاسخ بصورت نقل قول
با تشكر از نظراتتون !
اول اينكه عدد 3 خروجه !
دوم اين كه چجوري كاري بكنم كه وقتي عدد رو وارد كرد خودش به قسمت بعد بره و ديگه enter نزنيم ؟!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
armin_evil
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 127
محل سكونت: !!!!NEVERHOOD


جمعه 10 اسفند 1386 - 21:08
پاسخ بصورت نقل قول
Idea
نقل قول:
اول اينكه عدد 3 خروجه !

ببخشيد لحظه اول 3 يه چيز ديگه خوندم تا اومدم اديت كردم سوتي خودمو Laughing ديدم شما زودتر جواب داده بودي..الان تو زهنم نيست دستورش ولي حتماً برات ميزارم بازم بابت بي دقتي اولم بابت 3 Crying or Very sad Wink

_________________

----------------------->داستان خاندان توهمینا!!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
armin_evil
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 127
محل سكونت: !!!!NEVERHOOD


جمعه 10 اسفند 1386 - 21:28
پاسخ بصورت نقل قول
راستي در مورد كادر بندي يه نمونه گزاشتم شايد برات جالب باشه..يه خورده برنامه خوشگل تر ميشه!!!همين...
سورس!!!
فايل اجرايي!!

_________________

----------------------->داستان خاندان توهمینا!!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


شنبه 11 اسفند 1386 - 00:05
پاسخ بصورت نقل قول
@mori_morteza:
آفرین . برای شروع خوبه .
سعی کن برای متغیرهات از اسامی معنادار استفاده کنی . درسته اسم متغیر رو اصغر هم می شه گذاشت !! ولی بهتره اسمی انتخاب کنی که بعدها كه کدت رو می خونی گیج نشی کی این متغیر برای چی هستش ...
ضمنا تو نوشته هات انقدر از علامت ! استفاده نکن اعصاب من رو خورد می کنه !!!

آقا مرتضی الان 14 سالشه و می خواد به صورت صعودی در زمینه بازی سازی پیشرفت کنه . Laughing فعلا ++C رو شروع کرده هرچی هم بهش می گم بره سراغ یه زبان ساده تر بی خیال نمی شه Sad ولی خوب اگه کتابش رو خوب ( و دقیق ) بخونه می تونه یاد بگیره ...

@armin_evil:
کدت رو دیدم . هر چند خودم هم تازه کارم ولی این دو نکته به نظرم رسید :
1 ) وقتی شما یه آبجکت درست می کنید در همون ابتدا باید متغیرهاش تعریف بشه نه اینکه در ادامه تعریف آبجکت با استفاده از یک تابع (clean) این کار رو بکنید . درواقع باید تابع clean رو در کانستراکتور کلاستون بنویسید ...
2 ) تابع swap_digit رو باید به صورت private معرفی کنید تا استفاده کننده از کد شما به اون دسترسی نداشته باشه ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
lord_akinak
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 15 ارديبهشت 1386
تعداد ارسالها: 349
محل سكونت: Hell


شنبه 11 اسفند 1386 - 00:33
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

آقا مرتضی الان 14 سالشه و می خواد به صورت صعودی در زمینه بازی سازی پیشرفت کنه

عاليه... ( البته بستگي داره خودش خواسته يا بعضيا زورش كردن !!!!!‌ )

كمكي از ما بر ميومد بگو مرتضي جون..

موفق باشي ...

_________________
And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother mary miscarry
But we pray just like insects
The world is so ugly now
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
كنجكاو
مدیر پروژه
مدیر پروژه


تاريخ عضويت: 1 شنبه 29 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: نپتون-زمين


شنبه 11 اسفند 1386 - 19:34
پاسخ بصورت نقل قول
@mori_morteza:
سلام مرتضی جان، چطوری؟ می بینم که افتادی تو خط... Laughing

نقل قول:
آقا مرتضی الان 14 سالشه و می خواد به صورت صعودی در زمینه بازی سازی پیشرفت کنه

بابا دمت گرم... ایول... Very Happy

موفق و پیروز باشی... Surprised

@lord_akinak:
نقل قول:
عاليه... ( البته بستگي داره خودش خواسته يا بعضيا زورش كردن !!!!!‌ )

ایول پیمان جان، اینو خوب اومدی... بعضیا Very Happy ... مرتضی جان تو سرت بکار خودت باشه، ما می خوایم حال بعضیارو بگیریم... Evil or Very Mad

Surprised

_________________
!Sometimes it is difficult to recognize the difference between worthless glass and priceless diamonds, specially about human beings
None of you humans seem to understand! I'm not logged in here with you! YOU'RE LOGGED IN HERE WITH ME
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


شنبه 11 اسفند 1386 - 20:09
پاسخ بصورت نقل قول
خوب پس ! شمشير رو از رو بستيد . مي خواهيد حال بگيريد .
حالا كه اين جور شد بهش زور مي كنم sdl و torque هم ياد بگيره PDT_002

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
armin_evil
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 127
محل سكونت: !!!!NEVERHOOD


شنبه 11 اسفند 1386 - 21:38
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
@armin_evil:
کدت رو دیدم . هر چند خودم هم تازه کارم ولی این دو نکته به نظرم رسید :
1 ) وقتی شما یه آبجکت درست می کنید در همون ابتدا باید متغیرهاش تعریف بشه نه اینکه در ادامه تعریف آبجکت با استفاده از یک تابع (clean) این کار رو بکنید . درواقع باید تابع clean رو در کانستراکتور کلاستون بنویسید ...
2 ) تابع swap_digit رو باید به صورت private معرفی کنید تا استفاده کننده از کد شما به اون دسترسی نداشته باشه ...

حق با شماست درسته اما اين برنامه راستش فقط برا ظاهر كليش گزاشتم كادر بنديش منظورم بود فقط ..اين برنامه همين جوري جولو چشم بود جز تمريناي ساختمان داده سال پيشم بود گزاشتم ولي بازم حق با شماست بايد دقت ميكردم يه نگاه به كدي كه اون موقع نوشته بودم مينداختم ممنون از راهنماييتون ..
Surprised من كه حودم ++c دوباره از صفر شروع كردم يه جاهاييش مشكل داشتم كه بايد جا خاليا رو از صفر شروع كردن پر كنم.
البته با اين كه خودم دارم رو ++c اما موافقم كه فعلاً در كنارش بازي با برنامه هاي ساده تر بسازم Laughing

_________________

----------------------->داستان خاندان توهمینا!!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |